Moim zdaniem są słabe :) nikt ich nie używa!
Podgląd wydruku
Moim zdaniem są słabe :) nikt ich nie używa!
ja ich używam jak na dzban poluje więc nie wiem skąd masz info że nikt ich nie używa
Chodzi mi w walkach pvp boosach itp. sam używam ich na dzbana ;) ale po za tym nie są przydatne...
popieram
Co popierasz? Tu są same stwierdzenia, nie prpozycje.
@Topic https://forum.mfo3.pl/showthread.php...atowe-Rekawice
sam też się nad tym zastanawiałem.Czekajmy.
@down podałem linka Chaos.
Podobno miały być jakieś unikatowe rękawice na 30lv.
Chaos ale weź pod uwagę że wojo będzie już miał 5 unikatowych broni na 30 lvl a Mag tylko 1 (ewentualnie 2 nie wiadomo kiedy) .
@up musaraj
dział jest propozycje czyli Ice Axe proponuje zwiększyć siłę Rękawic , więc nie wiem w czym masz problem ..
Mag ma zaklęcia woj bronie :)
Ice rękawice nie mogą być mocne bo są na zasadzie co mag ma pocisk magiczny więc nie licz na za dużo ; )
Mówię że pocisk też można poprawić ;)
Mad siłą pocisku i rękawic można by się zastanowić. Pytanie - gdzie jest ta granica, kiedy stały by się opłacalne?
5-10% wiiększy dmg pocisku wzg. normalnego gemu.
Rękawice unikalne - na ten sam poziom co inne unikaty toporu/buławy/włóczni/mieczu + bez żadnych bonusów tylko z jakimiś lepszymi statami bazowymi
Myśle ,że by było ok
Połowa bonusu (12,5%), który można uzyskać z innych broni/zaklęć? I jeszcze większy bonus do celności (w przypadku rękawic).Cytat:
Pytanie - gdzie jest ta granica, kiedy stały by się opłacalne?
Hmmm połowa bonusu to za dużo. Sądzę, że ciekawym pomysłem były dmg równy buławie/włóczni, ale z obniżonym atakiem tak jak jest. + Oczywiście te 10% celności, które jest i unikat na maks lvl ze zdolnością i ilością slotów +1.
A nie sądzicie , że już przesadzacie? Cały czas coś nowego i ciągle "lepsze,lepsze i jeszcze raz lepsze"...
Moim zdaniem lepiej jak ta gra nie będzie taka łatwa , bo niestety jak na razie nic w niej trudnego nie widzę :)
Jestem starym graczem mfo v2 i wolę się namęczyć np. przy statach , żeby później mieć z tego jakieś korzyści.
Tutaj niestety przeważają postacie z dużą ilością obrony/hp , a w szczególności ataku i powiem szczerze , że mi się to nie podoba bo jest zbyt łatwo !
Ale to moje zdanie i jak zauważyłem wy wolicie sobie tak grac , to trudno :)
w mf2 wszystko grało rolę od inteligencji po ekwipunek :) a staty były równie ważne :) a co do rękawic tylko używamy je na magiczny dzban bo są słabe :)
@Tajwański
Trochę mnie zdziwiłeś.
Przecież rękawice są dla woja, nie dla maga.
Więc nie rozumiem czemu ci się nie podoba.
Przecież zawsze byłeś za ulepszenie woja.
Btw. Obrona nie jest najważniejszą statystyką.
No może narazie nie jest xD
Rikito to już by była przesada, żeby pocisk many nie zabierał ;d
ADIHC1 kiedyś pisał, że odpowiednikiem chybień u woja (strata kolejki) jest leczenie many u maga (także strata kolejki). Jeżeli woj nie będzie chybiał, niech pocisk nie zabiera many ;D
No pisał, pamiętam, ale Pocisk za 0MP to i tak przesada wg. mnie.
Oj chłopaki :D podniesie sie tylko statystyki obrażeń raczej :)
Nic nie trzeba robić woj też mane leczy ;)