Strona 41 z 55 PierwszyPierwszy ... 31394041424351 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 601 do 615 z 811

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #601
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Generalnie nazwa ,,Wyklętych" będzie przypominała za bardzo wyklęte eq. Do tego kolejność w skrypcie popsuta troche, a także w podziemiach klasztoru w Azarad jest wszystko zaplanowane. Po za tym boss (jako sam projekt walki) bardzo ciekawy.


    Zapraszam do góry na ocenę mojego mini globalnego, post 604.
    Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 17-08-2017 o 04:26

  2. #602
    Użytkownik
    Dołączył
    19-08-2016
    Postów
    298
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Zapomniana Nimfa
    Miniboss globalny

    Opis: Zapomniana Nimfa samotnie zamieszkuje Lasek pod Devos. Opiekuje się nim i pilnuje go. Wcześniej zamieszkiwała Grotę Gorących Wyziewów, ale z powodu ciągłego przeszkadzania przez inne potwory wyprowadziła się. Bardzo ceni sobie spokój. Nie toleruje żadnych walk na swoim terenie między podróżnikami, siedzi zawsze w jednym, spokojnym miejscu. Mimo to, gdy ktoś wyzwie ją do walki nigdy nie odmawia (w skrócie - respi się zawsze w jednym miejscu, nie ma na jej mapie bójek i pojedynków, jest też system antysabot, a także nie ma potworów, zawsze akceptuje walkę – od autora) gdyż takiego osobnika traktuje jako intruza. Jest bardzo silnym przeciwnikiem i nikogo nie oszczędza.

    Statystyki:

    HP: 22000-23000
    MP: 10000-11000
    Atak mag: Bardzo bardzo duży
    Obrona: Bardzo mała
    Obrona Magiczna: Bardzo mała
    Szczęście: Bardzo duże (ważna uwaga, której oryginalnie nie dopisałem: zmniejszone uniki)
    Szybkość: Normalna
    Odporna na wszystkie statusy + na zdolność Normalizacja
    Do pokonania w grupie: 4x50 lvl
    Zaczyna z autostatusami Skupienie, Przyspieszenie na 5 tur

    Ataki:
    Wiatr 3 ****
    Pocisk Magiczny 3 ****


    Zdolności:
    - Potęga Dewastacji (NEW) – Atakuje magicznie bez atrybutu o mocy 150% na wszystkich przeciwników. Nadaje statusy Zatrucie bez limitu tur, Krwawienie (w tym wypadku odnawialne) na 5 tur, Spowolnienie na 5 tur, Paraliż na 3 tury a także zabiera całą manę i przechwyca 20% zabranych obrażeń – bez limitu użyć
    - Zakłucie (NEW) – Kłujący Pocisk na całą drużynę. – bez limitu użyć
    - Zapomniana Moc (NEW) – Atakuje magicznie na wszystkich przeciwników o atrybucie Wiatru. – bez limitu użyć
    - Mega Normalizacja


    Przedmioty:
    - Mikstura Skupienia
    - Mikstura Szybkości

    Inteligencja:

    Moja postać użyć Mega Normalizacja <1, Liczba przeciwników >=3 Użyj: Mega Normalizacja
    Moja postać nie ma status Skupienie Użyj: Mikstura Skupienia
    Moja postać nie ma status Przyspieszenie Użyj: Mikstura Szybkości
    Losowo:
    35% Wiatr 3
    35% Pocisk Magiczny 3
    20% Zapomniana Moc
    5% Potęga Dewastacji
    5% Zakłucie


    Drop:
    Zapomniane Eq na 50 lvl (odpowiednik eq oświeconych, po za butami – które odpowiadają wyklętym japonkom)
    Karta Zapomniana Nimfa

    ________________________________


    Zbudowałem nowy projekt globala, nad którym się trochę napracowałem. Przedstawię wam powody dla których mógłby zostać wprowadzony. Na 50 lvl nie ma jeszcze odpowiednika eq oświeconych. Dodatkowo 65 lvl to za długie czekanie na globala, powinien zostać wprowadzony jakiś wcześniej. Nie wspominając też o terenach leśnych przed Devos na które czasami przypadkowo wchodze i tracę energię, a są w ogóle nie wykorzystane. I oczywiście w Eliar jest bardzo mało do zrobienia, mniej niż w innych miastach. Wiem że coś tam dla Eliaru się zastanawiają, nie ma jeszcze konkretnych planów co to mogłoby być, to napisałem to. Tym razem chyba nie ma przeciwwskazań dla wprowadzenia, jak podczas moich ostatnich projektów. Chyba zbalansowałem, chociaż chciałem aby ZN była odrobinę silniejsza niż Ork Król, a jednocześnie dalej do zabicia w 4x50 i nie jestem pewny czy to mi się udało
    Fajny global tylko aż 3 nimfy?

  3. #603
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Cytat Napisał Dziedzicuwkai Zobacz post
    Fajny global tylko aż 3 nimfy?
    Jeśli nie wiesz co oznacza Nimfa to się nie wypowiadaj

    Co do wyklętego maga, tak jak napisał Leon, eq wyklęte już jest, a po co 2 praktycznie takie same, podobne sety na różne poziomy, gdy można wymyślić coś oryginalnego. Kolejny global z dużym hitem, no ok, ale pomyślcie o tym, że nie każdy może bić globale w danych statystykach (np posiadając 48 deffów w bazie na 65 poziomie). 48h na resp też jest dość chory, pomyśl jeśli będzie już Follhord, i nadal będą bić tego globala. 2 dni na resp? co 3 są eventy. Samo jego istnienie, że została rzucona na niego klątwa jest w miare ok. Co do zdolności, 75% na pomylenie jest zdecydowanie za mało, gracze będa mieli pewność, że nie wejdzie im pomylenie jeśli założa 75% odporności na pomylenie.

  4. #604
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,051
    Ale to nie global...

  5. #605
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Ale to nie global...
    W takim razie mój błąd, ale jak on będzie w takim razie działać? tak jak Bogini, czy inne bossy które odnawiają się o 00:00, tylko, że po 2 dniach? + wydaje się trochę mocny jak na Mini-bossa.

  6. #606
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,051
    W takim sensie, że zabijasz o 19:38:03 21 sierpnia 2017 i odrespi się 19:38:03 23 sierpnia 2017
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 17-08-2017 o 12:20 Powód: to wina ksaniego

  7. #607
    Moderator
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,524
    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post
    Jeśli nie wiesz co oznacza Nimfa to się nie wypowiadaj

    Co do wyklętego maga, tak jak napisał Leon, eq wyklęte już jest, a po co 2 praktycznie takie same, podobne sety na różne poziomy, gdy można wymyślić coś oryginalnego. Kolejny global z dużym hitem, no ok, ale pomyślcie o tym, że nie każdy może bić globale w danych statystykach (np posiadając 48 deffów w bazie na 65 poziomie). 48h na resp też jest dość chory, pomyśl jeśli będzie już Follhord, i nadal będą bić tego globala. 2 dni na resp? co 3 są eventy. Samo jego istnienie, że została rzucona na niego klątwa jest w miare ok. Co do zdolności, 75% na pomylenie jest zdecydowanie za mało, gracze będa mieli pewność, że nie wejdzie im pomylenie jeśli założa 75% odporności na pomylenie.
    Nazwę można zmienić na np. eq Zakonnika. Ten mini ma taki dmg w zamian za mały speed. Chciałem wymyślić mini do którego trzeba trochę zgrania i taktyki. Drużyna 2 hiterów i 2 tanków, hiterzy biją, tanki leczą, taktyki czyli wiedzieć kiedy co użyje. Generalnie to propozycja, która jakby jakimś cudem weszła to przecież można trochę zmienić.

