Walka manualna z inteligencji
Propozycja prosta a bardzo przydatna.
Sugeruję by w inteligencji zaawansowanej dodać, jeśli to jest możliwe od strony technicznej, warunek walki manualnej. Czyli jeśli zostaną spełnione określone przez nas warunki to walka z automatycznej przeradza się w manualną. Może to działać pasywnie i aktywnie tzn: Jeśli ustawimy walkę na manualną po hp albo mp przeciwnika to od razu w 1 turze walka manualna zastępuje automatyczną. Natomiast jeśli wyniknie pewna określona sytuacja w czasie walki to również przerwana zostaje walka automatyczna i kontynuujemy ją już w czasie rzeczywistym.
Wady? Brak.
Zalety? Mniejsze zużycie miksów na silnych potworach, możliwość ocenienia czy warto nam kontynuować walkę używając miksów niesklepowych, łatwiejsze polowanie na dzbana. Również w przyszłości zamiast określania skomplikowanych warunków w inteligencji (tylko 10 slotów, może ich zabraknąć) będzie to spore ułatwienie.
Walka turowa w grupie walka poj auto
Witam :)
Co myślicie aby (z możliwością wyłączenia w opcjach) gdy używamy walki automatycznej, gdy spotykamy i atakuje nas grupa potworków pokazywał się dymek i pisało
________________________________________
| UWAGA |
|Zostałeś zaatakowany przez grupę potworków |
| |Walcze aut.| | Walcze man.| |
|_______________________________________|
opcja 'wyłącz automat' w skrypcie walki
Brakuje mi jednego istotnego polecenia, które sądzę, mogłoby znacznie ułatwić ludziom zabijanie żółwi i ogólnie przyspieszyć te długie walki:
"WYŁĄCZ AUTOMAT"
chodzi o sytuację kiedy warunek jest spełniony i chcemy przerwać działanie skryptu automatycznego. Aby nie utrudniać to działanie funkcjonowałoby tylko w walkach które rozpoczęliśmy manualnie (otwarte okno walki).
Dzięki czemu w sytuacji krytycznej walka automatyczna się przerywa i wracamy do manualnej.