Zapewne nie zdajesz sobie sprawy, że zrobienie dobrze funkcjonującej aplikacji mobilnej to nie jest wstawienie ikonki na sklep google i gotowe, czy nawet "przeklepanie" gry i zrobienie od nowa.
Zawsze kiedy pojawia się propozycja cudownego ożywienia gry za pomocą aplikacji mobilnej pojawia się to samo myślenie, że wystarczy przekopiować grę i wszystko gotowe.
Otóż nie.
Przerobienie gry na aplikację mobilną to jest właściwie zbudowanie kodu od zera. Dodatkowo MFO jest napisane w technologiach webowych (JS, PHP) a aplikacje mobilne są pisane w zupełnie innych językach (Java, Kotlin). I poznanie samych potrzebnych technologii to dużo czasu a przebudowanie kodu gry to jest 50 razy tyle.
Zrobienie aplikacji mobilnej mfo3 jest po prostu zbyt czasochłonne, żeby mogło być zrealizowane w sensownym czasie przez dwie osoby, które dodatkowo muszą zajmować się rozwijaniem przeglądarkowej wersji gry.
Co do wejścia mfo3 na rynek zagraniczny mam krótki eksperyment: wejdźcie na
steamDB i zobaczcie statystyki graczy online :)