    Wyklęty rycerz
    Typ:
    Zwykły potwór
    Profesja:
    Wojownik
    Poziom:
    ~76
    Statystyki:
    Hp: 3700-3860
    Mp: 400
    Atak: Średni
    Obrona: Duża
    Obrona magiczna: Duża
    Szczęście: Umiarkowane (pomiędzy małym a średnim)
    Szybkość: Mała
    Ataki:
    -Fizyczny o atrybucie miecza
    Zdolności:
    -Drenaż
    -Użycie tarczy*-Nadaje status bariera i bariera magiczna na 2 tury. (1 użycie)
    Przedmioty:
    Mikstura życia 4 (1 sztuka)
    Drop:
    -Karta Wyklęty rycerz

  8. #608
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Opis: Zapomniana Nimfa samotnie zamieszkuje Lasek pod Devos. Opiekuje się nim i pilnuje go. Wcześniej zamieszkiwała Grotę Gorących Wyziewów, ale z powodu ciągłego przeszkadzania przez inne potwory wyprowadziła się. Bardzo ceni sobie spokój. Nie toleruje żadnych walk na swoim terenie między podróżnikami, siedzi zawsze w jednym, spokojnym miejscu. Mimo to, gdy ktoś wyzwie ją do walki nigdy nie odmawia (w skrócie - respi się zawsze w jednym miejscu, nie ma na jej mapie bójek i pojedynków, jest też system antysabot, a także nie ma potworów, zawsze akceptuje walkę – od autora) gdyż takiego osobnika traktuje jako intruza. Jest bardzo silnym przeciwnikiem i nikogo nie oszczędza.
    Otoczka fabularna niby ok (wciąż lepsza niż wokół Amaterasu :v). Pytanie po co starasz się wpleść swój lobbing? Global na lokacji niebójkowej jest realny tylko na 10lv.
    - Potęga Dewastacji (NEW) – Atakuje magicznie bez atrybutu o mocy 150% na wszystkich przeciwników. Nadaje statusy Zatrucie bez limitu tur, Krwawienie (w tym wypadku odnawialne) na 5 tur, Spowolnienie na 5 tur, Paraliż na 3 tury a także zabiera całą manę i przechwyca 20% zabranych obrażeń – bez limitu użyć
    - Zakłucie (NEW) – Kłujący Pocisk na całą drużynę. – bez limitu użyć
    Haha. Czyli tak:
    - boss ma bardzo duży atak magiczny - innymi słowy wymusza ubranie się z priorytetem na magdef
    - boss może w każdej chwili użyć zdolności która bije każdego jeszcze mocniej, czyli gracza, który nie poszedł całkowicie w magdef i nie ma osłonki magicznej powinno zdjąć na hita. Zdolność ta może być używana w każdej chwili, kilka razy pod rząd, na dublu, itd. Wygląda na to, że jedynie osłona magiczna jest w stanie nas uchronić... Wspomniałem, że ta cała Dewastacja uniemożliwia mega leczenia, leczenie się na max HP, daje praktycznie gwarancję dubla bossa w najbliższym czasie :v
    - Co tu jeszcze... ah tak, boss dysponuje również atakiem, który zadaje całej druzynie obrażenie silniejsze niż normalny atak, ignoruje osłonki magiczne, może być używany bez limitu, na obu turach dublach, na Skupieniu itd.
    Wniosek nr 1 - boss prędzej czy później nas zabija. Czy jest więc jakaś metoda żeby wygrać?

    Obrona: Bardzo mała
    Obrona Magiczna: Bardzo mała
    Moja postać użyć Mega Normalizacja <1, Liczba przeciwników >=3 Użyj: Mega Normalizacja
    Moja postać nie ma status Skupienie Użyj: Mikstura Skupienia
    Moja postać nie ma status Przyspieszenie Użyj: Mikstura Szybkości
    Losowo:
    35% Wiatr 3
    35% Pocisk Magiczny 3
    20% Zapomniana Moc
    5% Potęga Dewastacji
    5% Zakłucie
    Oczywiscie - trzeba zabić bossa w ciągu 7 tur. Ponieważ Nimfa ma małe defy, jest to wykonalne. Dodatkowo 70% jej tur będzie wyglądać tak, że nic nie robi, tylko bije a w 2 turze daje nieco mocniejszą Burzę Błyskawic. Do tego w jednej turze używa zdolności nie zadającej dmg, w 6 turze używa Mikstury Skupienia, w 7 turze Mikstury Szybkości.

    Każda walka będzie wyglądać następująco:
    1. Gracz z Włócznią Ofensywy łapie bossa
    2. 2 kolejni gracze wbijają do walki - Nimfa używa normalizacji
    3. Wbija 3 gracz (ostatusowany AF), boss ma zbite 3k HP z poprzednich tur.
    4. Boss bije, jedna osoba jest leczona, pozostałe biją, boss ma zbite 6k
    5. Boss bije (schodzą oba statusy), gracze biją - boss ma zbite 10k
    6. Nimfa używa mikstury skupienia, gracze biją - zbite 14k
    7. Nimfa używa mikstury szybkości, gracze biją - zbite 18-19k
    8. Nimfa używa zaklęcia, gracze biją - Nimfa zabita lub ma minimum HP i wystarczy 1 atak.

    Jeżeli podczas punktów 4,5 lub 8 Nimfa użyła Dewastacji (szansa wynosi 14%, czyli w jednej walce na 7) walka jest przegrana.
    Jeżeli podczas punktów 4,5 lub 8 Nimfa użyła Zakłucia lub Zapomnianej, mega leczenie lub 2 i gracze biją.

    Absurd? To dorzućmy jeszcze kilka rzeczy:
    - Zapomniana Moc (NEW) – Atakuje magicznie na wszystkich przeciwników o atrybucie Wiatru. – bez limitu użyć
    Może jeszcze "Zapomniany Atak" - Zadaje obrażenia fizyczne o sile 100% z rozrzutem 0,9-1,1. Ma 10% szans na cios krytyczny (modyfikowane przez szczęście). Bazowa szansa trafienia: 100%
    Drop:
    Zapomniane Eq na 50 lvl (odpowiednik eq oświeconych, po za butami – które odpowiadają wyklętym japonkom)
    Boss nic nie dropi
    Moja postać użyć Mega Normalizacja <1, Liczba przeciwników >=3 Użyj: Mega Normalizacja
    Moja postać nie ma status Skupienie Użyj: Mikstura Skupienia
    Moja postać nie ma status Przyspieszenie Użyj: Mikstura Szybkości
    Ta inteligencja jest fatalna
    Boss nie jest w żaden sposób odporny na przeczekanie tak na siebie jak i na oponentów

    Boss jest kompletnie losowy (może z palcem w nosie zabić 4x65 lv w 2 tury, może zostać z palcem w nosie zabity przez 4x45lv), nic nie dropi, nie ma w sobie zupełnie nic

    Na 50 lvl nie ma jeszcze odpowiednika eq oświeconych.
    A na 65 lv nie ma odpowiednika elfickiego EQ.
    Lista osób którym to przeszkadza

    Zbudowałem nowy projekt globala, nad którym się trochę napracowałem.
    Nie przyznawałbym się
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; 17-08-2017 o 15:38

  9. #609
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post

    Zapraszam do góry na ocenę mojego mini globalnego, post 604.
    Na wszelką krytykę odpowiadasz "mylisz się, to jest dobrze wykonane". Po co więc chcesz, by go oceniać? Po to, by cię pochwalić, jaki to wspaniały mini będzie?

  10. #610
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Otoczka fabularna niby ok (wciąż lepsza niż wokół Amaterasu :v). Pytanie po co starasz się wpleść swój lobbing? Global na lokacji niebójkowej jest realny tylko na 10lv.

    Eeee... ustawić w ustawieniach na mapie z globalem to samo co np. na Samotnym Wzgórzu czy innym sklepie z zaklęciami w Lange? Rzeczywiście niemożliwe Po za tym uczciwe ustawienia globala sprawią że one będą bite, więc poniższy przebieg walki nie nastąpi. Ludzie będą się pchali jak leci, za to zawsze w dobrym profilu.
    Każda walka będzie wyglądać następująco:
    1. Gracz z Włócznią Ofensywy łapie bossa
    2. 2 kolejni gracze wbijają do walki - Nimfa używa normalizacji
    3. Wbija 3 gracz (ostatusowany AF), boss ma zbite 3k HP z poprzednich tur.
    4. Boss bije, jedna osoba jest leczona, pozostałe biją, boss ma zbite 6k
    5. Boss bije (schodzą oba statusy), gracze biją - boss ma zbite 10k
    6. Nimfa używa mikstury skupienia, gracze biją - zbite 14k
    7. Nimfa używa mikstury szybkości, gracze biją - zbite 18-19k
    8. Nimfa używa zaklęcia, gracze biją - Nimfa zabita lub ma minimum HP i wystarczy 1 atak.

    Boss nic nie dropi W sumie tutaj chodzi o wprowadzenie globala na niższych lvlach, a eq to dodatek. Eq oświeconych (po za butami) i wyklete japonki są jednak bardzo przydatne na 65, to i 50 by się mogły przydać.

    Ta inteligencja jest fatalna
    Boss nie jest w żaden sposób odporny na przeczekanie tak na siebie jak i na oponentów

    Bo mój boss jest jedynym mini który nie jest odporny na przeczekanie. Naprawdę. Po za tym jak już są odporne na przeczekanie, to go się nie opłaca używać podczas walki i nie da się, co ją utrudnia. Po za tym inteligencja jest dobra (warunek na Mega Normę jest taki sam, jak ma Yeti, boss który jest już w grze)



    A na 65 lv nie ma odpowiednika elfickiego EQ.
    Lista osób którym to przeszkadza



    Elfickie Eq jest nieregularne i mniej przydatne niż eq oświeconych na swoim lvlu.

    Ale tak. Postanowiłem trochę pozmieniać swojego minibossa, bo rzeczywiście mógłby być trudny do zbalansowania. To jest jego wersja 2.0, która powinna już ułatwić balans.

    Zapomniana Nimfa (wersja 2.0)
    Miniboss globalny

    Opis: Zapomniana Nimfa samotnie zamieszkuje Lasek pod Devos. Opiekuje się nim i pilnuje go. Wcześniej zamieszkiwała Grotę Gorących Wyziewów, ale z powodu ciągłego przeszkadzania przez inne potwory wyprowadziła się. Bardzo ceni sobie spokój. Nie toleruje żadnych walk na swoim terenie między podróżnikami, siedzi zawsze w jednym, spokojnym miejscu. Mimo to, gdy ktoś wyzwie ją do walki nigdy nie odmawia (w skrócie - respi się zawsze w jednym miejscu, nie ma na jej mapie bójek i pojedynków, jest też system antysabot, a także nie ma potworów, zawsze akceptuje walkę – od autora) gdyż takiego osobnika traktuje jako intruza. Jest bardzo silnym przeciwnikiem i nikogo nie oszczędza.

    Statystyki:
    HP: 22000-23000
    MP: 10000-11000
    Atak mag: Bardzo bardzo duży
    Obrona: Bardzo mała
    Obrona Magiczna: Bardzo mała
    Szczęście: Bardzo duże (obniżone uniki do wartości 5%)
    Szybkość: Normalna
    Odporna na wszystkie statusy + na zdolność Normalizacja
    Do pokonania w grupie: 4x50 lvl
    Zaczyna z autostatusami Skupienie, Przyspieszenie na 5 tur

    Ataki:
    Wiatr 3 ****
    Pocisk Magiczny 3 ****


    Zdolności:
    - Potęga Dewastacji (NEW) – Atakuje magicznie bez atrybutu o mocy 110% na wszystkich przeciwników. Nadaje statusy Zatrucie bez limitu tur, Krwawienie (w tym wypadku odnawialne) na 5 tur, Spowolnienie na 5 tur, Paraliż na 1 turę a także zabiera całą manę i przechwyca 30% zabranych obrażeń – bez limitu użyć
    - Zakłucie (NEW) – Kłujący Pocisk na całą drużynę. – bez limitu użyć
    - Zapomniana Moc (NEW) – Atakuje magicznie na wszystkich przeciwników o atrybucie Wiatru. – bez limitu użyć
    - Mega Normalizacja


    Przedmioty:

    - Mikstura Skupienia
    - Mikstura Szybkości

    Inteligencja:

    Moja postać użyć Mega Normalizacja <1, Liczba przeciwników >=3 Użyj: Mega Normalizacja
    Moja postać nie ma statusów Skupienie, Nietykalność Użyj: Mikstura Skupienia
    Moja postać nie ma statusów Przyspieszenie, Nietykalność Użyj: Mikstura Szybkości
    Losowo:
    30% Wiatr 3
    30% Pocisk Magiczny 3
    30% Zapomniana Moc
    5% Potęga Dewastacji
    5% Zakłucie


    Drop:
    Zapomniane Eq na 50 lvl (odpowiednik eq oświeconych, po za butami – które odpowiadają wyklętym japonkom)
    Karta Zapomniana Nimfa

    __________________________________________________ ______________________
    Lista zmian:
    - Potęga zmniejszona z 150 na 110%, Paraliż na 1 turę zamiast na 3, wysysa nie 20, a 30% odebranego HP.
    - Wiatr i Pocisk magiczny mają zmniejszoną szansę z 35 do 30%, w zamian za to Zapomniana Moc ma 30% zamiast 20.
    - Podana konkretna wartość zmniejszonych uników. (niechybialność w rękawicach, za całkowitą stratę krytyków u woja)

    Zakłucia nie ruszałem, bo spełnia swoje założenia, można je kontrować. Generalnie osłabiłem potęgę, teraz da się ją ustać i wrócić do normalności, za to zwiększyłem szansę na obszarówkę bezstatusową by Zapomniana Nimfa za słaba nie była. Chyba teraz będzie dużo łatwiejsza do balansu.

    @down
    Właśnie podobno się zastanawiają nad czymś dla Eliaru.

    @down2

    Gdzie to wyraźnie powiedziano? Zresztą plany mogły się zmienić.
    Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 19-08-2017 o 16:53

  11. #611
    Moderator
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,524
    Lepiej, lecz nie będzie wprowadzona w Eliar, gdyż najprawdopodobniej nie będzie powiększane. Może w silniejszej wersji pojawić się w następnych miastach.

  12. #612
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Lista zmian:
    - Potęga zmniejszona z 150 na 110%, Paraliż na 1 turę zamiast na 3, wysysa nie 20, a 30% odebranego HP.
    - Wiatr i Pocisk magiczny mają zmniejszoną szansę z 35 do 30%, w zamian za to Zapomniana Moc ma 30% zamiast 20.
    - Podana konkretna wartość zmniejszonych uników. (niechybialność w rękawicach, za całkowitą stratę krytyków u woja)

    Zakłucia nie ruszałem, bo spełnia swoje założenia, można je kontrować. Generalnie osłabiłem potęgę, teraz da się ją ustać i wrócić do normalności, za to zwiększyłem szansę na obszarówkę bezstatusową by Zapomniana Nimfa za słaba nie była. Chyba teraz będzie dużo łatwiejsza do balansu.

    @down
    Właśnie podobno się zastanawiają nad czymś dla Eliaru.
    - Potęga już lepiej zbalansowana, miło, że wziąłeś sobie rady graczy do serca
    - Cóż, zmiana taka nijaka dla mnie (ni to na lepsze, ni to na gorsze), także tu się nie wypowiem.
    - Niechybialność za krytyki jest naprawdę ciekawym pomysłem, z innej strony, nakłania to graczy do kompletnego olania lucka, lepiej brać odporności. Nie wiem, czy to dobrze, ale na pewno nie jest jakoś mega złe. W końcu i tak magowie od zawsze tak robią, narzekając potem na kryty wojów.

    Zakłucie wciąż uważam za za mocne, moim zdaniem do skontrowania tylko dla tanka, czyli kolejna amratesu, gdzie trza i tanków i hiterów.

    Nie wiem, gdzie słyszałeś, że szykują cokolwiek dla Eliar, jak wyraźnie mówiono, że nie będzie upa Eliar, kiedy był robiony up Urka i ruszono również odrobinę Eliar.

  13. #613
    Moderator
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,524
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Nie wiem, gdzie słyszałeś, że szykują cokolwiek dla Eliar, jak wyraźnie mówiono, że nie będzie upa Eliar, kiedy był robiony up Urka i ruszono również odrobinę Eliar.
    Od swoich informatorów

  14. #614
    Moderator
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,524
    Hydra, 6x Głowa Hydry
    Typ:
    MiniBoss
    Info
    Na początku walki żyją tylko 3 głowy Hydry i Hydra

    Hydra:

