Strona 7 z 55 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 105 z 811

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #91
    Zbyt duży topór 50lv
    obrażenia 433 atak 63 celność -15% szczescie +15 szybkosc -10
    zadaje obrażenia 20% mocniejsze , lecz gdy skrytykuje dziala jak odbicie , które rzuca gracz na samego siebie(odbija ostatnia atak fizyczny ,który dostal gracz uYwajacy go)

  2. #92
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Miecz Klechy

    Lvl 50
    Obrażenia 458
    Atak 68
    Celność +1%
    Szybkość -5

    ( Zadaje obrażenia o 25 - 50 % większy gdy przeciwnik posiada status pozytywny )

  3. #93
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Nazwa: Mroczne Berło.
    Typ: Ręce - Różdżka
    Specjalne: Przy uderzeniu fizycznym nadaje przeciwnikowi status Oślepienie lub Klątwa na 1 turę. (albo zrobić na więcej tur, a ograniczyć "użycia" w ten sposób różdżki)

  4. #94
    musaraj
    Konto usunięte
    krecie Rękawice
    Normalne rekawice
    Zdolnośc : jesli przeciwnik ma status bariera, zadaje obrażenia magiczne. Jeśli przeciwnik ma obie bariery, zadaje 33% mocniejszy cios. ma 50% szans na zdjęcie mobilizacji bądź skupienia

  5. #95
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Pierścień ratunku ( wiem że słaba nazwa )
    Typ: Dodatek
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    Szczęście: 11
    HP: 100

    Specjalne zdolności/autostatusy: Jeśli HP noszącego spadnie poniżej 35%, dostaje status regeneracja. Znika on jak noszący będzie mieć HP większe od 35%.

  6. #96
    musaraj
    Konto usunięte
    Kontynuacja

    Buława Strachu
    POziom 48
    Normalne statystyki na ten poziom, lecz lekko osłabiony atak, 1 punkt szybkosci wiecej niz powinien być
    Nadaje autostatus Przyspieszenie na 5 tur i Osłabienie na 3 tury

    Cudowna Włócznia
    Poziom 48
    Bonus do obrony magicznej, kosztem obrażeń i MP.
    Pozwala uniknąć magii (5% szans na unik)

    Miecz Gothar
    Poziom 50
    Mocny atak, odjęty slot
    Z początku mocny, lecz z czasem jego moc słabnie . (POsiada bonus do obrażeń 30%, z każdym zadanym ciosem bonus ten zmniejsza się o 1% z obecnej wartosci. Taka odwrotność Pazurków Szczurołaka).

    Wyszczerbiony Topór
    Poziom 50
    bardzo niskie obrażenia i atak (lecz odpowiednio)
    Szczerba Topora choć osłabia jego atak, może zranić przeciwnika dotkliwie (daje stały bonus +50 HP do obrażeń)

    różdżka Szamana
    Poziom 548
    Szczęściowa Różdżka, osłabione MP i lekko atak, jeden slot mniej niż w standardzie.
    Z pozoru słaba, lecz pozwala użyć czaru leczenia jeden raz więcej.

  7. #97
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Nazwa: Szczęśliwy Złoty Miecz
    Typ: Ręce ( Miecz )
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    Obrażenia 458
    Atak 79
    Szczęście 25
    Specjalne zdolności/autostatusy: Gdy przeciwnik posiada 25 - 50 % swojego hp twój atak wzrasta o 33%

  8. #98
    Miecz Króla Artura
    Poziom 55
    Sloty 7
    Statystyki:
    Obrażenia 550
    Atak 81
    Celność -10%
    Szybkość 5
    Szczęście 20
    Skamienienie 30%
    Info:Miecz króla Artura który został wyciągnięty ze skały. Nadaje autostatus Bariera na 5 tur, Powiększa on działanie statusu Pomyślność z 33% do 40%.
    Można oczywiście zwiększyć poziom, a i jeszcze coś, czy można powiększać statusy??

  9. #99
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Amulet celności
    Typ: Dodatek
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    Szczęście: 7
    Szybkość: -18
    Celność: 40%

    Specjalne zdolności/autostatusy: Auto status: Precyzja na 3 tury

    Set herszta banitów ( https://forum.mfo3.pl/showthread.php...8350#post48350 )

    Nazwa: Miecz Herszta Banitów
    Typ: Miecz, 7 slotów
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    Zwykłe na tym poziom
    Specjalne zdolności/autostatusy: Każdy atak ma 15% szans na nadanie spowolnienia na 3 tury.

    Nazwa: Kapelusz Herszta Banitów
    Typ: Hełm
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    20 obrony mag.
    19 szczęścia
    16 szybkości
    Uśpienie +25%
    Spowolnienie +25%

    Specjalne zdolności/autostatusy: Auto status pomyślność na 3 tury.

    Nazwa: Płaszcz Herszta Banitów
    Typ: Zbroja
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    24 obrony
    22 szczęścia
    17 szybkości
    Spowolnienie +25%
    Miecz +25%

    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Miecz+ ( atrybut miecz ma 25% ) na 3 tury.

    Nazwa: Buty Herszta Banitów
    Typ: Buty
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    99 szybkości
    -31 szczęścia
    0% uników
    -10 Obrona
    -10 Obrona mag.

    Specjalne zdolności/autostatusy: Strasznie szybkie, ale wykonane ze słabego materiału.

    Nazwa: Pas Herszta Banitów
    Typ: Dodatek
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    39 szczęścia
    21 szybkości

    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Refleks na 4 tury.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 19-11-2011 o 18:41

  10. #100
    Set Avengery https://forum.mfo3.pl/showthread.php...ni-Boss%C3%B3w

    Różdżka życia (UNIKAT)
    Poziom 60
    Sloty 10
    Statystyki:
    Obrażenia 170
    MP 60
    Atak magiczny 70
    Zombie 25%
    HP 300

    Nadaje Autostatus Regeneracja na 5 tur, Za każdy rzucony czar dodaje nam 100 HP.

    Buty Na Kołach (UNIKAT)
    Poziom 65
    Statystyki:
    Szybkość 71
    Uniki +20%
    Spowolnienie 40%
    Nadaje Autostatus Przyśpieszenie na 4 tury.

    Peleryna Avengery (UNIKAT)
    Poziom 60
    Sloty 8
    Statystyki:
    Obrona 20
    Atak Magiczny 10
    Klątwa 30%
    Szybkość 10
    Szczęście 15
    Nadaje Autostatus Bariera i Bariera Magiczna na 5 tur.

    Tęczowy Hełm (UNIKAT)
    Poziom 60
    Statystyki:
    Ogień 10%
    Lód 10%
    Wiatr 10%
    Ziemia 10%
    Miecz 10%
    Włócznia 10%
    Topór 10%
    Buława 10%
    Obrona Magiczna 30
    Obrona 30
    Info: Znaleziony na drugim końcu tęczy, Świetnie uodparnia na atrybuty.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 22-11-2011 o 16:24

  11. #101
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Buława furii
    Typ: Buława ( 3 sloty )
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    Bardzo duży atak i obrażenia
    Szybkość -8
    Celność -15%

    Specjalne zdolności/autostatusy: Potężna, ale ma mało slotów. Auto status: Furia na 3 tury.

  12. #102
    Amulet Telepacyjny (UNIKAT)
    Poziom 60
    Statystyki:
    Atak Magiczny 20
    Obrona Magiczna 20
    Szybkość 20
    Szczęście 20
    HP 1000
    MP 50

  13. #103
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Nazwa : Amulet Tropiciela
    Poziom : 65
    Statystyki : Częstotliwośś walk 100%+ , szczęście + 75 , szybkość 20 +
    Info : Brak

  14. #104
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Pierścień walki
    Typ: Dodatek
    Wymagany poziom: 50
    Statystyki:
    Szczęście: 1
    Atak: 10
    Częstotliwość walk: +300%

  15. #105
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Nazwa: Kosa Tomiego
    Typ: Ręce
    Poziom: 50
    Statystyki: Atak 558 , Szczęście + 25 , Szybkość + 15 , Celność -5% , Uniki -1%

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •