Proponuję wprowadzić miksturę regeneracji many była by ona od 30lv(lv jeszcze do ustalenia) na 5 tur(tury jeszcze do ustalenie) i leczyła by 8% many(% do ustalenia)
Podgląd wydruku
Proponuję wprowadzić miksturę regeneracji many była by ona od 30lv(lv jeszcze do ustalenia) na 5 tur(tury jeszcze do ustalenie) i leczyła by 8% many(% do ustalenia)
Jestem na nie magowie byli by zasilni dla wojów natomiast była by nieprzydatna.
mag nie chybia (chybienia to leczenie many) więc zyskał by dużą przewagę nad wojem i to bez dwóch zdań. na nie
A ja jestem na tak, lecz powinno to dawać dość małą wartość, np. 5% na turę na 5 tur (25% many - teraz 1,5 ciosu?, używając takiego czegoś zyskuje 0,5 ciosu/tury, zależnie od ilości posiadanej many), jest to ogólnie też pomysł na dodanie do broni takowych auto-statusów :P chociaż tutaj to już trzeba by bardziej wyważyć liczbę tur (jak na auto-status).
Jak dla mnie to można by wrzucić taką umiejętność do jakiejś różdżki na 40lv.
Chaos dał dosyć słuszną propozycję ;)
dobra propozycja ale co najmniej 15% na 10 tur bo mniej to nawet by się tego nie odczuło.
Nie lepiej od razu 100% na 100 tur? Mniej by się nawet nie odczuło
bxp dobry pomysł , ja bym jeszcze zwiększył zwykły mix rege do 50 % na 20 tur , a miksturka życia lvl 1 najlepiej , żeby leczyła z 1000 hp , bo na razie jej użycia się nie odczuwa
To by bardziej pasowało do jakiegoś amuletu many...
Sarkazm jest zabawny, poki sie nie przesadzi. Pozniej robi sie zalosny. Co do pomyslu... Tak rozdzka z taka zdolnoscia bylaby fajna (na 5 tur). Ewentualnie amulet jak tu wyzej zaproponowal Vag.
Albo zwiekszyć % i dac na 3 tury ;p
Co do pomysłu nie wiem czy to nie przeważy sił klas bo wtedy wojownik musiał by miec coś dodane typu pewny krytyczny cios ;p
o tak bardzo dobry pomysł ;] jak dla maga tak to dla woja tak ;)Cytat:
Co do pomysłu nie wiem czy to nie przeważy sił klas bo wtedy wojownik musiał by miec coś dodane typu pewny krytyczny cios ;p
Mikstura regeneracji many stanowczo na nie , a co do różdżki dającej taki status do many nie wiecej niż 5 tur to na tak :) Magowie zyskali by przewagę nad wojownikami aż za bardzo z tą miksturą :)
Miks rege many, ale z różnym działaniem: 5% MP magom, 15% wojom co kolejkę
Podział na maga i woja zawsze był umowny ;)
Tak, ale tu widać sporą różnicę, ew. stworzyć podziały:
1-60 MP -> 15%
60-100MP -> 8%
>100MP -> 5%
jeśli ma się mało many taka mikstura jest równie opłacalna, co użycie zwyczajnej mikstury
spokojnie, po upku ten problem zostanie rozwiązany :P
ale nic więcej nie mogę powiedzieć.
Ja jestem za 10 MP:rolleyes:
Nie macie o czym dyskutować, ponieważ miksturki nie będzie. Rozwiązano to inaczej. Poczekajcie na upek.
możemy podyskutować kiedy będzie upek aaaa zapomniałem nie wolno :D