Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Temat: Szczegóły Zdolności

  1. #1

    Szczegóły Zdolności

    W przyszłości rozbuduję o zdolności przedmiotów.
    Temat ujmuje to czego nie ma w opisach w grze

    • Jeżeli nie jest wspomniane inaczej zdolność fizyczna ma tę samą szanse trafienia obrażeniami co zwykły atak.
    • Jeżeli nie jest wspomniane inaczej zdolność magiczna zawsze trafia obrażeniami.
    • Jeżeli nie jest wspomniane inaczej status zdolności wchodzi niezależnie od obrażeń.
    • Każda zdolność fizyczna jeżeli nie jest wspomniane zwiększa obrażenia bezwarunkowo. Np jeżeli użyjemy mp ataku bijąc 500 obrażeń, możemy oczekiwać 600 obrażeń, z drugiej strony czysty cios tylko w niektórych przypadkach tak zadziała
    • Każda zdolność z broni nie jest brana pod uwagę, jeżeli używa się zdolności. np. Posiadając Orkową Buławę i używając pewnego ciosu nie mamy szansy nałożyć spowolnienia.
    • Wszystkie zdolności obszarowe działają na zasadzie normalnego hita. - mogą chybić
    • CELNOŚĆ BAZOWA = (celność - uniki) // w celności i unikach zawarty jest już wpływ szczęścia.
    • Celność zdolności = (celność_bazowa)*(celność zdolności)

    Np. mamy 80% celności bazowej oraz zdolność ma 50% celności, szansa trafienia wynosi 40%.
    Obrażenia podstawowe - to takie na jakie wskazuje wzór (atak*obrażenia)/obrona, pomija on atrybuty i zdolności specjalne broni.
    Celność trafienia statusem jest niezależna od celności postaci, chyba że wejście statusu jest zależne od wejścia obrażeń

    Czysty Cios
    Gniewny Pocisk
    Krytyczny Cios
    Kłujący Pocisk
    Kula Piorunów
    Odbicie
    Pocisk Fortuny
    Porażenie
    Ślepa Furia
    Szczęśliwy Cios
    Trujący Pocisk
    Ostatnio edytowane przez Bąblowiec pląsający ; 27-08-2018 o 14:46

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •