Strona 53 z 55 PierwszyPierwszy ... 3435152535455 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 781 do 795 z 811

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #781
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    138
    [Boss] Pogromca magów
    Nazwa:  obraz_2022-11-12_024434878.png
Wyświetleń: 412
Rozmiar:  12.6 KB
    Statystyki:
    Profesja - WOJ
    HP - Średnie (3)
    MP - Ograniczone (2)
    Atak - Bardzo wysoki [Włócznia] (5)
    Obrona - Małe (1)
    Obrona magiczna - Za duże (6)
    Szczęście - Bardzo duże (5)
    Szybkość - Średnie (3)

    Zdolności:
    - Wypad
    - ANTYMAG: Zabija mag /Nowa zdolność
    - HP atak
    - Lepsza profesja: rzuca na siebie zniszczenie /Nowa zdolność

    Mechanika:
    Wypad - Używa gdy ma tripla na magu
    ANTYMAG - Używa gdy mag ma ponad 1lvl
    HP atak - używa gdy ma wypad
    Lepsza profesja - Używa gdy walczy z wojem

    Opis: Woj>Mag
    Ostatnio edytowane przez fufcio ; 12-11-2022 o 19:22 Powód: Krytyk w maga za 6k
    https://www.youtube.com/watch?v=V5QukAC-jqE
    Ej wiedzieliście że można dodawać propozycje graczy do gry?? Ja też nie lol

  2. #782
    Użytkownik Avatar Lucy Gray
    Dołączył
    05-03-2016
    Postów
    576
    Cytat Napisał fufcio Zobacz post
    [Boss] Pogromca magów
    Nazwa:  obraz_2022-11-12_024434878.png
Wyświetleń: 412
Rozmiar:  12.6 KB
    Statystyki:
    Profesja - WOJ
    HP - Średnie (3)
    MP - Ograniczone (2)
    Atak - Bardzo wysoki [Włócznia] (5)
    Obrona - Małe (1)
    Obrona magiczna - Za duże (6)
    Szczęście - Bardzo duże (5)
    Szybkość - Średnie (3)

    Zdolności:
    - Wypad
    - ANTYMAG: Zabija mag /Nowa zdolność
    - HP atak
    - Lepsza profesja: rzuca na siebie zniszczenie /Nowa zdolność

    Mechanika:
    Wypad - Używa gdy ma tripla na magu
    ANTYMAG - Używa gdy mag ma ponad 1lvl
    HP atak - używa gdy ma wypad
    Lepsza profesja - Używa gdy walczy z wojem

    Opis: Woj>Mag
    Jak już to powinnien być pogromca wojów.
    https://discord.gg/TEPXex4Upd <---- NAJLEPSZY SERWER DISCORD

  3. #783
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    138
    [BOSS] Klon (nick gracza z * na końcu)

    -- bez grafiki bo nie mam pomysłu

    Statystyki:
    Profesja - Mag
    HP - Duże (4)
    MP - nieograniczone
    Atak Mag - Średni (3) [Wiatr]
    Obrona - Średnia (3)
    Obrona Mag - Średnia (3) (trochę mniej od fizyka)
    Szczęście - Średnie (3)
    Szybkość - Średnie (3)

    Zdolności:
    - Boss kopiuje zdolności jakich używa gracz.



    Mechanika:

    Boss kopiuje zdolności gracza i używa ich przeciwko jemu, jeżeli gracz jest wojem i posiada trujący Atak To Boss będzie używać trującego pocisku itp.

    Boss jest niewrażliwy na ataki Bez atrybutów.



    Opis:
    Klon jest alternatywną wersją ciebie która została stworzona w najciemniejszych laboratoriach niedaleko Scythe, mówi się że niejaki Szalony Mike maczał w tym palce...
    Ostatnio edytowane przez fufcio ; 12-11-2022 o 19:25 Powód: -- drobne poprawki
    https://www.youtube.com/watch?v=V5QukAC-jqE
    Ej wiedzieliście że można dodawać propozycje graczy do gry?? Ja też nie lol

  4. #784
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    234
    Cytat Napisał fufcio Zobacz post
    [BOSS] Klon (nick gracza z * na końcu)

    -- bez grafiki bo nie mam pomysłu

    Statystyki:
    Profesja - Mag
    HP - Duże (4)
    MP - nieograniczone
    Atak Mag - Średni (3) [Wiatr]
    Obrona - Średnia (3)
    Obrona Mag - Średnia (3) (trochę mniej od fizyka)
    Szczęście - Średnie (3)
    Szybkość - Średnie (3)

    Zdolności:
    - Boss kopiuje zdolności jakich używa gracz.



    Mechanika:

    Boss kopiuje zdolności gracza i używa ich przeciwko jemu, jeżeli gracz jest wojem i posiada trujący Atak To Boss będzie używać trującego pocisku itp.

    Boss jest niewrażliwy na ataki Bez atrybutów.



    Opis:
    Klon jest alternatywną wersją ciebie która została stworzona w najciemniejszych laboratoriach niedaleko Scythe, mówi się że niejaki Szalony Mike maczał w tym palce...
    jak skopiuje np. klątwę krwi?
    say gex

  5. #785
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    138
    Cytat Napisał XmistrzX Zobacz post
    jak skopiuje np. klątwę krwi?
    Zapytaj się testerów
    https://www.youtube.com/watch?v=V5QukAC-jqE
    Ej wiedzieliście że można dodawać propozycje graczy do gry?? Ja też nie lol

  6. #786
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    78
    Herszt Rozbójników
    Nazwa:  Skin.png
Wyświetleń: 363
Rozmiar:  12.4 KB
    Statystyki:
    HP - średnie/przeciętne, 6000/10000(3)
    MP - Średnie, 134 (3)
    Atak fiz. - Bardzo duży (5)
    Defy - Średnie (3)
    Szczęście - średnie (3)
    Szybkość - duża (4)
    Profesja: Wojownik

