Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13

Temat: Zniknięcie przyzwania minibossa.

  1. #1

    Zniknięcie przyzwania minibossa.

    Dzisiaj sprawdzając przedmioty zauważyłam brak Przyzwania: Czarna Wdowa, które otrzymałam że złotej skrzynki z Amaterasu.
    Zapewne minął termin ważności (o ile takowy istnieje), ale czy te przyzwania są tymi samymi co można kupić w sklepie podczas eventów?
    Bo na takich przedmiotach - które dostajemy z minibossów - nie powinno być daty ważności.

    Albo zniknęło z innego powodu - nie wiem, nie znam się.

  2. #2
    Łysonżi Dżonson
    Konto usunięte
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Bo na takich przedmiotach - które dostajemy z minibossów - nie powinno być daty ważności.
    +1

  3. #3
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,145
    Faktycznie, zniknęło mi przyzwanie bogina.

  4. #4
    To były nowe, jeszcze testowane funkcjonalności. Stąd miały terminy ważności (wszystkie).
    Przedmioty są jednakowe niezależnie od sposobu zdobycia, więc każdy miał termin ważności.

    Z tego co widzę obecnie terminy zostały wydłużone do 30.06, ale nie wiem czy już weszło do gry.
    Czy będą zwroty? Nie wiem, jeśli zniknęły Wam w momencie zdobycia to chyba powinny (?).

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    30-12-2014
    Postów
    241
    Z tego co widzę obecnie terminy zostały wydłużone do 30.06, ale nie wiem czy już weszło do gry.
    Tak, weszło.
    Pozostałe przywołania przed wtargnięciem tego terminu były do 28.02 bodajże, nawet jeśli już dropnięto je w marcu, to był błąd, który naprawiono i przywolanie mozna było wykorzystać tylko w tym dniu w którym zostało dropnięte, bo o północy znikało.

  6. #6
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    16,727
    Moje niedopatrzenie. Zorientowałem się jakoś 4-5 marca i poprawiłem, także kilka zdobytych sztuk itemków z początku marca przepadło jeśli nie zostały od razu wykorzystane. Dokonałem zwrotu.

  7. #7