Zobacz wyniki ankiety: Czy potwierdzasz, że błąd istnieje?

Głosujących
3. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, potwierdzam, że błąd istnieje (również się z tym spotkałem)

    2 66.67%
  • Nie, nigdy nie miałem tego błędu, a sprawdzałem warunki jego wystąpienia

    0 0%
  • Nie zwracałem uwagi/Nie jestem w stanie sprawdzić

    0 0%
  • Według mnie to nie jest błąd gry

    1 33.33%
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: [P?] Prędkość dyniogłowych

  1. #1
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    772

    [P?] Prędkość dyniogłowych

    4) Standard poruszania się Dyniogłowych/Kościotrupów został zbliżony do eventu wakacyjnego - są mniej "ruchliwe". Herszt i Szkieletor sami nie inicjują ataku na gracza.

    Czy to aby na pewno weszło? Moje dynioglowe robią mniej więcej dwa ruchy na sekundę, więc nie powiedziałbym, że są mniej ruchliwe, a raczej, że bardziej.

  2. #2
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,569
    W porównaniu do poprzedniej wersji nie uciekają aktywnie od gracza, tylko spacerują / przystają i robią to w ograniczonym zakresie pól.
    Może nie aż tak dużo wolniej chodzą, ale na pewno łatwiej je złapać. Jest to kopia z Utopców.

  3. #3
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Czy to aby na pewno weszło? Moje dynioglowe robią mniej więcej dwa ruchy na sekundę, więc nie powiedziałbym, że są mniej ruchliwe, a raczej, że bardziej.
    dodaj sb jeszcze opóźnienia z serwera
    Le tits now

  4. #4
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,569
    Troszeczkę je jeszcze spowolniłem.

  5. #5
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    772
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Troszeczkę je jeszcze spowolniłem.
    Jest fajnie teraz. Dałoby radę może trochę przyspieszyć im resp? Robiąc pełne kółka, zabijając wszystkie dyniogłowe na wschodniej polanie trzeba chwile poczekać na respy, co bardzo spowalnia expienie.

  6. #6
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Jest fajnie teraz. Dałoby radę może trochę przyspieszyć im resp? Robiąc pełne kółka, zabijając wszystkie dyniogłowe na wschodniej polanie trzeba chwile poczekać na respy, co bardzo spowalnia expienie.
    To, albo dodać po jednej dyńce na mapkę

  7. #7
    Admin dał palec, to chcą całą rękę xD
    Zawsze można expić na zmianę na obu mapach - wtedy wszystko jest zrespione w swoim czasie
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  8. #8
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,569
    Delikatnie przyspieszyłem resp.

  9. #9
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    772
    Serduszka na czacie dla Tomiego, a temat można przenieść do archiwum albo propozycji zrealizowanych w sumie

  10. #10

    A będzie można liczyć na przyspieszenie respu innych potworów eventowych? Np. Gremlin A i B, których nie można resoić na dwóch mapach. Albo jeszcze Zajączki.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •