Chyba najlepsze czasu to były czasy uroczej polany i tych bójek Asasyni vs Legends Never Die.
Chyba najlepsze czasu to były czasy uroczej polany i tych bójek Asasyni vs Legends Never Die.
Najlepsze czasy to były gdy Chelsea zdobywała tytuł mistrzowski. A bójki były,są i raczej ich już nie będzie
Wiec tutaj mowisz, ze lepiej walnac jedna osobe za 2250, niz walnac 4 osoby za 1500? Wolalbym walnac 6000 zamiast 2250.
(Moze przesadzilem z 1500, 1000 to bardziej realne, ale to nie zmienia faktu ze lepiej użyć jednak ta zdolke)
No właśnie o to chodzi, to po co zmieniać zdolke.
No i właśnie w tym problem, z tym dysbalansem.
Tak tak, przyspiesza to walki, ale razem z tym znika tez ich sens. Bardziej ekscytująca walka jest chyba taka, która nie trwa za szybko ale tez nie za krótko. Walki teraz za szybko się kończą.
A co do tej 'taktyki' to się nie dokonca zgadzam. Owszem, przeciwnicy którzy walczą z hiterami, dobrze wiedza z czym maja doczynienie. To nie zmienia faktu ze wiedząc taktykę przeciwników wygra się na pewno (Mówię z doświadczenia)
Nie da się powiedzieć ze z wejściem Devos TvT się polepszyło.
Chyba lepsza się robi gra jak jest jak najwiecej różnych dróg do wybrania. Nie tylko jedna drogę która jest najlepsza.
Mówimy tu o paralizatorze czy Trzęsieniu Ziemii?Wiec tutaj mowisz, ze lepiej walnac jedna osobe za 2250, niz walnac 4 osoby za 1500? Wolalbym walnac 6000 zamiast 2250.
(Moze przesadzilem z 1500, 1000 to bardziej realne, ale to nie zmienia faktu ze lepiej użyć jednak ta zdolke)
Ogólnie naprawdę trudno w tym zakresie cokolwiek zrobić, bo większość zmian dotknie nie tylko TvT, ale PvP,PvB.
Rozumiem, że wskazana strategia nie jest przyjemna do walki przeciwko, ale takie są tendencje, że gracze zazwyczaj wybierają strategie łatwe w swoim działaniu i efektywne.
Jeszcze tak dla obrazu: stosunki obrażeń rękawic do mocy leczenia najlepszej potki:
40lv - 3.7
50lv - 4.25
65lv - 3.36
Co zdecydowanie pokazuje jak bardzo agresywne jest TvT względem 50lv. Różnica ta jest na tyle duża, że gdyby na 50lv ktoś padał na 4 ataki graczy, to na 65lv i po zeskalowaniu statystyk, padnie on na atak 3 graczy.
To też by było nie fair, jakby się posiadało 100% winratio na daną strategię.A co do tej 'taktyki' to się nie dokonca zgadzam. Owszem, przeciwnicy którzy walczą z hiterami, dobrze wiedza z czym maja doczynienie. To nie zmienia faktu ze wiedząc taktykę przeciwników wygra się na pewno (Mówię z doświadczenia)
Mówię teraz o Ślepej Furii.
W tej sytuacji to tylko chyba wyjdzie na plus.
PvP: Zmiana hiterow wyszła by na lepsze. Ciężko się wygrywa z kimś który bije po 3000 ze zdolki (Z itemami +6-7). Wiem wiem, można tez zacząć z bariera i nie dostać takiego hita na start, ale to wszyscy by musieli mieć takiego builda i by gra się zrobiła jednostronna. A z takim buildem masz za mało szybkości lub innej statystyki. Sam próbowałem (nawet w Excel) dopasować itemki do tej 'strategii.'
PvB: Dużo by to wpływu nie miało moim zdaniem na PvB. Bossy może by się ciężej biło, ale o to chodzi. Gra musi mieć trochę wyzwania.
PvE: Hmm.. Większości ludzi i tak expi w 2,3 lub 4. Dużo wpływu by tutaj zmiana również nie miała.
Rozumiem ze nie da się stworzyć perfekcyjnego balansu, ale mam nadzieje ze to się zmieni z wejściem Nordi, a to już nie długo.
Przedtem nie było takiej 'overpowered' strategii i się dobrze grało. W LoLu tez masz bohaterów których musisz banować, bo inaczej szansa na wygrana spadnie. Oczywiście, niektórzy są lepszi od innych, ale nie ma postaci z która nie wygrasz na 90%.
A teraz masz winratio około 90% jak jesteś hiterem, wiec to tez jest nie fair. Inne strategie zostaje dominowane przez ta strategie, a tak w moim zdaniu nie powinno być. Trochę balansu nie zaszkodzi.
Ostatnio edytowane przez FoxeRaged ; 04-01-2017 o 16:01
Jedne upki są bardziej hiterowe inne mniej. Trzeba czasami zaakceptować dany styl gry.PvP: Zmiana hiterow wyszła by na lepsze. Ciężko się wygrywa z kimś który bije po 3000 ze zdolki (Z itemami +6-7). Wiem wiem, można tez zacząć z bariera i nie dostać takiego hita na start, ale to wszyscy by musieli mieć takiego builda i by gra się zrobiła jednostronna. A z takim buildem masz za mało szybkości lub innej statystyki. Sam próbowałem (nawet w Excel) dopasować itemki do tej 'strategii.'
Odnośnie tego upka - rozważałem przez jakiś czas na samym jego początku obcięcie 10% obrażeń, teraz już jest lekko za późno.
No i zmiana wszystkie pod jeden element gry - do tego nie najpopularniejszy
O ile dobrze kojarzę za czasów Eliar były walki na cały set Garudy - które były nijak do skontrowania jak ubranie tego samego, bo przyspieszenie/pomyślność nakładały gigantyczną presję na samym początku walki.Przedtem nie było takiej 'overpowered' strategii i się dobrze grało. W LoLu tez masz bohaterów których musisz banować, bo inaczej szansa na wygrana spadnie. Oczywiście, niektórzy są lepszi od innych, ale nie ma postaci z która nie wygrasz na 90%.
LoL jest trochę innym przykładem, tam nie muszą balansować w kontekście 1v1 oraz 5v5 na raz(Co jest w sumie powodem dla którego tryby 1v1 czy 2v2, nie zostały wprowadzone) zaś 3v3 ma specjalne zmiany określonych postaci. Jakby to miało wyglądać w MFO? W zależności od liczebności walki coś miało by się zmieniać? O ile w kwestii zdolek można to wykonać, to jeżeli chodzi o staty/eq nie.
Hiter wydaje mi się mieć pewną przewagę tempa w wypadku walk typu IŚ, gdzie gracze powoli dochodzą do walk.A teraz masz winratio około 90% jak jesteś hiterem, wiec to tez jest nie fair. Inne strategie zostaje dominowane przez ta strategie, a tak w moim zdaniu nie powinno być. Trochę balansu nie zaszkodzi.
Zaś kompletnie traci wszystko kiedy traci inicjatywę, bo nie ma jak się bronic z powodu braku speeda i defów.
W czasach Eliar były różne buildy. Często były to mieszane buildy. Różdżka Gothar, Kapelusz Gothar/Czepek Garudy, Pancerz Garudy/Pancerz Orka, Trzewiki Garudy/Buty Gothar i Bransoleta Garudy były bardzo dobre wybory. (Pewnie zapomniałem o paru)
Całego seta Garudy się nie opłacało nosić, bardzo to bolało defy i speeda. Statusy nakładały gigantyczna presję, owszem, ale najbardziej agresywny był luck. Oczywiście defy tez bardzo się liczyły.
Hmm.. Na IS liczy się komunikacja i czas. Klucz do wygrania jest patrzenie naprzód. Najlepiej to przewidzieć co przeciwnik zrobi. Jak mówiłem, na IS dokonca nie wiem jak jest, spróbuje ta niedziele zerknac na podium i zobaczyć. Lecz wiem ze na TvT to bardzo duży ma wpływ.
A co do tracenia inicjatywy, tak jest i zawsze tak było. Ktoś kto nie miał lucka, dostawał każdy status, ktoś kto nie miał ataku, nie zawsze dobijał a ktoś kto nie miał deffow dostawał większe hity (ale nie hity po 3000!). W czasach Eliar liczyła się taktyka i strategia bardziej niż eq i staty. W Devos jest odwrotnie.
to chyba logiczne że co każde nowe miasto będą nowe taktyki na tvt ? Teraz aktualnie jest meta hiterow więc trzeba się z tym pogodzić ahh jak oni lubią mnie kopiować Co do eliar to jeszcze liczył się skrypt. Bo tak jak była mowa wcześniej walki były długie i bardzo często dochodziło do auto.
Wam jest po prostu ciężko do tego przywyknąć gdyż iś bardzo się zmieniły
i jestem pewny że w nordii liczba hiterów się zmniejszy
Ostatnio edytowane przez Dorek ; 04-01-2017 o 16:58
Nie mieszaj kontekstu. Nie było mowy o IS tylko o normalnych bójkach, a jak wiesz to w takich nie ma ograniczenia czasu. W bójkach skrypt był zbędny.
Jest meta hiterow, racja. To nie zmienia faktu ze meta musi być taka OP. W Eliar była meta defferow i było dobrze. Walki były więcej zbalansowane.
Jeżeli nordia da maxlvl 80-85 a potki będą na 70 to meta hiterów może wcale nie wypaść.
tankowie umarli ? zgodzę się, że hiterzy są teraz bardzo popularni i ślepa furia praktycznie bardzo często załatwia walkę, ale nie przesadzajmy, że są niepokonani, w eliar byłem tankerem, tutaj wciąż nim jestem i z ekipą, która też ma staty pod tanka bardziej przez całe devos radziliśmy sobie całkiem dobrze, kontr jest wiele, wystarczy dobrze dobrać eq i zdolności, przecież hiter może nawalać w atak i w lucka ale przecież przez to nie ma kompletnie deffów, speeda oraz odporności, hiterzy liczą tylko i wyłącznie na ślepe furie, w jednej kwestii należałoby coś jednak zrobić, że atakują kogoś 1v1 i załatwiają kogoś natychmiast, bo to faktycznie trochę bezsensu i nie wmawiać, że zakładać jakieś pajęcze wisiorki, mam barierę i przeżyję, co mi po tym, jak ten item ogólnie jest bezużyteczny na tvt, najlepszym dodatkiem aktualnie jest górniczy pas, co mi się przyda w całej walce a nie tylko na 1 turę jak paj wisior, który ma mi dać możliwość przeżycia tej 1 tury i tyle, pas może dać razem 175 % odporności, 75 % na furie bardzo łatwo wyciągnąć z samego eq bez wkładania topazów w zbroje, podsumowując tankowie są jak dla mnie bardzo opłacalni, furia hiterom nie wyjdzie i już nie mają co zrobić, bo resztę walki jeśli się tylko dobrze myśli, to przegrają z pewnością ze względu na brak szybkości, hp atak jest słaby ? jest bardzo dobrą zdolnością dla wojów, w każdej walce na iś właściwie widzę, że jest używany dla wojów, bo to mocna zdolność i godna zakładania jej
Piszecie o hiterach, ślepych furiach etc.
Moim zdaniem głównym błąd to wbijanie się z ożywień i pośki. Każdy wie, że w walce czym więcej speeda tym lepsze i częstsze tury zaś w tvt ktoś wpadł na genialny pomysł, że czym mniej speeda tym większe prawdopodobieństwo wbicia się od razu w kolejkę (przez to zdolności z slow/speed nie są grane). To jest najbardziej chore podejście do speeda na tvt.
Nikt nie powiedzial ze tankowie umarli, tylko ze meta sie zmienila.
Jakie eq dobierasz na hitera? Full w deffa nie wyjdzie, speed jest marny teraz na TvT. Najlepsza obrona jest atak, wiec eq pod hitera. Zdolnosci to raczej prawie zawsze sie bierze takie same.
Jak by hiter nie byl taki skuteczny, to by nie bylo hiterow. Widocznie teraz speed i deffy sie tak nie licza.
O nie nie nie. Hitezy nie licza tylko na Slepa Furie. HP Atak, MP Atak i Szczesliwy Cios sa prawie tak samo smiertelne jak Slepa Furia.
No wlasnie . Probujesz dobrac dobre eq na hiterow, a tu lipa. Itemki z duzym deffem, czesto odbieraja speeda albo sa kompletnie bezuzyteczne w late-game.
