Proponuje dodać do gry nagrody za codzienne logowanie, jak w wielu innych grach tego typu. Spowoduje to większą aktywność wśród graczy.
Podgląd wydruku
Proponuje dodać do gry nagrody za codzienne logowanie, jak w wielu innych grach tego typu. Spowoduje to większą aktywność wśród graczy.
Za.Nawet jeśli to będą jakieś pierdoły
Na nie, było już wiele tego typu tematów.
dla mbie pomysł dobry, lecz ja byłbym bardziej za wprowadzeniem progów magród za zalogowanie np 1/2/5/10/20/28 dni w miesiącu.
Przypomnę, że posty "za" i "przeciw" bez argumentacji będę usuwać. Taki spam nic nie wnosi (realnie nie ma żadnej wartości).
Pozdrawiam.
Dodaj ankietę do tematu, to nie będzie problemu.
Moim zdaniem jak już mają być takie gifty to powinny być tak jak napisał Qwiker
Kiedyś sam napisałem temat o codziennych nagrodach i większość była za, Tomi nawet napisał że w przyszłości to będzie. Tymczasem jest 2017, napisał tak w 2012, a tego nie ma. Dalej jestem za, sprawiłoby że gracze codziennie by się logowali i pamiętali o grze. Codziennie przydałoby się aby dostało się złoto/żety/specjalne miksy, a co 10dni logowania pod rząd 1MF (płatna waluta na koniec bardzo motywuje)
Na Igrzyskach Śmierci są prezenty. Zbierajcie je sobie.
Jestem za, na pewno w jakimś stopniu zwiększyło by liczbę graczy. Jakiś żeton czy złoto na pewno poratuje kogoś :)
Jak pisali o jakichś cotygodniowych prezentach za logowanie cały tydzień, to chyba mogą się zalogować na 30 minut w niedzielę. Do tego, wtedy można zgarnąć kilka prezentów, z których lecą czasem dobre przedmioty. A samo logowanie się - Niezwykła aktywność w grze i równe nagrody dla osób, które grają 3 godziny dziennie i tych osób, które grają 3 sekundy dziennie.
Ktoś się zaloguje to po pierwsze musi mieć minimum 50 lv aby wejść na is i trzeba wygrać przynajmniej jedną walkę a często jest tak, że nie da rady.
Dlatego pomysł totalnie nie na temat i totalnie inny niż propozycja dniowych bonusów czy nawet tygodniowych.
Pomysł z logowaniem się 1/3/7/14/28 dni w miesiącu jest okej. Ja mam inny pomysł który może też zadowoli administrację bo będzie tutaj możliwy zysk PLN.
Logujemy się 1 dnia mamy bonus, drugiego dnia mam bonus za 2 dni logowania etc. Z każdym dniem dostajemy bonus za zalogowanie się x dni pod rząd. W długim przypadku dostajemy bonus z zalogowanie się w trzy setny dzień. Trochę słabo bo by w nieskończoność, limit to 1 rok czyli 365dni i potem zaczynamy od pierwszego dnia. Gdzie jest model finansowy ? Jeśli osoba która zalogowała się 200 dni po rząd nagle 1 dnia nie dała rade i nie chce aby to przepadło to logując się następnego dnia za MF może podtrzymać serię logowań. Jest to typowa metoda z gry NFS World Online. Chyba najlepsza jaką spotkałem w grach.
czyli to samo, jakbyś zmienił w konsoli.
Pisałem wyżej że było, i było wspominane, że energia przyciąga czy coś takiego.
Jedyne słuszne małe nagrody mogłoby się dostawać jak w Margonem, za głosowanie w listach gier. Chociaż już widzę płacze i bóle mięsistej części kości ogonowej, że za mało, że lepiej jak będzie to wtedy a tamto to w ogóle nie potrzebne, tu zaraz znów że za cenne i gubią, a w depo brak miejsca, ze złotem za dużo, strach z miasta wyjść itp. itd.
@edit:
Pytanie, czy jakkolwiek by to się zwróciło, tym bardziej, że czekamy na update, więc nie bardzo jest po co wracać.
Aczkolwiek, w tak zaawansowanym ("zaawansowanym") systemie zbieractwa, i tak dużo dostajemy. Wystarczy parę punktów energii, by pozbierać, potem wymienić, i masz "codzienną" nagrodę oraz codzienną aktywność.
Niegdy mi się takie coś za bardzo nei podobało, ale w wielu grach funkcjonuje i trzeba przyznać, że zazwyczaj spełnia swoją rolę.
Sympatyczniejsze wydają mi się jednak misje dzienne w stylu listy do zrobienia dzisiaj("wygraj 1 bójkę", "Pokonaj 100 potworków", "Zabij 2 mini bossy", itd.) codziennie każdy by dostawał jedno randomowe zadanie z puli lub nawet kilka zadań i dostawał jakąś nagrodę, która dodatkowo byłaby większa za każdy kolejny dzień aktywności i spadała by do wartości początkowej po 24h bez logowania
Niezbyt mi się podoba ten pomysł. Twoje przykłady mają taką samą odpowiedź, jak pójście na Iś i wygranie walki, by zebrać prezent. Po prostu może to być dla niektórych za trudne, z kolei dla innych będzie banalne. Jak już to albo wszyscy, albo nikt. W końcu w twoich przykładach nagrody by otrzymywali głównie ci, którzy wiedzą, jak grać, natomiast propozycja ma ściągnąć nowych graczy.
- - - - - - - - - -
1MF to chyba za dużo na 10. dzień, ale np. 20., czy 15. byłoby dobrze. W każdym razie uważam to za pomysł, który mógłby ściągnąć ludzi do gry (mimo tego, że ja należę do takiego grona, które uważa, że zbyt duże dzienne bonusy raczej odrzucają).
otrzymywaliby ci, którym by się chciało aktywnie grać, co za wiedza jest potrzebna do wykonywania zadań związanych z podstawowymi czynnościami w grze?Cytat:
W końcu w twoich przykładach nagrody by otrzymywali głównie ci, którzy wiedzą, jak grać, natomiast propozycja ma ściągnąć nowych graczy.
a i właściwie niby czemu propozycja ma się skupiać na nowych graczach?
mogłoby to działać na zasadzie:
Taski:
1. weź udział w bójce +5 żetonów
2. wygraj bójkę +10 żetonów
3. zabij 1 minibossa +5 żetonów
4. wykonaj wszystkie misje +5 żetonów
i dodatkowo mnożnik za codzienne logowanie
1 dzien > +0%
2 dzien > +10%
3 dzien > +20%
4 dzien > +30%
5 i więcej > +40%
No i tak jak wspomniałem, osobiście nie chciałbym czegoś takiego, ale mimo wszystko może mieć pozytywny wpływ na liczbe aktywnych graczy
Dużo MFów? Zakładając upa raz na powiedzmy najbardziej pesymistyczny scenariusz 1000 dni. 1000:10 = 100 Wyliczyłem że z 50 na 65 jest ok. 20k eny. 1/10 upa, strasznie dużo. Nawet mniej, bo z 65 na 80 będzie jeszcze więcej załóżmy że 40k eny. 1/20 upa. Można podwyższyć wprawdzie, aby gracze jednak przez dłuższy czas pod rząd się logowali, ale argument że jest to jakaś szczególna kwota jest dosyć inwalidzki.
@up, ktoś z władzy się wypowie?
Jeahok ma bardzo fajny pomysl ale wedlug mnie te zadania powinny byc czasochlonne ale bardzo latwe bez sensu zrobic cos z bojkami bo dla 10lvl jest to nie mozliwe a osobiscie wedlug mnie najlepsza nagroda byloby cos takiego jak w fifie czyli skrzynki
przyklad jak mogloby to wygladac w mfo
mamy 4 zadania
1: Kup 3000(cena 15k) kwiatkow w dili pozniej przyniesc je jakiemus typowi ( nagroda:duza skrzynka mikstur dostajemy powiedzmy 20 losowych mikstur mozemy trafic 20 mikstur zycia i wtedy stracilismy 15k ale mozemy trafic 5 mikstur odnowienia i wtedy mamy zarobek 35k ) w fifie ta metoda sie sprawdza jakby mieli pewnosc ze za zadanie dostana 10% wiecej niz wlozyli by tego nie robili ale jak maja szanse zarobic powiedzmy 300% tego co wlozyli to zaryzykuja
2: cos w styluu 1
3: ^
4:^
Za ukonczenie 4 zadan dostajesz dodatkowa nagrode dokladnie jak pisal Jeahok
15k kazdy gracz ma
jak jeszcze nie ma niech obejrzy poradnik na postaci Ksiaze Ash dzieki temu zarabialby przynajmniej 200k dziennie (z dobrym eq i statami oraz skryptami i spamowaniem o sprzedaz )
wiec wystarczy ze wyda 15k kupi kwiatki zaniesie wybranej osobie i nie musi robic cos trudnego cos czego nie umialby zrobic
takich zadan mozna wymyslic z milion
mozna jeszcze zrobic ze wybiera sie poziom zadania ( powiedzmy hard zamiast zadan gdzie wyda 15k musi wydac okolo 150 k ale ma lepsza nagrode) zeby to nie bylo tylko dla slabszych graczy
wtedy gracze by zostawali nie tylko wyczerpac energie ale tez ukonczyc zadania a gdy juz taki gracz ktory gra 2 dni trawi cos mega wartego powiedzmy 200k zostanie na dluzej
Pewnie skrzynki to nie realny pomysl ale mozna zrobic cos takiego jak jest z oddawaniem bodajze kwiatkow (tak gdzie miesozer jest) albo u rzemieslnika gdzie dajemy powiedzmy 200 lisich skor i daje nam 20 przedmiotow
Skrzynki bylyby lepsze poniewaz ludzie ktorzy nie lubia ryzykowac moga np wystawic na aukcje i jakis ryzykant kupi takie cudo wtedy jest pewny zysk
Prosze nie hejtowac :D wiem ze wiekszosc moich pomyslow jest glupich
Przepraszam ze napisalem to tak nieczytelnie i bez autokorekty inteligentni ludzie przeczytaja
Tak ty PlaTyNoWy nie dasz rady tego przeczytac
Na nie. Jaki sens mają zadania "wydaj kasę"? Najbogatsi gracze będą mieli giga przewagę, tymbardziej, jak będzie coś w stylu poziomu hard.
Jak już będą 4 zadania, to niech wymagają skupienia w 4 RÓŻNYCH aspektach gry. Dla przykładu zadanie z Wyspy Wielkanocnej, czyli pomóż z 3ma minibossami.
Inne zadanie mogłoby dotyczyć dostarczenia przedmiotu do danej osoby, pochodzącej z danego miasta (tutaj ew. można zrobić wymaganie kupienie przedmiotu).
Kolejne zadanie - coś w stylu czyszczenia pomników z wyspy wielkanocnej, czyli chodź po świecie i dotykaj konkretnych zdarzeń.
Jedno z zadań może dotyczyć pvp, ale bardziej toczenia, niż wygrywania, no chyba, że w tym "poziomie hard".
nie zartuj jaka przewaga 60k dziennie kazdy moze wydac jak jest pewne ze beda mieli zarobek
tak teraz mysle nagrody najlepiej zrobic z eq badz kasy bo jakby byly nagroda mikstury szybko by poszly w dol ceny i zmieniac cos trzeba by bylo w zetonach
madrych zadan jest milion najlepsze jakie mi do glowy przychodza to wlasnie zrobienie zakupow albo przesuniecie np lamp na swoje miejsce cos takiego jak u zablakanych aniolow jest to latwe a zajmuje duzo czasu
co do zadan z walkami sa bez sensu poniewaz czesto jest tak ze nie ma rywali do walk a stoczenia walki 13vs65lvl jest bez sensu
Nwm jak myslal Jeahok piszac ta propozycje ale ja zrobilbym to tak:
Zadania wykonywac moze tylko Glowna postac konta
Zadanie Easy 60k (trzeba wydac )
Zadanie medium 120k (trzeba wydac)
Zadanie hard 150k trzeba wydac chyba kadzy bedzie mogl tyle wydac
to sa przyklady sam sadze ze ta propozycja zostanie wprowadzona ale po milionie zmianach i doi piero najwczesniej w wakacj i wtedy juz tak atrakcyjnie nie bedzie wygladac
gdy juz ktos zaakceptuje ta propozycje sam chcialbym pomoc zeby szybciej ja dodali ale jedynie moge pomoc w dawaniu propozycji zadan
jest jedna wielka wada tej propozycji momentalnie ceny by sie strasznie zmienialy
Ten format zadań dziennych jest dość słaby i za bardzo "pay 2 win". Już lepiej zwyczajne, jedno zadanie.
Pay 2 win to by bylo jakbys musial wydac kase zeby zrobic zadania
polegalo by to na tym ze jak ktos zaczyna gre na start ma zadania dla niego i jest mega szczesliwy ma cel zeby w przyszlosci robic zadania hard codziennie
jakby bylo 1 zadanie to zajmie 5min ja osobiscie wybralbym okolo 4/5 zadan dziennie
wyjasnij o co chodzi z tym pay to win bo nie zbyt rozumiem
https://forum.mfo3.pl/showthread.php?9017-Moneta-MF
Cytat Tomiego " nagrody za questy, zadania dzienne itp. TAK, nagrody bez wykazania inicjatywy (bez wykonania jakiejś "pracy") NIE"
Chyba, że zmienił zdanie :)
Tomi byl za misjami ktore zaproponowal Jeahok w ankiecie co ludzie wola wiekszosc jest za misjami wiec wedlug mnie powinni to wprowadzic a jak Tomi nie chce nagrod ktore proponowalismy dobrym sposobem byloby cos takiego mamy 0energii robimy misje czas okolo godziny i za zrobienie misji dostaniemy energie
Najlepiej by bylo jakby Tomi sie odezwal w sprawie tych propozycji
Daily Questy już są - całe zbieractwo, itp.
Coś czuję, że to będzie gorzki milion. No i podsumowując twoje ostatnie propozycje, to albo jesteś bardzo zmienny, albo hipokrytą. Na początku to, bo tego nie ma, w bardzo dużych grach (może 100k dziennie graczy online) jest to używane i się sprawdza, potem że to nie wyjdzie to może w innej formie, gdy ktoś coś zaproponuje to albo fajnie, albo głupio, następnie gdy ktoś "ważniejszy" odpowie, to też zdanie zmieniasz, potem nawiązujesz do czyjejś propozycji, zmieniając ją na swój sposób, a po odpowiedziach (raczej negatywnych) uważasz że osoba dająca tą propozycję, chyba nie wiedziała co pisze.
CZY TY W OGÓLE WIESZ CO CHCESZ, czy piszesz cokolwiek by "zabłysnąć" albo sprowadzić tą grę, do poziomu innych "zarabiających" gier.
mi to tam bardziej chodziło o dzienne cele niż questy, czyli zadania bardziej ogólnikowe stymulujące normalną aktywność w grze, które dodatkowo mogłyby być lekko bonusowane przez codzienne logowanie
nie chce zadan w stylu: kup fiołki i zanieś do telimeny, albo zbierz 10 rydzów tylko bardziej w stylu:
1. Stocz 1 walkę na arenie
2. zbierz 10 dowolnych składników na mapie
3. wygraj 20 walk z potworami w grupie x3
4. ulepsz przedmiot u kowala
coście się tak uparli na te mniejsze lvl'e, jeśli ktoś ma złoto diament na low lvlu i tylko do tego jego gra się ogranicza(odpicowana postać na niskim poziomie) to nie może dostawać nagród za aktywność na takim samym poziomie jak aktywni gracze
takie rozwiązania mają na celu przytrzymać graczy przy grze, wręcz ich od niej uzależnić. Idzie to jednak zrobić na jakimś przyzwoitym poziomie