Nie można by było jakoś zwiększyć użyteczności mikstur lvl1 i lvl2 z 5 na większą ilość... Trudno jest pokonać bossa jak jest tak mało...;/;/
Podgląd wydruku
Nie można by było jakoś zwiększyć użyteczności mikstur lvl1 i lvl2 z 5 na większą ilość... Trudno jest pokonać bossa jak jest tak mało...;/;/
o to chodzi żeby było trudno z bossami :P
ale na wyższych lvl'ach można by wprowadzić bronie które np. podnosiłyby możliwość użycia np. mixów drugiego poziomu do 6, albo użycia wszystkich zdolności do 4-5 wtedy leczenia moznaby użyc więcej razy, ale teraz jest to nie potrzebne bo bez problemu da sie pokonać każdego bossa, czy to samemu czy z teamem :P
Ale tygrysa trzeba pokonać samemu i nawet na 20lvl i z dobrymi statami jest to dość trudne, bez jakiegoś cudowania z leczeniem magicznym...
Goblina też się nie pokona ze sztuczkami...
Walka była by zbyt długa, więc jest ok. Jedynie można obniżać siłe moobów jak będzie to potrzebne.
my się bardziej zastanawialiśmy, czy aby nie zmniejszyć ilości tych miksturek do 4 tak jak w MF2
Aha. Dziękuję..
witam dlaczego 3 miksty tylkop na cala walke mozna a many mam 5 i moge a jak mam 7 mikst np zycia 3 moge
Admin pisał iż miksy zostały zmiejszone aby walki nie były takie długie.
Zmniejszono też hp bossom.
W sumie to Mi jednak podobał się bardziej stary system.
Można by dać 3 użycia do walk pvp,
ale do walki z potworami i bossami powinno jednak zostać używanie 5 mikstór.
Nom trzy miksy wystarczą ale za to powinien być skasowany limit na leczenie.
Jednak rozwiązanie 4 mixy w walkach z bossami(solo) i 3 pvp i z bossami (teamowo), w sumie w walce będzie 3x4=12 mixów z bossem teamowym to będzie chyba lepsze rozwiązanie. Obecnie to nawet się nie zdążymy rozkręcić, a system daje ogromne możliwości a tu takie ograniczenia.W zamian za to ograniczenie powinno być coś innego lepszego.
ja proponowalbym z mobami i w pvp 5 mikstur zycia a z bossami 8 poniewaz 3 to za malo jest dla poczatkujacego a na np gackow w jaskini 3 miksty to za malo zeby je ubic na 4lvlu bo ich jest 2 proponowalbym powiekszyc limit. co wy na to?
nie, dobrze jest jak jest a gacki sie rozwala na 7-8lv przeważnie
MUSI TAK ZOSTAĆ, nie potrzebne nam są walki które będą trwały nawet 1h, a bossy możesz pokonać na póżniejszym lvl`u, chociaż i tak zostały one osłabione i łatwo je pokonać.
Wtedy mag będzie miał przewagę.Cytat:
Nom trzy miksy wystarczą ale za to powinien być skasowany limit na leczenie.
Jakoś nie bardzo widzę tych nowych limitów w TvT - spore ograniczenie. W PvP też może braknąć za szybko leczeń, kiedy trafi się na silnego maga (który zawsze trafia i inicjatywę przejmujemy dopiero w momencie, kiedy musi doładować MP). Ogólnie teoretycznie mniejsze limity nic nie zmieniają, w praktyce jest chyba jednak nieco inaczej.
Poobserwujcie dłużej jak się gra i ostatecznie jakieś rozwiązanie będzie wybrane.
Do tej pory np. teamowe walki ciągnęły się niemiłosiernie - 10 miksów podstawowych, 3 odnowienia, rege, leczenie, ożywianie...
PvP też raczej zyskuje na dynamice, a leczenie zdolnością wreszcie ma jakiś sens...
Tak więc czekam na więcej obserwacji - tylko każdy głos na "nie" bądź na "tak" ma być poparty argumentami.
Prośba o nie uprzedzanie się z góry do każdej zmiany tylko dlatego, że trzeba zmienić nawyki. Przecież nie robimy tych zmian na złość graczom ;)
Jest dobrze z 3 mixami, walki nie są już tak długie jak były (chociaż nadal nie trwają na tyle krótko by wszystkich zadowolić).
jeszcze byłbym za tym żeby ograniczyć leczenie sie zdolnościami, po każdym leczeniu trzeba doładowac mane (w przypadku wojownika), mag po doładowaniu zyskuje też na czary ofensywne, a wojownik tylko na leczenie, dało to magom małą przewagę,
wojownik żeby uleczyć sie drugi raz musi sie doładować, mag i tak musi mieć pełną manę...
Trochę przesada ze zmniejszeniem ilości mikstur
Dlaczego przesada?. Myślę ze jest to dobry krok w kierunku wyrównania szans mag/woj
Chociaż muszę przyznać, ze bossy które ubijałem na 5 miksturach, teraz będę ubijał później niż dotychczas
Ale tego, że HP bossów jest obniżone, to już nikt nie zauważył ?;p
Teraz walki trwają po prostu krócej, są na tym samym(a może i niższym) poziomie trudności niż wcześniej.
https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...pid=241&vtid=0
https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...pid=241&vtid=0
wywern we 2 i to bez leczenia, wiec nie mowcie ze jest trudniej... przesadzacie i jest grubo rozwalcie tak wywke kiedy miala 8k hp... we 2 malutkie szanse chociaz bylo 5 miksow.
a nawet trudniejsze da sie rozwalic:
https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...pid=241&vtid=0
poza tym, narzekacie ze miksy drogie, teraz przynajmniej nie potrzebujecie ich az tak duzo :) oszczednosc.
Tyle ile było można było zostawić... Bo teraz niektórzy, którzy grają w wersję2 nie przejdą kilku bossów
Jak widać na pierwszy rzuty oka grą się sporo zmieniła, a więc i przyzwyczajenia muszą się zmienić:) Poza tym dużą część graczy będą stanowiły nowe osoby które nie grały wcześniej w mfo2, zwłaszcza po jakimś czasie.