Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Tonberry

  1. #1
    Moderator Avatar PowerISO
    Dołączył
    03-05-2012
    Postów
    545

    Tonberry

    Opis: Stwór występujący wśród krabów w Ustronnym Zakątku. Posiada tajemniczą latarnię oraz nóż, który może zabić jednym ciosem.
    Używane ataki, zdolności oraz przedmioty
    Sugerowane uzbrojenie, gemy oraz zdolności (poziom 60)
    Sugerowane uzbrojenie, gemy oraz zdolności (poziom 65)
    Możliwy Drop
    Taktyka walki
    Przydatne artykuły
    Skrypty
    Ostatnio edytowane przez Kagome ; 10-11-2021 o 18:34 Powód: Aktualizacja

  2. #2
    Użytkownik Avatar lain
    Dołączył
    24-12-2021
    Postów
    43
    Warto dodac dla potomnych taktyke najwazniejsza tak po ludzku. Tonberry na początku walki daje 5x osąd losu. Już od jego pierwszego osądu zaczynamy liczyć jego tury i zadane nam w ten sposób obrażenia. Dla przykładu: w pierwszej jego turze zada nam osądem 8 obrażeń, potem 12, potem 18, potem 10, potem 21. Liczymy z tego srednią dodając 8+12+18+10+21 i dzielimy przez ilośc liczb czyli 5. Wychodzi nam liczba X, która nam mówi co ile JEGO tur zada nam pchnięcie, pamiętając że zrobił już 5 tur!!!. Najlepiej dawać se osłonę turę przed bo mogliśmy się walnąć w zaokraglaniu albo coś (podobno jego 1 pchnięcie jest opónione o turę). No reszta to już zależy od losu.
    what's your blood type, what does it taste like?

  3. #3
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    14-04-2021
    Postów
    108
    Cytat Napisał lain Zobacz post
    Warto dodac dla potomnych taktyke najwazniejsza tak po ludzku. Tonberry na początku walki daje 5x osąd losu. Już od jego pierwszego osądu zaczynamy liczyć jego tury i zadane nam w ten sposób obrażenia. Dla przykładu: w pierwszej jego turze zada nam osądem 8 obrażeń, potem 12, potem 18, potem 10, potem 21. Liczymy z tego srednią dodając 8+12+18+10+21 i dzielimy przez ilośc liczb czyli 5. Wychodzi nam liczba X, która nam mówi co ile JEGO tur zada nam pchnięcie, pamiętając że zrobił już 5 tur!!!. Najlepiej dawać se osłonę turę przed bo mogliśmy się walnąć w zaokraglaniu albo coś (podobno jego 1 pchnięcie jest opónione o turę). No reszta to już zależy od losu.
    Od Devos minęło ponad 7 lat więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby ujawnić resztę skryptu:

    1) Osąd Losu: pierwsze 5 tur
    2) Pchnięcie nożem: Moja postać.Wykonane tury % Moja postać.Obrażenia magiczne.Średnie obrażenia; Limit użyć =3
    3) Zegar Zagłady: to co w Pchnięciu Nożem, limit = 1
    4) Klątwa Tonberry: Moja postać.Wykonane tury % Moja postać.Obrażenia magiczne.Minimalne obrażenia
    5) Odpoczynek: Moja postać.Ma status.[Osłabienie Tonberry]
    6) Odpoczynek: Losowo ileś %
    (I jeszcze warunki na walkę drużynową)


    Co z tego wynika - powiedzmy że Tonberry zadał obrażenia Osądem 13,16,11,11,10. Średnie obrażenia to 12 (zaokrągla się wszystko w dół, np. średnia 13,8 to 13), więc Tonberry użyje pchnięcia w swojej 13, 25 i 37 turze, a w 49 Zegara Zagłady. Klątwy Tonberry użyje w 11, 21, 31, 41 i 51 turze.
    Można od razu zaplanować walkę - po pierwszej klątwie dajemy osłonkę. Po drugiej klątwie bijemy 3 razy i dajemy osłonkę (nawet nie musimy się leczyć!), po trzeciej klątwie liczymy tury. Możemy spokojnie grać do Zegara Zagłady bo zaraz po nim dostaniemy jeszcze jedną szansę.