    Atrybut: Fizyczny ( Topór )

    zdolności:
    leczenie 3
    leczenie 4
    drenaż
    Trujący atak
    postawa bojowa
    normalizacja
    klątwa krwi
    Biczowanie - zadaje 60% obrażeń. Ma 100% szansę na nadanie statusu krwawienie na 5 tur ( nieograniczona ilość użyć)/nowa zdolność
    Żądza krwi - Nadaje używającemu atak +20% na 4 tury , a przeciwnikowi przełamanie i krwawienie na 4 tury ( 2 użycia )/nowa zdolność
    Karakol


    przedmioty:
    Antidotum
    krople do oczu
    rumianowy okład
    Mikstura szybkości
    Mikstura regeneracji
    Mikstura mobilizacji
    Osłona
    Osłona magiczna
    Mikstura many 1
    Mikstura many 2
    Mikstura many 3
    Mikstura many 4
    Mikstura życia 1
    Mikstura życia 2
    Mikstura życia 3
    Mikstura życia 4
    Mikstura życia 5
    Runa magii

    Mechanika:


    Boss bijący atakami fizycznymi. Drenażu używa, jak przeciwnik ma powyżej 80% hp. Gdy wleci status krwawienie na klątwie krwi, to używa trującego ataku. Jeśli gracz nie otrzyma klątwą krwi krwawienia, to Herszt rozbójników używa Biczowania. Jeśli Hersztowi Rozbójników skończy się klątwa krwi, to używa biczowania co 6 tur. Używa normalizacji, jak przeciwnik normuje osłony fizyczne/magiczne, albo gdy przeciwnik ma dwa pozytywne statusy. Pierwszej postawy bojowej używa, jeśli straci połowe swojego hp, drugiej zaś użyje losowo.
    Żądzy krwi używa po pierwszym biczowaniu gdy ma powyzej 50% hp, drugiej używa losowo.
    Podczas żądzy krwi Herszt Rozbójników nie może używać normalizacji.
    Jeśli przeciwnik uzył przeczekania, to Herszt Rozbójników używa mikstur życia 1 i 2
    Jeśli przeciwnik Posiada status barierę, to używa run magii. Nie używa ich jednak, jeśli przeciwnik ma barierę na 4 tury, albo posiada barierę magiczną.
    Herszt używa karakolu/mikstury przyspieszenia, jeśli posiada status spowolnienie.

    Odporny na:
    Podwójny drenaż
    I na wszystkie statusy, poza spowolnieniem, zatruciem, klątwą i ślepotą.
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 14-11-2022 o 16:34
    Woj < Mag
    Lamusy

  7. #787
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    234
    Lider gangu
    Nazwa:  postac_2.png
Wyświetleń: 363
Rozmiar:  9.0 KB
    PROFESJA:Ta lepsza wojownik
    STATYSTYKI:
    HP:3(około 6k)
    MP:2(około 160)
    Atak:4(wysoki)
    Atak magiczny:2(niski)
    Obrona:2(niska)
    Obrona magiczna:2(niska)
    Szczęście:3(średnie)
    Szybkość:1(bardzo niska)
    Atrybut:topór
    Przedmioty:
    Mikstura życia 5
    Mikstura życia 4
    Mikstura życia 3
    Mikstura many 3
    Misktura odnowienia 2
    Mikstura odnowienia 3
    Misktura odnowienia 4
    Mikstura mobilizacji
    Mikstura regeneracji
    Osłona magiczna(jeżeli gracz jest magiem)
    Osłona(jeżeli gracz jest wojownikiem)
    Zdolności:
    Doładowanie
    Bryza
    Normalizacja
    Leczenie 3
    Leczenie 4
    Drenaż
    Podwójny drenaż
    Wredna chmura
    Klątwa krwi
    Sprytny cios
    Żądza krwi-nadaje użytkownikowi status atak +20% na 4 tury, a celowi status przełamanie i krawienie na 5 tur/NOWA ZDOLNOŚĆ
    Szał ostateczności-nadaje status furia oraz super regeneracja(nowy status) na 5 tur/NOWA ZDOLNOŚĆ
    Wyskok-nadaje nietykalność na 1 turę/NOWA ZDOLNOŚĆ
    Zeskok-zadaje 175% obrażeń fizycznych/NOWA ZDOLNOŚĆ
    Mechanika:
    Normalizacji używałby na osłony.
    Żądzy krwi używa co 15 swoich tur(max 3 użycia).
    Super regeneracja-co turę leczy 20% MAX HP.
    Szału ostateczności używałby gdy niemialby już leczeń ani miksów życia(tylko 1 użycie).
    Zeskoku używałby w następnej turze po użyciu wyskoku.(zeskok nie może krytować)
    Opis:
    Podobno w Scythe założona została grupa przestępcza. Ciekawe kto jest jej liderem.
    Dodatkowe informacje:
    Odporny na odbicie
    Ostatnio edytowane przez JarseQ ; 14-11-2022 o 17:14
    say gex

  8. #788
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    254
    Boss : Hazardzista
    Profesja : woj
    Statystyki
    HP- 5
    MP - 4
    Atak fiz. - Średni (3)
    Atak mag. - (1)
    Defy - Średnie (3)
    Szczęście - Bardzo duże (5)
    Szybkość - Średnie (3)

    Atrybuty:
    Rękawice (https://mfo3.pl/view/a/346 - najlepiej jakby bił podobnymi do tych)

    Zdolności:
    Trujący Atak
    Normalizacja
    Leczenie 4
    Paralizator
    Doładowanie
    Regeneracja Sił
    Pęd Sleipnira
    Uciszający Cios
    Wielka próba - Nowa Zdolka (CHYBA ŻE TO MOŻNA INACZEJ ZAŁATWIĆ)- używa jej w losowej turze między 120 a 139. Jeśli gracz ma statusy Pomyślność, Refleks, Precyzja to przechodzi próbe i do końca walki Hazardzista ma status DEMOBILIZACJA natomiast jeśli gracz nie będzie miał wymaganycg statusów nakłada na Hazardzistę dokładnie takie same statusy jak Postawa Bojowa z tą różnicą że do końca walki.