Gorniczy Pas daje 125% razem. % sie nie zwiekszaja z plusem. Chcialbym sie Ciebie spytac zebys mi pokazal takie eq na hitera, jestem bardzo ciekawy ile stat sie na tym traci.
Tanki sa oplacalne od zawsze. Dobre sa na bossy, mini-bossy i potworki. Na TvT dzialaly w czasach Eliar. Oczywiscie ze zawsze beda walki, gdzie tankerzy beda wygrywali, lecz ten ratio bedzie bardzo maly.
Jest godna zakladania, bo mozna wyciagnac mocne hity nia, tak samo jak MP atakiem.
Mimo to ze jestescie tankami, widzialem nie raz ze dostawaliscie hity po >1500 bez mobilki/furii (oczywiscie nie wiem ile defa wtedy mieliscie, ale mowisz ze jestescie tankami, wiec <230 raczej nie mieliscie).
W cytatach podalem sytuacje w walce, ktora jak dla mnie jest troche absurdalna.
V NIEPODALEM NAZW ZEBY UNIKNAC PLACZU I SPINY V
W przyszlosci podam jeszcze wiecej raportow.----- używa zdolności Ślepa Furia
--------- stracił 1459 HP (cios krytyczny)
--------- nie został trafiony
--------- ma status Furia
--- stracił 1245 HP (cios krytyczny)
--- ma status Ślepota, Furia
------ stracił 1198 HP
------ nie został trafiony
------ nie został trafiony
Ostatnio edytowane przez FoxeRaged ; 05-01-2017 o 20:18
oczywiście, że nie zawsze wychodzi, bo w końcu losowość i nawet przy 75 % odpo na furie to i tak przecież może wejść ale przejdę do odpowiedzi :
Jakie eq dobierasz na hitera? Full w deffa nie wyjdzie, speed jest marny teraz na TvT. Najlepsza obrona jest atak, wiec eq pod hitera. Zdolnosci to raczej prawie zawsze sie bierze takie same.
kto powiedział, że eq deffowe musi być ? wg mnie lepiej mieć w bazie dużo obron, dzięki czemu w eq mogę sobie pozwolić na eq z luckiem i odpo, speed nie zgodzę się, że jest nieprzydatny, gdyż sam mam całkiem wysoki jak na tvt i nosząc zamrożenie bardzo się przydaje, na hiterów w szczególności, gdyż hiterzy z pewnością mają szybkość poniżej 200, bo jeśli mają czegoś mieć jeszcze dużo to wiadomo, że lucka, a tank na spokojnie jest w stanie wyciągnać powyżej 200 a z dobrym eq znacznie więcej, hiterzy jak już wspomniałem liczą tylko na furie i jeśli im wyjdzie to dobijają zdolkami typu hp atak, szczęśliwy cios, furia im nie wyjdzie i wystarczy pomyśleć i na spokojnie można z nimi wygrać jak im furia nie wyjdzie, hiterzy również odpo nie mają, można więc próbować ich też pokonać w identyczny sposób jaki oni planują, a mianowicie również atakując od razu ślepą furią czy choćby mgłą, dorek dawał jakieś raporty jak mgła ich załatwiła na samym początku, bo jak wspomniałem, hiterzy nie dbają o odpo
Gorniczy Pas daje 125% razem. % sie nie zwiekszaja z plusem. Chcialbym sie Ciebie spytac zebys mi pokazal takie eq na hitera, jestem bardzo ciekawy ile stat sie na tym traci.
Tanki sa oplacalne od zawsze. Dobre sa na bossy, mini-bossy i potworki. Na TvT dzialaly w czasach Eliar. Oczywiscie ze zawsze beda walki, gdzie tankerzy beda wygrywali, lecz ten ratio bedzie bardzo maly.
chodzi mi o ulepszenie dwoma gemami u jubilera i wtedy jest to 175 %, no cóż w moim wariancie wyciągnąłem odpo na 75 %, deffy mam wysokie, speed również, jedyną wadą mojego wariantu nie jest zbyt duży luck, ale nie jest również mały, no eq oczywiście z wysokimi + mam więc wygląda to dobrze
co do ostatniego przykładu to jest losowość, pomimo wysokich odpo wszystko może się po prostu zdarzyć, w końcu to nie jest 100 % tylko 75 maksymalnie można wyciągnąć