Zaatakuj raz kogoś, a potem nie możesz nawet sobie przejrzeć targu. Cóż za świetny pomysł.4. Czaszka biała może być atakowana przez wszystkich niezależnie od różnicy lvli (nawet 65 może zaatakować 20 z czaszką) tam gdzie są pojedynki. Czerwona wszędzie. Czarnej dodatkowo nie można pomagać.
A jak chcesz atakować kogoś wszędzie, skoro w niektórych jest wyłączona widoczność graczy?
Czarnej już nie będę komentować.
Człowieku, to zabije bójki w tej grze. Nie kazdy jest taką jęczy-bułą, że się boi każdego. Bójki to coś naturalnego w MMORPG i ty chcesz z tego zrobić jakiś chory cyrk? xD
Aha, czyli od teraz każda bójka jest 1v4. Każda.6. Osoby które pomogą agresorowi w ataku dostają tyle samo punktów co on. Przed wejściem do takiej walki dostają ostrzeżenie że dostaną w takim wypadku X pkt czaszek.
Czyli wystarczy, że kumpel cię zaatakuje kilka razy i masz 0 czaszek, a on np. 3. No bardzo trudno oszukiwać xD Kazdy twój pomysł zawsze ma gdzieś lukę do oszukiwania, ciekawe dla kogo.7. Czaszki się przedawniają 1 dzień/1 pkt. Usługa (5MF za 1 punkt to sprawiedliwa cena), albo zbijanie czaszek (1 przegrana w walce w której nie jesteś agresorem = 1 pkt). Także atak czaszki na inną czaszkę (1 udany atak odejmuje ci 1 pkt)
Oba punkty się wykluczają.9. Jest prowadzony ranking zabitych czaszek. Normalnie za niego są medale.
10. Przy okazji - w żadnym razie ranking NABITYCH czaszek, niech nie będzie nagradzane lanie niskich lvli. Niech po za kolorem czaszki punkty czaszek są ukryte dla innych graczy (widzimy tylko swoje punkty), aby też nikt nie stworzył takiego rankingu na swojej prezce.
Masz 20lv i białą czaszkę? Haha, przyjdzie 65lv i cię rozwali. Wszystko spoko.
Masz 60lv i żadnych czaszek? Omg, jakiś zwyrol przyszedł i cię zaatakował. NADZIAĆ GO NA PAL!
Że co? I tak jak raz pomożesz koledze/zaatakujesz kogoś to jesteś atakowany w mieście. To po kiego grzyba takie mapy robić?12. Możnaby dodać kilka map bójkowych z tej okazji. Nie za dużo, nie tam gdzie główna fabuła, nie przed Rapsem #1, ale jest kilka miejsc, gdzie możnaby w takim wypadku bójki dodać.
I nadal nie poruszyłeś sprawy samych bójek i map bójkowych. Do tego, co z IŚ? Jak by się miały odbywać?
https://imgur.com/gallery/Y9qIn
Moja koncepcja:
- Mapy bójkowe:
Wszędzie, poza miastami i lokacjami ważnymi dla fabuły.- Ograniczenia:
Minimalne, po prostu 25lv wzwyż można atakować.- Zdobywanie czaszek/tracenie czaszek:
Za zaatakowanie kogokolwiek, czyli wszczęcie jakiejkolwiek bójki (poza rankingowymi, IŚ i KG) 2 pkt. czaszki, za pomoc agresorowi 1.
Za bronienie się 1 pkt., za pomoc broniącemu 2.
Za zaatakowanie kogoś z czaszką białą - tracimy 1 pkt., czaszką czerwoną 2, a czaszką czarną 3.
Wytracanie się ich czasowo trochę dziwne, ale może być. Ja bym proponował 3 tygodniowo. Kupowanie za MFy też, ale już raczej 1MF = 1 zbita czaszka.- Czaszki i kary za nie/pomaganie i nagrody za nie:
ten system z kolorami czaszek ok. Niech będą widoczne w prezentacji.
Od 20 pkt. (tutaj pewien nie jestem, szczelałbym coś w przedziale 10-30) w górę masz białą czaszkę. Biała czaszka nie jest niczym niezwykłym, bo bójki sa naturalne. Brak kar, tylko możesz atakować graczy od 40 poziomu, nie 25.
Od 75 pkt. czerwona. Przy czerwonej można już jakieś kary nakładać. Np. szanse na drop itemów w bójce spadają, 10-25% (również nie jestem pewien) mniej żetonów za PvP (i TvT, o ile kiedykolwiek będą gildie i za walkę TvT będzie się dało dostać żetony). Można atakowac graczy od 50 poziomu. Gracz może być atakowany w miescie.
Od 150 pkt. czarna. Tutaj kar może być sporo. Minimalne szanse na drop itemów w bójce, ciut wolniejsze odnawianie się energii, znacznie mniej żetonów za PvP. I można atakować graczy tylko z większym lub równym poziomem. Za jakieś ogromne nadwyżki tych czaszek można pomyśleć nad indywidualnymi karami. Tylko gracz z czaszką może być atakowany również w mieście, jak i gracz z czerwoną.
Jeszcze można wprowadzić coś w rodzaju ujemnych czaszek - jeżeli ktoś ma 0, a pomaga broniącemu, zabija osoby z czaszkami lub sam jest atakowany, to może niech mu się naliczają jakieś inne pkt. (nazwijmy to flagami) I z flagami byłoby odwrotnie od czaszek. Im więcej masz pkt. flag, tym dostajesz lepsze nagrody.
Za 20 pkt. flag jest już w widziana w prezentacji flaga jakiegoś koloru. Jako nagroda może być (już pomijając to, że taka osoba miałaby lepszą reputację, przynajmniej w pomaganiu w bójkach) X żetonów co tydzień za posiadanie flagi.
Od 75 pkt. kolejna flaga, inny kolor i trochę więcej zetonów co tydzień. Można dodać takiemu graczowi np. 1 slot w depozycie.
Od 150 pkt. ostatnia. Już sporo żetonów i może jakieś bonusy (energia się odnawia o 10s szybciej, 2 sloty w depozycie itp.).
W sumie dla osób, które długotrwale mają bardzo dużo flag jakieś specjalne nagrody?
Takie kary/nagrody raczej by zachęciły graczy do bójkowania się, kary raczej nie będą super uciążliwe, a nagrody zachęciły by do pomagania mniejszym poziomom. Jakiś 30lv jest atakowany? Hmm... Mogę pomóc mu i przy okazji dostanę 2 czaszki, jeszcze potem pary razy tak zrobię i będę dostawać co tydzień jakieś żetony!- Rankingi:
Śmiało można dodać ranking czaszek i ranking flag. Tutaj medale niepotrzebne, bo wtedy i tak ma się jakąś czaszkę/flagę na prezentacji.
Jeszcze jakieś czaszki/flagi w ciągu 24h. Coś w rodzaju medali, może brązowa, srebrna i złota czaszka/flaga? I byłyby widoczne na stałe, tak jak z PvP w ciągu 24h?
A, i dobrze by ilość czaszek była widoczna po najechaniu na nią kursorem albo w statystykach.