    Mechanika:
    BOSS używający normalizacji na status regeneracja, trujak na poniżej 60% hp przeciwnika. Kluczową mechaniką jest przejście Wielkiej próby, a zakres użycia jest minimalnie większy niż czas trwania Pomyślność, Precyzja. Refleks. Jeśli uda się ją pomyślnie przejść boss do pokonania na 90lvlu. Jeśli nie to na 100 lvlu.

    OPIS:
    Po wydaleniu z kasyna w nordii za liczne oszustwa. Okrada turystów w losowych grach w karczmie Schythe.

  9. #789
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    78
    Belial
    Nazwa:  asdas.png
Wyświetleń: 350
Rozmiar:  11.2 KB
    Statystyki:
    Hp - wyżejśrednie, 12000-15000 (3,5)
    MP - Ogromne, 6666 (5)
    Atak mag - Niżejśredni (2,5)
    Obrona - Duża (4)
    Obrona magiczna - Duża (4)
    Szczęście - Duże (4)
    Szybkość - Bardzo duża (5)
    Atrybut magiczny: Ogień

    zdolności:
    Bomba czasowa
    Bomba many
    MultiBariera - Nakłada Bariera oraz Bariera Magiczna na (3 + gwiazdka) tur.
    Koszmar - zadaje małe obrażenia oraz może nadać od 2 do 3 statusów: Klątwa (4 tury), Paraliż (2 tury), Pomylenie (1 lub 2 tury), Spowolnienie (3 lub 5 tur), Ślepota (2 lub 4 tury), Uśpienie (2 tury), Zatrucie (3 lub 5 tur), Zombie (bez limitu tur).
    Toksyczna chmura - Zadaje 80% obrażeń magicznych. Posiada 60% szans na nadanie statusów klątwa i spowolnienie na 4 tury oraz 75% szans na nadanie statusów ślepota i zatrucie na tą samą liczbę tur. (3 sloty ).
    Pechowa chmura - Zadaje 80% obrażeń magicznych bez atrybutu. Posiada 60% szansy na nałożenie statusów Spowolnienie, zatrucie i klątwa na 3 tury.
    Normalizacja
    Oślepiający pocisk - Zadaje obrażenia magiczne bez atrybutu. Posiada 90/120% szans na nałożenie statusu Ślepota na 4 tury.
    Uciszający pocisk - Zwykły cios magiczny, posiadający 80% szans na nadanie statusu Klątwa na 4 tury.
    Podwójny drenaż - Odbiera 35/30/25% aktualnego HP oraz 40/60/80% aktualnego MP przeciwnikowi i dodaje rzucającemu.
    Puszka Pandory - Nadaje krwawienie, zatrucie i wyciek many na 4 tury LUB demobilizacje , ślepote i osłabienie na 4 tury LUB dekoncentracje, klątwę i naznaczenie na 4 tury./Nowa zdolność. ( limit użyć 2 )

    Przedmioty:
    Mikstura many 3
    Mikstura many 4
    Mikstura Many 5
    Mikstura życia 5 (w przypadku statusu ZOMBIE)
    Mikstura skupienia
    Mikstura szybkości
    Mikstura regeneracji
    Osłona
    Osłona magiczna
    Kamień

    Mechanika: Boss bijący atakami magicznymi.
    Belial używa koszmaru najpierw na początku, a potem co 8-10 tur.
    Belial używa Bomby czasowej, a po upływie naznaczenia u przeciwnika, używa bomby many. Po upływie bomby many, Belial używa toksycznej chmury. I tak w kółko.
    Bomby czasowej i bomby many używa tylko 4 razy, zaś toksyczną chmurę tylko 3 razy.
    Używa oślepiającego/uciszającego pocisku zależnie od profesji.
    Puszki pandory używa, jeśli Belialowi skończy się toksyczna chmura. ( tą zdolność używa co około 14 tur ).
    Podwójnego drenażu używa, jeśli gracz posiada około 90% hp, i jeśli Belial posiada poniżej 80% hp.
    Resztę zdolności używa, aby urozmaicić walkę.
    Woj < Mag
    Lamusy

  10. #790
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    138
    Cytat Napisał Surfer Zobacz post
    Belial
    Nazwa:  asdas.png
Wyświetleń: 350
Rozmiar:  11.2 KB
    Statystyki:
    Hp - wyżejśrednie, 12000-15000 (3,5)
    MP - Ogromne, 6666 (5)
    Atak mag - Niżejśredni (2,5)
    Obrona - Duża (4)
    Obrona magiczna - Duża (4)
    Szczęście - Duże (4)
    Szybkość - Bardzo duża (5)
    Atrybut magiczny: Ogień

    zdolności:
    Bomba czasowa
    Bomba many
    MultiBariera - Nakłada Bariera oraz Bariera Magiczna na (3 + gwiazdka) tur.
    Koszmar - zadaje małe obrażenia oraz może nadać od 2 do 3 statusów: Klątwa (4 tury), Paraliż (2 tury), Pomylenie (1 lub 2 tury), Spowolnienie (3 lub 5 tur), Ślepota (2 lub 4 tury), Uśpienie (2 tury), Zatrucie (3 lub 5 tur), Zombie (bez limitu tur).
    Toksyczna chmura - Zadaje 80% obrażeń magicznych. Posiada 60% szans na nadanie statusów klątwa i spowolnienie na 4 tury oraz 75% szans na nadanie statusów ślepota i zatrucie na tą samą liczbę tur. (3 sloty ).
    Pechowa chmura - Zadaje 80% obrażeń magicznych bez atrybutu. Posiada 60% szansy na nałożenie statusów Spowolnienie, zatrucie i klątwa na 3 tury.
    Normalizacja
    Oślepiający pocisk - Zadaje obrażenia magiczne bez atrybutu. Posiada 90/120% szans na nałożenie statusu Ślepota na 4 tury.
    Uciszający pocisk - Zwykły cios magiczny, posiadający 80% szans na nadanie statusu Klątwa na 4 tury.
    Podwójny drenaż - Odbiera 35/30/25% aktualnego HP oraz 40/60/80% aktualnego MP przeciwnikowi i dodaje rzucającemu.
    Puszka Pandory - Nadaje krwawienie, zatrucie i wyciek many na 4 tury LUB demobilizacje , ślepote i osłabienie na 4 tury LUB dekoncentracje, klątwę i naznaczenie na 4 tury./Nowa zdolność. ( limit użyć 2 )

    Przedmioty:
    Mikstura many 3
    Mikstura many 4
    Mikstura Many 5
    Mikstura życia 5 (w przypadku statusu ZOMBIE)
    Mikstura skupienia
    Mikstura szybkości
    Mikstura regeneracji
    Osłona
    Osłona magiczna
    Kamień

    Mechanika: Boss bijący atakami magicznymi.
    Belial używa koszmaru najpierw na początku, a potem co 8-10 tur.
    Belial używa Bomby czasowej, a po upływie naznaczenia u przeciwnika, używa bomby many. Po upływie bomby many, Belial używa toksycznej chmury. I tak w kółko.
    Bomby czasowej i bomby many używa tylko 4 razy, zaś toksyczną chmurę tylko 3 razy.
    Używa oślepiającego/uciszającego pocisku zależnie od profesji.
    Puszki pandory używa, jeśli Belialowi skończy się toksyczna chmura. ( tą zdolność używa co około 14 tur ).
    Podwójnego drenażu używa, jeśli gracz posiada około 90% hp, i jeśli Belial posiada poniżej 80% hp.
    Resztę zdolności używa, aby urozmaicić walkę.
    zmora + zdolki nad kg
    ~ Czarny Koszmar
    https://www.youtube.com/watch?v=V5QukAC-jqE
    Ej wiedzieliście że można dodawać propozycje graczy do gry?? Ja też nie lol

  11. #791
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    78
    [Boss] Izajasz
    Nazwa:  adsadas.png
Wyświetleń: 401
Rozmiar:  11.9 KB

    Opis bossa: Izajasz był aniołem, który stracił skrzydła oraz aureolę, przez co stał się człowiekiem.
    Izajasz posunie się do wszystkiego, aby stać się znów aniołem, nawet jakby miał zamiar zabrać komuś
    życie.

    HP - duże, 20-24k (4)
    MP - Ograniczone, 1000 (3)
    Atak fizyczny - średni (3)
    Atak magiczny - średni (3)
    Obrona - (2,5)
    Obrona magiczna - (2,5)
    Szczęście - duże (4)
    Szybkość - duża (4)

    Atrybuty: Miecz i Wiatr

    Zdolności:
    - MP Pocisk
    - Bomba Many
    - Drenaż Many - zabiera połowe mp przeciwnikowi i dodaje używającemu.
    - Anielski Pocisk - Zadaje standardowe obrażenia magiczne bez atrybutu, które zawsze trafiają.
    - Naturalizacja


    - Anielskie Cięcie - zadaje 80% obrażeń. Nadaje używającemu barierę i barierę magiczna na 3 tury/Nowa zdolność (5 użyć)


    - Ładowanie Mocy - Daje używającemu Nietykalność i Uśpienie na 3 tury/Nowa zdolność (2 użycia)
    - Pochłonięcie Mocy - Nadaje używającemu Atak +10% Atak magiczny +10% Obrona +10% Obrona magiczna +10%
    Szczęście +10% i szybkość +10% na 10 tur/Nowa Zdolność (2 użycia)
    - Modlitwa - Leczy 2500 PŻ LUB Nadaje mobilizacje,skupienie, barierę i barierę magiczną na 3 tury LUB Nadaje Przyspieszenie, Pomyślność i Precyzję na 3 tury./Nowa zdolność (2 użycia)
    - Złodziej Many - Zadaje 40% obrażeń. Nadaje używającemu Regeneracje Many na 5 tur a przeciwnikowi Wyciek Many na 5 tur./Nowa zdolność (3 użycia)
    - Anielski Gniew - Nadaje Używającemu Atak +50%, Atak magiczny +50%, Obrona +50%, Obrona magiczna +50%, Szczęście +50%, Szybkość +50%/Nowa zdolność (jedno użycie) BEZ LIMITU TUR
    (Zawszę zdolność można znerfić, jeśli admini zdecydują się dodać tego bossa do gry )


    - Boski Pocisk - Zadaje 100% obrażeń magicznych powiększonych o 50% sum obron i szybkości przeciwnika/Nowa zdolność (5 użyć)


    MECHANIKA :

    Faza 1 powyżej 75% hp:

    -Bomba Many - zawsze używa w pierwszej turze tylko w pierwszej fazie

    -MP pocisk - W drugiej turze

    -Anielski Pocisk - dla urozmaicenia pierwszej fazy

    -Zwykły Atak - też dla urozmaicenia pierwszej fazy

    -Naturalizacja - w razie, jakby gracz posiadał 2 statusy pozytywne



    Faza 2 Powyżej 50% ale poniżej 75% HP:

    - Gdy Izajasz rozpoczyna drugą fazę, to używa ładowania mocy, a potem używa pochłonięcia mocy

    - Anielskie Cięcie- jest używane po pochłonięciu mocy.

    - Modlitwa - jest używana , gdy Izajasz posiada 60-70% hp.

    - Boski Pocisk- jest używany w drugiej fazie tylko 2 razy.

    - Naturalizacja- w razie, jakby gracz posiadał 2 statusy pozytywne.



    Faza 3 Powyżej 25% ale poniżej 50% HP:

    - Gdy Izajasz rozpoczyna trzecią fazę, to używa ładowania mocy, a potem używa pochłonięcia mocy.

    - Anielskie Cięcie- jest używane po pochłonięciu mocy.

    - Modlitwa - jest używana , gdy Izajasz posiada 35-45% hp.

    - Złodziej Many - dla urozmaicenia naszej walki.

    - Boski Pocisk- jest używany w trzeciej fazie raz.

    - Naturalizacja- w razie, jakby gracz posiadał 2 statusy pozytywne.


    Faza 4 Poniżej 25% HP:

    - Anielski Gniew - Izajasz używa na początku czwartej fazy.

    - Drenaż Many - Po użyciu anielskiego gniewu.

    - Złodziej many- Po drenażu many

    - Anielski pocisk- dla urozmaicenia finału

    - Normalne ataki fizyczne dla urozmaicenia finału


    Przedmioty:
    Brak
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 15-11-2022 o 22:16
    Woj < Mag
    Lamusy

  12. #792
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    138
    Cytat Napisał Surfer Zobacz post
    [Boss] Izajasz
    Nazwa:  adsadas.png
Wyświetleń: 401
Rozmiar:  11.9 KB

    Opis bossa: Izajasz jest aniołem, który stracił skrzydła oraz aureolę, przez co stał się człowiekiem.
    Izajasz posunie się do wszystkiego, aby stać się znów aniołem, nawet jakby miał zamiar zabrać komuś
    życie.

    HP - duże, 20-24k (4)
    MP - Ograniczone, 1000 (3)
    Atak fizyczny - średni (3)
    Atak magiczny - średni (3)
    Obrona - niżejśrednia (2,5)
    Obrona magiczna - niżejśrednia (2,5)
    Szczęście - duże (4)
    Szybkość - duża (4)

    Atrybuty: Miecz i Wiatr

    Zdolności:
    - MP Pocisk
    - Bomba Many
    - Drenaż Many - zabiera połowe mp przeciwnikowi i dodaje używającemu.
    - Anielski Pocisk - Zadaje standardowe obrażenia magiczne bez atrybutu, które zawsze trafiają.
    - Naturalizacja


    - Anielskie Cięcie - zadaje 80% obrażeń. Nadaje używającemu barierę i barierę magiczna na 3 tury/Nowa zdolność (5 użyć)


    - Ładowanie Mocy - Daje używającemu Nietykalność i Uśpienie na 3 tury/Nowa zdolność (2 użycia)
    - Pochłonięcie Mocy - Nadaje używającemu Atak +10% Atak magiczny +10% Obrona +10% Obrona magiczna +10%
    Szczęście +10% i szybkość +10% na 10 tur/Nowa Zdolność (2 użycia)
    - Modlitwa - Leczy 2500 PŻ LUB Nadaje mobilizacje,skupienie, barierę i barierę magiczną na 3 tury LUB Nadaje Przyspieszenie, Pomyślność i Precyzję na 3 tury./Nowa zdolność (2 użycia)
    - Złodziej Many - Zadaje 40% obrażeń. Nadaje używającemu Regeneracje Many na 5 tur a przeciwnikowi Wyciek Many na 5 tur./Nowa zdolność (3 użycia)
    - Anielski Gniew - Nadaje Używającemu Atak +50%, Atak magiczny +50%, Obrona +50%, Obrona magiczna +50%, Szczęście +50%, Szybkość +50%/Nowa zdolność (jedno użycie) BEZ LIMITU TUR
    (Zawszę zdolność można znerfić, jeśli admini zdecydują się dodać tego bossa do gry )


    - Boski Pocisk - Zadaje 100% obrażeń magicznych powiększonych o 50% sum obron i szybkości przeciwnika/Nowa zdolność (5 użyć)


    MECHANIKA :

    Faza 1 powyżej 75% hp:

    -Bomba Many - zawsze używa w pierwszej turze tylko w pierwszej fazie

    -MP pocisk - W drugiej turze

    -Anielski Pocisk - dla urozmaicenia pierwszej fazy

    -Zwykły Atak - też dla urozmaicenia pierwszej fazy

    -Naturalizacja - w razie, jakby gracz posiadał 2 statusy pozytywne



    Faza 2 Powyżej 50% ale poniżej 75% HP:

    - Gdy Izajasz rozpoczyna drugą fazę, to używa ładowania mocy, a potem używa pochłonięcia mocy

    - Anielskie Cięcie- jest używane po pochłonięciu mocy.

    - Modlitwa - jest używana , gdy Izajasz posiada 60-70% hp.

    - Boski Pocisk- jest używany w drugiej fazie tylko 2 razy.

    - Naturalizacja- w razie, jakby gracz posiadał 2 statusy pozytywne.



    Faza 3 Powyżej 25% ale poniżej 50% HP:

    - Gdy Izajasz rozpoczyna trzecią fazę, to używa ładowania mocy, a potem używa pochłonięcia mocy.

    - Anielskie Cięcie- jest używane po pochłonięciu mocy.

    - Modlitwa - jest używana , gdy Izajasz posiada 35-45% hp.

    - Złodziej Many - dla urozmaicenia naszej walki.

    - Boski Pocisk- jest używany w trzeciej fazie raz.

    - Naturalizacja- w razie, jakby gracz posiadał 2 statusy pozytywne.


    Faza 4 Poniżej 25% HP:

    - Anielski Gniew - Izajasz używa na początku czwartej fazy.

    - Drenaż Many - Po użyciu anielskiego gniewu.

    - Złodziej many- Po drenażu many

    - Anielski pocisk- dla urozmaicenia finału

    - Normalne ataki fizyczne dla urozmaicenia finału


    Przedmioty:
    Brak
    [Boss] Bóg

    Opis bossa: Bóg jest aniołem, który stracił skrzydła oraz aureolę, przez co stał się człowiekiem.
    Bóg posunie się do wszystkiego, aby stać się znów aniołem, nawet jakby miał zamiar zabrać komuś
    życie.

    (hybryha)

    HP - 5
    MP - 5
    ATAK - 5
    MATAK - 5
    DEFMAG - 5
    DEF - 5
    SZCZĘŚCIE - 5
    SZYBKOŚĆ - 5

    Atrybuty (Włócznia i Ogień)

    Zdolności:
    - Boskie leczenie, Daje full hp i mp /NOWA ZDOLNOŚĆ
    - Boski dotyk, Daje wszystkie statusy pozytywne (nie licząc czeka) na 777tur /NOWA ZDOLNOŚĆ
    - Deszcz piur, Zadaje 777% twojego hp gdy nie masz 777HP /NOWA ZDOLNOŚĆ

    mechanika:
    Boskie leczenie - Używa gdy ma 30% hp
    Boski dotyk - używa na początku walki
    Deszcz piur - wiadomo
    https://www.youtube.com/watch?v=V5QukAC-jqE
    Ej wiedzieliście że można dodawać propozycje graczy do gry?? Ja też nie lol

  13. #793
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    138
    [BOSS] Udyr

    Nazwa:  obraz_2022-11-18_173127630.png
Wyświetleń: 260
Rozmiar:  34.6 KB
    Statystki:
    Profesja - MAG
    Atry: Ziemia
    HP - Duże (4)
    MP - Nieograniczone
    Atak mag - Mały (2)
    Obrona - Średnia (3)
    Obrona magiczna - Średnia (3)
    Szczęście - Duże (4)
    Szybkość - Mała (2)


    Zdolności:
    - Multi Bariera
    - Koszmar
    - Trujący pocisk
    - Skupienie
    - Spowolnienie
    - Normalizacja



    Mechanika:
    Multi bariera: Używa gdy przeciwnik ma skupienie/mobilizację na więcej niż 3 tury

    Koszmar: Używa co 7 tur, Zawsze.

    Trujący pocisk: Używa gdy posiada Skupienie na 1 turę lub przed dublem przeciwnika

    Skupienie: Używa na 1 turze dubla

    Spowolnienie: Używa gdy przeciwnik ma przyśpieszenie

    Normalizacja: Używa gdy przeciwnik ma Regeneracje lub ponad 3 statusy pozytywne


    Opis: - sami se napiszecie :trollface:
    https://www.youtube.com/watch?v=V5QukAC-jqE
    Ej wiedzieliście że można dodawać propozycje graczy do gry?? Ja też nie lol

  14. #794
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    347
    Pustynny włóczęga

    Grafika: człowiek ze zmarszczkami, ubrany w łachmany, w jakimś elementem w ręce (laska z narysowanym wiatrem), którym może przywołać różne magiczne efekty
    Quest: Boso przez świat - w mieście spotykamy NPC Bipin w samej bieliźnie, który przegrał walkę z włóczęgą, a ten odebrał mu część ubrań. W zemście proponujemy pomoc i pokonanie go. Ten znajduje się tuż przy piaskach Oasis, lecz na terenie Scythe.

    Statystyki
    HP - Duże
    MP - Niewielkie, ale starczające na użycie przynajmniej połowy ze zdolności, później używa mikstury MP Lv. 5
    Atak fiz. - średni, czasem wzmiacniany przez atrybut wiatru
    Atak mag. - brak
    Defy - małe (2)
    Szczęście - małe (2)
    Szybkość - duża (4)

    Atrybut:
    bez atrybutu fizycznego, wysoki atrybut wiatru

    Zdolności:
    Trujący atak
    Drenaż
    Szybkość +100%
    Wietrzny atak
    Złość włóczęgi - nakłada mu mobilizację oraz szczęście (33%) na 7 tur, max. 3 użycia w walce.
    Pustynna zamieć - atak fizyczny dodający atrybut wiatru, nakłada jeden ze statusów: spowolnienie, krwawienie lub paraliż na 2 tury.
    Przywołanie żaru z nieba - mocniejszy atak fizyczny dodający połowę atrybutu wiatru, może skorzystać z niego tylko w jego turach podzielnych przez 4. Dodatkowo umiarkowana szansa nałożenia statusu klątwa, ślepota, demobilizacja/dekoncentracja na 3 tury, ryzyko nałożenia uśpienia/pomylenia na 1 turę.

    Przedmioty:
    Mikstura Życia Lv. 5 x1
    Mikstura Many Lv. 5 x1
    Mikstura regeneracji x1

    Mechanika:
    Boss, który pomimo swojego koszmarnego wyglądu dysponuje niezłą gamą zdolności. Sam jego atak nie jest tak groźny, ale uważać należy na jego zdolności i przedmioty.
    Jego atutem jest niezła szybkość kosztem obron. Obowiązkowe użycie normy na regenerację, a drugiej na złość włóczęgi. Na pozostałe 2 użycia tej zdolności warto wspomóc się osłoną. Ponieważ nie mamy wpływu na nałożenie statusów ze zdolności pustynnej zamieci, warto skupić się na odpornościach ze zdolności przywołania żaru z nieba - zwłaszcza pomylenia, uśpienia i ewentualnie ślepoty(woj) / klątwy (mag). Ponieważ ma więcej szybkości, warto sie w nią wspomóc. Niemal obowiązkowe 20-25% atrybutu wiatru. Przywołanie żaru z nieba nastąpuje w jego turach podzielnych przez 4 (ok 40% szansy użycia), warto wtedy się wyleczyć, by być przygotowanym na uśpienie/pomylenie. Na status szybkości warto odpowiedzieć tym samym.
    ***** ****

  15. #795
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    78
    [Boss] - Valerian
    Nazwa:  asdas.png
Wyświetleń: 192
Rozmiar:  14.4 KB

    Opis bossa: Opis: Valerian jest osobą, która zarabia na życie zabijając zazwyczaj niewinnych cywilów.
    Jeśli ktoś przeszkodzi mu w robocie, to zazwyczaj nie wraca żywy.

    Statystyki:
    Hp - 4000-4500 (2)
    Mp - 120 (2)
    Atak fizyczny - (4)
    Obrona - (3)
    Obrona magiczna - (3)
    Szczęście - (4)
    Szybkość - (3)

    Atrybuty: Włócznia ( Zadaje 110% obrażeń. Gdy zada krytyczne uderzenie, to ma 65% szans na to,
    że przeciwnik otrzyma status krwawienie na 3 tury. )

    Zdolności:

    Leczenie 3
    Leczenie 4
    Drenaż
    Podwójny drenaż
    Normalizacja
    Klątwa krwi
    Kruszące grzmotnięcie
    Wypad
    Ryzykowny cios
    karakol


    Katowanie - Zadaje 80% obrażeń oraz ma 80% szans nadać krwawienie na 3 tury(zdolność nie może krytować) Nie ograniczona ilość użyć/Nowa zdolność
    Wykrwawienie - Zadaje 120% obrażeń, jeśli przeciwnik posiada krwawienie, tym samym zdejmując krwawienie. (zdolność nie może krytować). Nieograniczona ilość użyć./Nowa zdolność


    Przedmioty:
    Antidotum
    Krople Do Oczu
    Rumianowy Okład
    Mikstura Regeneracji
    Mikstura Mobilizacji
    Mikstura Szybkości
    Mikstura Many 1
    Mikstura Many 2
    Mikstura Many 3
    Mikstura Odnowienia 2
    Mikstura Odnowienia 3
    Mikstura Odnowienia 4
    Mikstura Życia 3
    Mikstura Życia 4
    Mikstura Życia 5
    Osłona
    Osłona Magiczna
    Kamień
    Runa Magii

    Autostatusy na początek:
    Nietykalność na jedną turę

    Mechanika:

    Boss atakujący atakami fizycznymi.
    Leczenia 3 używa, gdy posiada poniżej 50% hp
    Leczenia 4 używa, gdy posiada poniżej 30% hp
    Mikstur Życia używa , jeśli skończą się leczenia.
    Najpierw używa mikstury odnowienia 2, potem mikstury odnowienia 3, a na koniec mikstury odnowienia 4.
    Katowania używa w pierwszej turze, a potem co około 10-12 tur.
    Jeśli przeciwnik posiada status krwawienie, to używa wykrwawienia.
    Normalizacji używa, gdy przeciwnik posiada 2 statusy pozytywne.
    Drenażu używa, jeśli przeciwnik posiada powyżej 80% hp, i jeśli używający ma około 80% hp.
    Podwójnego drenażu używa, jeśli skończą się używającemu drenaże, i jeśli przeciwnik posiada powyżej 80% hp.
    Oraz jeśli używający posiada powyżej 80% hp.
    Kruszącego grzmotnięcia używa, jeśli przeciwnik posiada barierę na więcej niż 5 tur, oraz jeśli bossowi skończą się runy magii
    Karakolu używa, jeśli przeciwnik posiada przełamanie.
    Wypadu używa, jeśli posiada podwójny ruch.
    Ryzykownego ciosu używa, jeśli przeciwnik nie ma bariery, i gdy przeciwnik posiada poniżej 40% hp.
    (Ryzykowny cios może użyć, jeśli posiada podwójny ruch).
    Klątwa krwi, oraz inne przedmioty są używane dla urozmaicenia walki.

    Valerian NIE JEST odporny na: Zatrucie, Ślepote, Klątwe, Podwójny Drenaż, Drenaż i Krwawienie.


    - - - - - - - - - -

    [Boss] - Haku
    Nazwa:  adsasd.png
Wyświetleń: 172
Rozmiar:  9.7 KB

    Opis Bossa: Haku jest osobą, która kroczy drogą wojownika. Nie obchodzi go to, czy
    dana osoba jest dobra, czy zła. Jego celem jest zabijanie. Można próbować uciekać,
    jednak prędzej czy później, Haku dopadnie ofiarę.

    Statystyki:
    HP - Średnie, 18000-20000 (3)
    MP - Duże, 1000 (4)
    Atak Fizyczny - Średni (3)
    Obrona - Mała (2)
    Obrona Magiczna - Mała (2)
    Szczęście - (3,5)
    Szybkość - Średnia (3)

    Atrybuty: Włócznia ( Za każdą użytą zdolność, obrażenia fizyczne z podstawowych ataków są zwiększane
    o 1% (maksymalny bon wynosi 20%). A za każdy zwykły atak fizyczny, obrażenia się zmniejszają o 1%.
    Obrażenia fizyczne nie mogą się zmniejszyć poniżej 100%.

    Zdolności:
    Drenaż Szybkości
    Dominacja - Zwiększa szybkość o 150% na 5 tur.
    Naturalizacja
    Doładowanie
    Bryza
    Refleks
    Pomyślność
    Defensywne natarcie
    Dotyk śmierci

    Niszczycielski cios - Atak fizyczny bez atrybutu zadający 150% obrażeń, który ma 50% szans nadać przeciwnikowi Zombie bez limitu tur. Zdolność nie może krytować
    (Nieograniczona ilość użyć)./Nowa zdolność

    CHAOS - Nadaje Statusy: Atak +20% , Obrona +20% , Obrona Magiczna +20% , Szczęście +20% i Szybkość 20% bez limitu tur (jedno użycie)./Nowa zdolność

    Zagłada - Potężny cios fizyczny bez atrybutu zadający 110% obrażeń, ma 75% szans na nadanie statusu
    Spowolnienie na 5 tur, 50% szans na nadanie statusu zombie bez limitu tur, i 25% szans na nadanie statusu zatrucie na 5 tur. Zdolność nie może krytować. (2 użycia)./Nowa zdolność

    Fala uderzeniowa - zadaje 100% obrażeń, co 3 atak ma 50% szans nadanie używającemu przyspieszenie na 3 tury lub nadanie przeciwnikowi
    spowolnienie na 3 tury (Nieograniczona ilość użyć)./Nowa zdolność

    Autostatusy: Obrona i Obrona magiczna na 3 tury.

    Odporność na: Wszystkie statusy negatywne.

    Przedmioty:
    Mikstura szybkości



    Mechanika:

    Faza 1: Powyżej 75% HP

    Dominacja - używa w pierwszej turze

    Fala uderzeniowa - używa do końca statusu Szybkość +150%

    Po upływie statusu Szybkość +150% używa Drenażu szybkości.

    Po Drenażu szybkości używa Zwykłego ataku.


    Faza 2: Poniżej 75% HP ale powyżej 50%.

    Dominacja - jest używana w pierwszej kolejności

    Niszczycielski Cios - używa co 10 tur.

    Doładowanie - używa, jeśli posiada około 60% HP

    Refleks - używa, jeśli przeciwnik jest Wojownikiem. ( zdolka jest używana tylko raz w walce )

    Pomyślność - używa, jeśli przeciwnik jest Magiem. ( zdolka jest używana tylko raz w walce )

    Fala uderzeniowa - używa po użyciu pomyślności/refleksu.

    Dotyk śmierci- używa co 15 tur.

    Naturalizacja - używa, jeśli przeciwnicy mają po 2 statusy pozytywne.


    Faza 3: Powyżej 25% HP ale poniżej 50% HP.

    Drenaż szybkości - jest używany na początku trzeciej fazy.

    Fala uderzeniowa - używa po Drenażu szybkości.

    Zagłada - używa tylko raz w tej fazie. I używa jej losowo.

    Niszczycielski cios - jest używany co 15 tur.

    Zwykłe ataki - Są używane na koniec po niszczycielskim ciosie.

    Naturalizacja - używa, jeśli przeciwnicy mają po 2 statusy pozytywne.

    Faza 4: Poniżej 25%

    CHAOS - jest używany na początku czwartej fazy.

    Niszczycielski cios - jest używany co 20 tur ( tylko 3 razy ).

    Zagłada - jest używana po CHAOSIE.

    Defensywne Natarcie - jest używane, jeśli przeciwnik posiada mobilizację.

    Bryza - jest używana, jeśli przeciwnik użył przeczekania.

    Zwykłe ataki - dla urozmaicenia finału.

    - - - - - - - - - -

    [Boss] - Eden

    Nazwa:  adsads.png
Wyświetleń: 160
Rozmiar:  13.0 KB

    Opis Bossa - Eden jest osobą, która ma talent do magii lodu i walki wręcz. A główną robotę, robi jego aura.
    Jest bardzo nerwową osobą, przez co wiele razy się wdaje w bójki. Jego lód jest o wiele zimniejszy
    niż zwykły. Walczy tylko na poważnie, jeśli czuje się zagrożony.

    Statystyki:
    HP - Średnie, 12000-14000 (3)
    MP - Nieograniczone
    Atak - (2,5)
    Atak magiczny - (2,5)
    Obrona - Duża, (4)
    Obrona magiczna - Duża, (4)
    Szczęście - Średnie, (3)
    Szybkość - (3,5)

    Atrybuty (Miecz i Lód) - Zadaje obrażenia fizyczne oraz magiczne o atrybucie lodu.

    Autostatusy - Aura Zimna - Ta aura aż mrozi krew w żyłach!

    Przedmioty :
    Nie używa

    Zdolności:
    Drenaż
    Podwójny drenaż
    Bryza
    Lodowy atak
    Lodowy oddech - zadaje 40% obrażeń, i nadaje przeciwnikowi status Zamarzanie bez limitu tur. (Jedno użycie)/Nowa zdolność
    Zamrażający dotyk - zadaje 60% obrażeń, i nadaje celowi status Degeneracja na 5 tur. (4 użycia)/Nowa zdolność
    Lodowe Kolce - Obszarowy atak magiczny. Posiada 80% szans na nadanie statusu Spowolnienie na 3 tury. Zdolność może chybić.
    Lodowe cięcie - Zadaje 100% obrażeń fizycznych. Oraz ma 75% szans na nadanie statusu spowolnienie na 3 tury, i 50% szans na nadanie statusu krwawienie
    na 3 tury. (5 użyć)/Nowa zdolność
    Poczucie Zagrożenia - Nadaje Edenowi statusy: Atak +20%, Atak magiczny +20%, Obrona +20%,
    Obrona magiczna +20%, Szczęście +20% i Szybkość +20% (jedno użycie)/Nowa zdolność
    Porażenie
    MultiBariera
    Odbicie
    Odbicie magiczne

    Nowe statusy: Aura zimna - ( Zwiększa odporność na lód o 25% ). Zamarzanie - Zabiera co turę 1% hp przeciwnika.

    Mechanika:
    Faza 1: Powyżej 75% HP
    Multibariera - używa w pierwszej turze, a jeśli skończą się statusy Bariera i Bariera magiczna, to używa jej jeszcze raz.
    Lodowy oddech - używa po Multibarierze.
    Zamrażający dotyk - używa po lodowym oddechu.
    Lodowe cięcie - używa raz w tej fazie
    Zwykłe ataki - Na końcu, po użyciu trzech poprzednich zdolności.

    Faza 2: Powyżej 50% HP ale poniżej 75% HP
    Multibariera - używa na początku drugiej fazy,jeśli nie ma barier. A jeśli skończą się statusy Bariera i Bariera magiczna, to używa jej jeszcze raz.
    Lodowe kolce - Po multibarierze
    Drenaż - używa, jeśli przeciwnik posiada powyżej 80% hp.
    Podwójny drenaż - używa, jeśli skończą się Edenowi drenaże, i jeśli przeciwnik posiada powyżej 80% hp.
    Porażenie - Używa, jeśli przeciwnik posiada Mobilizacje.
    Odbicie - Używa, jeśli przeciwnik posiada poniżej 2000 HP, i jeśli Eden otrzymał powyżej 800 hp.
    Odbicie magiczne - Używa, jeśli przeciwnik posiada poniżej 2000 HP, i jeśli Eden otrzymał powyżej 800 hp.
    Lodowe cięcie - używa raz w tej fazie.
    Zwykłe ataki - na końcu.

    Faza 3: Powyżej 25% HP ale poniżej 50% HP
    Multibariera - Używa na początku trzeciej fazy,jeśli nie ma barier. A jeśli skończą się statusy Bariera i Bariera magiczna, to używa jej jeszcze raz.
    Zamrażający dotyk - Używa po Multibarierze.
    Lodowe ataki - Po zamrażającym dotyku.
    Bryza - Jeśli przeciwnik użył przeczekania.
    Lodowe cięcie - Po Lodowych atakach.
    Zwykłe ataki - Na końcu.

    Faza 4: Poniżej 25% HP
    Poczucie Zagrożenia - Na początku czwartej fazy
    Odbicie - Używa, jeśli przeciwnik posiada poniżej 2000 HP, i jeśli Eden otrzymał powyżej 800 hp.
    Odbicie magiczne - Używa, jeśli przeciwnik posiada poniżej 2000 HP, i jeśli Eden otrzymał powyżej 800 hp.
    Lodowe cięcie - 2 razy w tej fazie. Co około 5 tur.
    Zamrażający dotyk - 2 razy w tej fazie. Co około 10 tur.
    Podwójny drenaż - Jeśli przeciwnik posiada powyżej 80% hp.
    Bryza - jeśli przeciwnik użył przeczekania.
    Zwykłe ataki - dla urozmaicenia finału.
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 15-12-2022 o 17:31
    Woj < Mag
    Lamusy

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •