Proponuje przywrócić limity użyć leczenia z 2 na 3, tak jest za trudno rozwalić bossów.
Podgląd wydruku
Proponuje przywrócić limity użyć leczenia z 2 na 3, tak jest za trudno rozwalić bossów.
też chciałem zakładać ale pomyślałem: "nie przejdzie"
albo chociaż osłabić bossy bo ci co mieli 3 leczenie to mieli łatwiej ;(
Albo zmienic skrypt aby byly leczenia 3 na gre a 2 na same walki pvp xP
Nie wiem o co wam chodzi, z dwoma leczeniami dałem sobie radę z Serafinem na 38lvl, a jestem wojownikiem, czyli według ogólnego przekonania powinno mi być ciężej.
Zmniejszenie limitu leczeń miało na celu zmniejszyć narzekanie woja na ładowanie many na leczenia, bla bla bla. No fakt, zabrać bossom 10%hp i będzie good.
Ja bym tym tropem wogole odebral im zdolnosci, zmniejszyl HP i Obrażenia.
Nie narzekać - obrażenia zostały znacznie zwiększone, co rekompensuje strate leczen (z takim serafinem niecale 2k HP to jakies 3-4 hity wiecej)
Jestem za ^^
Zmiany tak - ale jeśli rzeczywiście jest problem z jakimiś bossami. Monitoruję raporty co jakiś czas - nie zauważyłem odchyleń co do poziomu pokonywania. W międzyczasie robiłem mini-korekty wcześniejszych bossów < 30 lv (tam gdzie zabranie jednego leczenia rzeczywiście robi różnicę). U części z nich średni poziom pokonania nawet spadł. Tak więc jeśli dajecie propozycje to konkrety proszę, żebym mógł się odnieść.
Czyli jesli bossy sa stale monitorowane i nie ma wiekszych odchylen to chyba wszystko gra i nie trzeba nic zmieniac xD Ja to nawet nie wiem jak teraz sie z bossami walczy bo mam je z glowy xD A mini bossy jak to mini bossy sos i z glowy.
największy problem jest z serafinem ;)
jak użyje osłony ,bije z magii
jak użyje osłony mag, bije z fizyka
a jak użyje obu to on norme rzuca xD
Żółwia jednak można lekko osłabić, bo odeszły 4 leczenia i ma bryzę z 2 osłonami. Na 4x41/Lv jest nieco trudniej niż wcześniej, a na 40 już zdecydowanie trudny, zwłaszcza jak nie ma nabitych atrybutów lodu, gemów, zdolności. Minimalnie można osłabić żółwia.
Również zauważam problemy z żółwiem:
a)Zmniejszenie bonusu w żółwiej przełożyło się na mniejsze atry (chociaż w całym super EQ bonus jest porównywalny) co przeszkadza graczom walącym z ognia.
b)Bryza jest teraz zabójcza dla magów...
c) Czy żółwiowi nie wzrosły hity?
> ja nie używam raczej leczenie 2 na żółwiu w ogóle
> bryzę tak czy siak się zdejmowało, może utrudnia troche kwestie dobicia przez magów/wojów z runek
więc wątpię żeby żółw tak zyskał na sile nawet przy 40 lvlach, jedyny zonk to drop ktory teraz nawet ciezko sprzedac
c) Wszystkie obrażenia wzrosły.
Ja walcze ogniem i jakos nie zauwazylem roznicy zbytniej co do atrybutu lodu, wczesniej jesli sie nie myle dawalo 20% ? jesli sie nie myle to mialem -5% lodu a teraz mam -1% po 8% z rozgi,armora nowego i z sygnetu,wczesniej nie mial odpornosci na lod jesli sie nie myle.
No, ale teraz magowie nie mogą żółwia z bryzą dobijać ;/
Serafin jest do pokonania nawet na 35 lv. (przewidziany był od 38) Wystarczy trochę poobserwować jego działania.
Może ktoś chciałby opisać taktykę na tego bossa i być uwielbianym przez tłumy męczących się z nim graczy? :)
Odeszły 2 leczenia. Bryzę się normuje raczej.Cytat:
Żółwia jednak można lekko osłabić, bo odeszły 4 leczenia i ma bryzę z 2 osłonami.
Dostępnych leczeń i tak gracze nie wykorzystują - bynajmniej nie spotkałem się z takim raportem oglądając ich kilkanaście z ostatniego czasu. Jak wskoczy ktoś nieprzygotowany to jakieś problemy mogą być, przy zwartych ekipach żółwik pada jak mucha.
Nie jestem przekonany czy jest podstawa do zmian.
Jeśli chodzi o żółwia to nadal we trzy osoby spokojnie można go ubić i jeszcze sporo leczeń zostaje.
nawet we 2 idzie gdy nie ma 2x skamienienia na dublu, albo jakiejś dziwnej sytuacji z bąblem i pomyleniem
ale ja bym wolał aby walki były jeszcze krótsze, obecnie to 10-15 min żółw (w zależności czy wejdzie bryza, czy będą podwójne bąbelki i dużo zniszczeń), a jak się trafi ktoś kto nie potrafi grać albo zamula za każdym razem to się całkowicie odechciewa. Zabranie leczeń (zdolności) powoduje zamianę na mikstury, a więc koszty walki rosną, a drop jest masakryczny.
Hm, zastanawiam się czy walka z Demonem Ciemności potrwa godzinę czy dwie. :)
racja ! dlatego mówię auto i tylko raz na jakiś czas lookam na walkę. A obecnie można stwierdzić, że jedyny dobry drop musi być co najmniej +2 z dobrym rozstawieniem statCytat:
a jak się trafi ktoś kto nie potrafi grać albo zamula za każdym razem to się całkowicie odechciewa
[quote]
Odeszły 2 leczenia. Bryzę się normuje raczej.
Dostępnych leczeń i tak gracze nie wykorzystują - bynajmniej nie spotkałem się z takim raportem oglądając ich kilkanaście z ostatniego czasu. Jak wskoczy ktoś nieprzygotowany to jakieś problemy mogą być, przy zwartych ekipach żółwik pada jak mucha.
[/quote[
tak szczerze mowiac to ja znich wlasnie korzystam na zolwiu i nie tylko ja xD co prawda nie jakos bardzo czesto ale jednak korzystamy ;)
Tak więc z żółwiem nie ma żadnego problemu jeśli chodzi o poziom trudności. Marudzenia na "nieogarniętych" towarzyszy, którzy przedłużają walkę to nic nowego. Walka musi mieć kilkadziesiąt tur, aby miała sens. np. Walka 60 ruchów (po 15 na osobę) x 10 sek na ruch = 600 sek. Tu już nic ciekawego się nie wymyśli. Pozostaje AUTO, które część bijących żółwie bardzo umiejętnie wykorzystuje. Jacek ma też pewien pomysł na ulepszenie skryptów, który umożliwi interakcję z towarzyszami (leczenia, ożywienia itp) - ogólnie obsługę walk drużynowych.
A kiedy będzie wprowadzony omawiany niedawno przycisk "Skrypt", który by wykonywał turę wg skryptu? No i inne moje postulaty :P
Jak wejdą te ulepszenia skryptwów to trzeba coś będzie pomyśleć nad bossami ,bo chyba jedynym bossem ,którego się nie bd bilo na auto to wampirzyca.
Co do żółwia walka średnio ma ~20 tur każdej z osób + jak trafi się tem 3-4 wojowników to może się znacznie wydłużyć.
I jeszcze z żółwiem jest taka sytuacja ,że przygotowani biją bez problemu , a kompletnie nie przygotwani mają małe szanse na zwycięstwo ,wystarczy 2 takich co dostają za ponad 1k by cała walka posypała się po zniszczeniu ,a w nast turze bąblu.
Moim zdaniem żółw nadaje za mało negatywnych statusów : spowolnienie , pomylenie skamieninie , dodałbym mu jakieś mega zatrucie lub coś co je nakłada z lekkim dmg
Może za tydzień, a może za miesiąc. Nie są to palące sprawy, po wypchnięciu jakiejś grubszej rzeczy, co jakiś czas taka kosmetyka też jest robiona.Cytat:
A kiedy będzie wprowadzony omawiany niedawno przycisk "Skrypt", który by wykonywał turę wg skryptu? No i inne moje postulaty :P
Ależ jak najbardziej niech wszystkie da się pokonywać na auto, jeśli tylko ktoś stworzy sobie dobry skrypt. Po to są te skrypty - mają w jak największym stopniu odwzorowywać możliwości walki manualnej.Cytat:
Jak wejdą te ulepszenia skryptwów to trzeba coś będzie pomyśleć nad bossami ,bo chyba jedynym bossem ,którego się nie bd bilo na auto to wampirzyca.
Wzmocnienie Pocisku Magicznego wprowadziło trochę komplikacji. Wczoraj chciałem poprawić sobie skrypt (zmiana uzbrojenia oraz ostatnia aktualizacja) i zauważyłem, żeCytat:
Pozostaje AUTO, które część bijących żółwie bardzo umiejętnie wykorzystuje.
maksymalne obrażenia pocisku zachodzą na minimalne obrażenia bąbla (dane z kilkunastu ostatnich walk). Wcześniej między pociskiem a bąblem była całkiem spora luka, przez co można było te ataki rozróżnić, teraz część ataków od pocisku będzie "uruchamiać" megaleczenie na automacie. Także dobrze wiedzieć, żeCytat:
Wodny Żółw używa zdolności Wodny Bąbel
Ruda stracił 739 HP
Ruda stracił 608 HP
Wodny Żółw używa zaklęcia Pocisk Magiczny 2
Ruda stracił 679 HP
Ruda stracił 550 HP
- może nie trzeba będzie tak kombinować, jak teraz.Cytat:
Jacek ma też pewien pomysł na ulepszenie skryptów, który umożliwi interakcję z towarzyszami (leczenia, ożywienia itp) - ogólnie obsługę walk drużynowych.
@down: Zawsze to jakieś rozwiązanie :D
Zwiększyć dmg bąbla i po kłopocie ;d
no wiec...
ja odswieze temat :)
zabraklo mi leczen na nimfe :P
a chcialem byc w top pokonywania bossow :P
chodzi o przekleta nimfe ;>
https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=30993&vtid=0
probuje i prubuje i nici z tego ...
Zużyłeś tylko jeden Drenaż, nie używałeś Normy...
Tu nie tylko o Leczenia chodzi.
btw. to był woj :D
norma ma 50% na chybienie pozatym nie posiadam jej tam .;>
ale fakt faktem ... udalo mi sie prawie ja ubic :P
nie zauwazylem ze nie posiadam odnowki przed walka i poleglem ...
https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=30993&vtid=0
rekord czyli 258 hp jej zostalo wiec jednak idzie ja ubic na 30 levelu , ale pod warunkiem bardzo dobrego setu :P
no i "milego" skryptu dla nas ;)