    Istnieją wredne przypadki Tonberrego. Np. 9,15,19,11,10. Minimalne obrażenia 9, średnie 12. Czyli pchnięcie pójdzie w turach 13,25,37 a klątwa w turach 10,19,28 i...46 <- jedna klątwa zniknęła bo zamiast niej Tonberry użył pchnięcia (jest wyżej w skrypcie).
    Najwredniejszy przypadek kiedyś trafiłem osobiście. Obrażenia Tonberry 15,15,17,15,16. Średnie obrażenia 15, minimalne obrażenia 15. Tonberry nie dał klątwy przez jakieś 100 tur walki.
    Ostatnio edytowane przez Krycha ; 31-01-2023 o 12:15

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    16-12-2020
    Postów
    18
    Można dodać że Tonberry może chybić swoją klątwą i nie zadać obrażeń. Dowód https://mfo3.pl/r/b1554e144
    Ostatnio edytowane przez Neposatios ; 01-03-2023 o 18:26

  5. #5
    https://mfo3.pl/r/b063ea6eb

    Co poszło nie tak? Skrypt wziąłem z tematu, a jestem leniwą bulwą i nie chce mi się analizować.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  6. #6
    Użytkownik Avatar Toshiro
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    187
    Brak osłony przed pchnięciem Tonberriego, ale jak mam się rozumieć, że skrypt jest wzięty z forum to raczej jest wina obliczeń.
    Welcome to my world.

  7. #7
    Pamiętam, że kiedyś jedno polecenie wystarczyło mieć do tych osłon. Nie pamiętam tylko jak ono leciało
    Żółwie tańczą jak szalone...

  8. #8
    Użytkownik Avatar Duduś
    Dołączył
    11-02-2017
    Postów
    40
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Pamiętam, że kiedyś jedno polecenie wystarczyło mieć do tych osłon. Nie pamiętam tylko jak ono leciało
    O ile się nie mylę to takie coś z dodatkowym warunkiem Przeciwnik.Wykonane tury > 5 powinno załatwić sprawę
    Nazwa:  Zrzut ekranu 2023-10-07 123341.png
Wyświetleń: 470
Rozmiar:  60.8 KB
    No i trzeba mieć przynajmniej równego speeda jak Tonberry, inaczej na dublu nas może z tego zabić

  9. #9
    To chyba było to. Dzięki
    Żółwie tańczą jak szalone...

  10. #10
    Użytkownik
    Dołączył
    05-01-2023
    Postów
    50
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    https://mfo3.pl/r/b063ea6eb

    Co poszło nie tak? Skrypt wziąłem z tematu, a jestem leniwą bulwą i nie chce mi się analizować.
    Been there: https://mfo3.pl/r/b9544962d

    Odpowiedź jest prosta - ilość poleceń w skrypcie poszła nie tak, trafił ci się upierdliwy tonberry. Suma obrażeń z osądu losu wynosiła 58, czyli za mało dla tego skryptu, by działał poprawnie.

    W skrypcie na tonberrego przewidywanym jest to, że Tonberry zada co najmniej 60 obrażeń z osądu losu. Dlatego w poniższym poleceniu wykonane tury są podzielne przez 12.

    Przeciwnik .Zadane obrażenia.Dowolny magiczny.Suma obrażeń <=64
    Przeciwnik.Wykonane tury % 12
    Przeciwnik .Zadane obrażenia.Dowolny magiczny.Suma obrażeń > 0

    Dla 58 obrażeń przy osądzie losu polecenie musi być takie (jednocześnie pamiętając, aby w powyższym poleceniu zmienić >0 na >=60)

    Przeciwnik .Zadane obrażenia.Dowolny magiczny.Suma obrażeń <=59
    Przeciwnik.Wykonane tury % 11
    Przeciwnik .Zadane obrażenia.Dowolny magiczny.Suma obrażeń => 55

    Bez tego warunku osłonki użyłoby podczas tury po pchnięciu nożem

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •