No opcja na plus że pokazuje kiedy schodzą limity i amaterasu powinna czekać maks 5 minut (ja zalecam 2) jak ktoś nie śpi to nie przegapi
Tak
Nie
No opcja na plus że pokazuje kiedy schodzą limity i amaterasu powinna czekać maks 5 minut (ja zalecam 2) jak ktoś nie śpi to nie przegapi
Sam na prezentacji masz czas respu Amaterasu. Myślę że jest wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie, czy profil jest odpowiednio przygotowany do walki.Pierwsze pytanie co jeżeli ktoś wbił i chciał użyć miksa wzmacniającego? Nie będzie mógł?
Myślę że ten problem IDEALNIE został rozwiązany w poście poniżej:Kolejne pytanie co jeżeli taka osoba złapie, będzie do niej dało się wbić i paść razem z nią, czy nie, a co jeśli wbije taka osoba do nas?
uważam że jest to o wiele lepszy pomysł od mojego, ale dodałabym do tego również, że na SOS też to działamoim zdaniem można by zmienić, ze Amaterasu w ogóle nie dopuszcza do walki osoby z hp i mp zakończonym 0 mogłaby mówić "nie jesteś godny walki ze mną przyjdź jak będziesz gotów" reszta super pomysły
Pytanie czy 10 sekund dłużej, po czekaniu 5 minut by cię zbawiło? Moim zdaniem nie. Reszta zdania jest zupełnie niepotrzebna.O i byłbym zapomniał jeżeli ama czeka 5min i ktoś złapie po czasie oczekiwania to wbija się normalnie (bez limitu) czy ciągle jest to 10 sekund
Może czas by to zmienić Rozumiem, że jest to global z innego "przedziału", ale biją go głównie 80 levele, myślę że już dodanie np. Mikstury Odnowienia 4 zwiększyłoby chociaż odrobinę jego popularność.Problemem necrona jest to, że się zestarzał (nie dropi nic fajnego to jest małe zainteresowanie, bo to już nie ten lvl), amaterasu dropi odnówki, gemy v2 i fajne ap (3x tyle co necron)
Nah, zrobienie rogów- minimalny problem, ogarnąć ekipę- problem z tego względu, że poziom trudności Wendigo jest O WIELE WIĘKSZY niż czegokolwiek innego w tej grze (minibossy na stan aktualny), a zysk z niego nie zwraca kosztów, które trzeba ponieść, by wygrać z nim walkę, śnieżki- faktycznie, też mi problem jak są za darmo , bieganie po mapach sam skomentowałeś wyżej, więc myślę, że tej kwestii nie muszę komentować. Pozostaje ostatnia część zdania- nawet myśląc podczas walki można paśćWendigo ma ten problem, że trzeba sobie robić rogi, ogarnąć ekipę, mieć śnieżki i biegać po mapach, co dla jakiś noobków może być zbyt upierdliwe (do tego w walce trzeba myśleć - dla niektórych bariera nie do przełamania).
(Uwaga od kogoś: Amaterasu czy Necrona od biedy można ubić w dwie osoby- przy Wendigo jest to niemożliwe, zawsze trzeba mieć ekipę 4 osób [co przy tak małej liczbie aktywnych graczy graniczy z cudem]).
Taka osoba przecież nie zaatakuje sama Amaterasu, bo wiadomo że nikt do niej nie dołączy lub padnie, pozostaje pytanie: Co jeśli taka osoba wbija do walki? Przypominam że nad tym, kto dołaczy do ciebie do walki na globalu, nie masz kontroli.bez sensu po prostu nie wbijajcie do takiej osoby, przecież można w podglądzie walki zobaczyć czy ma podzielnie maxy czy nie. (odnośnie całego ciągu tych zdolek tylko mi się nie chciało aż tyle zaznaczać)
Po co te wszystkie antysaboty, nie lepiej po prostu rozdawać bany 24 godzinne za próbę sabotażu/sabotaż? Dać odpowiednie moce poszczególnym osobom, dostajesz sabota, wysyłasz raport do danej osoby, dostaje bana i jest spokój, gwarantuję, że wtedy odechce się sabotowania.
Na pierwszy rzut oka to by było najlepsze rozwiązanie ale nie wziąłeś pod uwagę że w mfo nie ma panelu GM i że jedyną osobą która by mogła dawać bany jest Tomi który by nie miał czasu sprawdzać codziennie kilka raportów by oceniać czy by sabot czy też nie. Opcja najlepsza jakby był panel GM i odpowiednie osoby wyznaczone przez Tomiego.
No dlatego napisałem, żeby dać moce poszczególnym osobom, które np aktywnie w to grają, którym wyślesz wiadomość i jak wejdą gry, to odczytają, zbadają raport i ukażą takiego delikwenta. Można też zrobić tak, że kary się wydłużają, czyli przykładowo ktoś zasabocił, dostał bana, po czym znowu poszedł sabocić, to dotanie następną karę na 3 dni, potem na tydzień i tak dalej...
Uważam że to super pomysł, takie rozwiązanie powinno być już dawno w grze zwłaszcza że te globale nie cieszą się popularnością.
Uważam że czas oczekiwania po przekroczeniu walk dobowych powinien wynosić maksymalnie 5 minut (w tym czasie każdy kto stoi a nie bił dużo Amaterasu zdąży się zorientować że jest zrespiona i złapać) a czas na pomoc nie powinien wynosić tyle samo tylko 30 sekund (w tym czasie osoby bez limitu które czekały na ame zdążą pomóc). Co do propozycji informacji że zszedł limit to byłaby niepotrzebna jakby przeszła propozycja o krótkim czasie oczekiwania przed pomocą
Oczywiście skrócenie limitu tylko za przekroczenie limitu walk, nie tyczyłoby się kary za przekroczenie przegranych walk. Uwaga jest tylko taka że jedna przegrana na postać która przekroczyła 100 własnych Amaterasu jest za mała, nawet w najlepszych składach zdarzają się przegrane więc nie ma sensu po jednej takiej od razu karać za przegraną walkę.
No wszystko super tylko tak jak mówiłem nie ma panelu GM więc nie ma jak dać tym osobom odpowiednich uprawnień.
Ostatnio edytowane przez DawidXD ; 19-02-2022 o 18:28 Powód: coś mi się przypomniało
https://mfo3.pl/r/b6514b564
sami ocencie
Ja wiem, że saboty były, są i będą, bo sam to dużo razy powtarzałem. Tylko teraz jest druga kwestia, czemu osoby, które najbardziej nalegały na zmiany dotyczące antysabotów są strasznymi hipokrytami i robią na globalach to co widać? Ban za sabotowanie byłby najlepszą z możliwych opcji do wprowadzenia, ale wątpię, że to wejdzie.
Bana nie było, nie ma i nie będzie, jeżeli was ktoś sabotuje to po prostu sobie taką osobę zabijajcie przed globalem, to niestety jedyne wyjście. Bo wiadomo sabotaż to element taktyki i tyle.
Ta zdolność z karą za sabotaż jak najbardziej na+, tylko co jak ktoś za wcześnie wywali czeka i amaterasu będzie miała paraliż? Na paraliżu nie może używać zdolności
Jak administracja kiedyś stwierdziła - saboty są elementem rozgrywki.
Co nie zmienia faktu, że nigdy by mi do głowy nie przyszło, że wbicie pożeracza na Amaterasu odbije się na ilości jakie mogę teraz bić i jedyna postać, która się nadaje do bicia bo nie ma zbyt wiele złapanych, ma minimalnego defa w bazie, atry na zero i staty pod włócznię turniejową.