    Profesja:
    Hybryda
    Występowanie:
    Gdzieś w okolicach Scythe
    Info:
    Całkowicie odporna na atrybut ognia
    Statystyki:
    HP: 24500-25750
    MP: 13000
    Atak magiczny: Normalny
    Atak: Normalny
    Obrona: Umiarkowana (pomiędzy małą a średnią)
    Obrona magiczna: Umiarkowana
    Szczęście: Normalne
    Szybkość: Duża
    Nieodporność na negatywne statusy:
    -Spowolnienie
    -Paraliż
    Ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    -Ogień 5**
    -Ziemia 5**
    Zdolności: (obok nich będę pisał, kiedy ich używają, bo nie umiem układać skryptów)
    -Odrośnięcie głów*-ożywia 2 losowe Głowy Hydry, zdejmuje status nietykalność używającemu (o ile go ma) {nieskończona ilość użyć} (używa, gdy ilość żywych sojuszników zmniejszy się o 1)
    -Ognista obrona*-Nadaje status nietykalność na nieskończoną ilość tur. {nieskończona ilość użyć} (używa, jeśli przeciwnik zaatakuje ją ogniem, lub jeśli przeciwnik ma status regeneracja/skupienie/mobilizacja, lub co 15 tur przeciwnik nie użyje podczas nich na niej mikstury przyspieszenia/nie uleczy jej minimalnie 800 hp (uleczenie statusem regeneracja nie liczy się))
    -Paraliż poparzeniowy*-Nadaje przeciwnikowi status nietykalność i skamienienie. {nieskończona ilość użyć} (używa, jeśli na przeciwnika, który nadał jej status paraliż, po skończeniu się jego działania)
    -Odparaliżowanie*-Zdejmuje status nietykalność i skamienienie. {nieskończona ilość użyć} (używa na przeciwnika, jeśli drużyna przeciwna uleczy jej łącznie 4500 hp)
    Przedmioty:
    -Kamień (3x)
    -Runa magii (3x)
    Drop:
    -Rękawice Hydry
    -Maska Hydry
    -Szata Hydry
    -Buty Hydry
    -Pierścień Hydry
    -Karta Hydra
    -2x mikstura odnowienia 4
    -2x mikstura regeneracji
    -Kamień
    -Runa magii
    -Kieł Hydry (może być do jakiegoś questa lub do zrobienia ekwipunku)

    Głowa Hydry
    Profesja:
    Mag
    Statystyki:
    HP: 13000-13500
    MP: 7000
    Atak magiczny: Bardzo mały
    Obrona: Mała
    Obrona magiczna: Mała
    Szczęście: Normalne
    Szybkość: Normalna
    Nieodporność na statusy:
    -Paraliż
    -Spowolnienie
    Ataki:
    -Ogień 5**
    Zdolności:
    -Zionięcie ogniem*-atak magiczny na wszystkich przeciwników, zadaje 90% standardowych obrażeń, posiada 70% szans na nadanie 3 przeciwnikom statusu Poparzenie (Zabiera 10% MAXHP co turę i 25% MAXHP w ostatnią turę działania statusu) na 3 tury i 20% na nadanie czwartemu przeciwnikowi status Silne poparzenie (Zabiera 15% MAXHP co turę i zabija w ostatnią turę działania statusu) na 5 tur. {2 użycia} (5% szans na użycie)
    Przedmioty:
    -Runa magii (3x)
    -Kamień (3x)
    Drop:
    Brak

    Jeśli są jakieś błędy/przesadzenia chętnie je wysłucham i poprawię.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 03-09-2017 o 22:30

  15. #615
    Użytkownik
    Dołączył
    30-01-2014
    Postów
    6
    sfinks


    hp 0k 25k
    mp full
    atak mag norm < dla lvl bossa>
    atak norm < dla lvl bossa>
    def norm < dla lvl bossa>
    def mag norm < dla lvl bossa>
    szczescie norm < dla lvl bossa>
    speed norm < dla lvl bossa>

    zdolnosci:
    wiatr 4****
    ziemia 4****
    atak bez atrybutu
    wichura
    trzesienie ziemi
    bomba piaskowa-<moze nadac auto status ślepota/spowolnienie>
    piaskowa trumna -- postac po 3 turach ginie <auto status nietykalnosc paraliz>
    ruchome piaski-<moze nadac spowolnienie / paraliz> atak mag
    klatwa sfinksa-<nadaje status furia regeneracja> sfinks daje to sobie :PP

    nad dropem pomysle

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •