Ja mam pomysł wprowadzenia takiego czegoś jak:
-np. jak masz 50p. to możesz atakować osoby dwa poziomy wyżej i dwa poziomy niżej
Wtedy nie byłyby atakowane np. 30 poziomy przez np. 48 poziom lub wyższy.
Podgląd wydruku
Ja mam pomysł wprowadzenia takiego czegoś jak:
-np. jak masz 50p. to możesz atakować osoby dwa poziomy wyżej i dwa poziomy niżej
Wtedy nie byłyby atakowane np. 30 poziomy przez np. 48 poziom lub wyższy.
Byłbym za, ale możesz atakować lvl o ile chcesz wyższe, natomist dla niższych byłby limit :)
Np. 30p. moze zaatakować 50, ale 24 już nie :)
No dobrze by było!
były propozycje takie, limity, czaszki etc. nie przeszło to też nie przejdzie. zawsze możecie pomoc wziąć
Mi chodzi o zmniejszenie ataków na dużo niższe lvl
ja jestem za bo czesto pomagajac slabszym wyrok rozwalal a ubijanie np 30lv dla "zysku" jest dla nupkow
A czasem ten agresor woła kumpli i maja wygraną
Jakich kumpli? chodzi o pozostałości burdelu z wiekowego lasu który sie nie zna na walkach ? xd a co takie kozaczki mogą zrobić ? ;p przyjdzie jeden ze ślepą furią i myśli że koks
Trzeba być odpornym na emocje i znaleźć sobie mocnych sojuszników. Kiedy powstaną gildie, sytuacja powinna się poprawić ;D
Może i masz racje ale to i tak nie rozwiązuje tego problemu bo czasami Ci sojusznicy sa nieaktywni. Przegrywasz i możesz stracić drogą zdolność lub coś innego.
Ponieważ temat ciągle wraca, rozważymy wprowadzenie przedziału ataku. (jak ktoś gra/grał w MFO2 to wie na czym to polega).
To po co będą bójki?
Problem wynika częściowo z braku upka, graczom totalnie się nudzi, więc idą sobie powalczyć na Uroczą Polanę, gdzie jest mnóstwo śmiechu i frustracji.
Co do pomagania słabszym to jest kilka wad które eliminuje taką pomoc, pierwsza to wyrok śmierci, druga to głupota(delikadnie i kulturalnie powiedziane) słabych/niższych graczy. Dwa razy próbowałem pomóc, raz wpuścił sabota, drugi raz dobrał kogoś przy wygranej walce 3 vs 3. Dlatego lepiej ich tępić niż pomagać.
Po prostu jak ktoś kiedyś proponował, koszt takiego ataku będzie wynosił lvl_atakującego - lvl_zaatakowanego, liczba walk na dużo niższe lvl drastycznie spadnie, bo wykorzystać 20-30 eny na taki atak będzie szkoda :)
Jakie tam przedziały? Czaszki będą ciekawsze :D
Przedział na 40 przykładowo to bedzie 38-42. Tylko pytanie jak to bedize wygladało w pomocy? Też tylko takie lvle beda mogły wejść?
Fajne
A tak z punktu widzenia postronnego obserwatora: bójki działają trochę jak selekcja naturalna. Kto dolezie do 50 lvl i nie padnie z frustracji, może coś wnieść do ogólnej rozgrywki. Jakoś nie widać, żeby ktoś rozsądny płakał z powodu istnienia bójek i z powodu faktu że nie ma limitów poziomowych. Płaczą pve-file, którzy i tak w znakomitej większości nie odpuszczą latającym obok nich maluchom (ale jak atakuje ich równy lvl to zaraz ratunku pomocy i bulwers, "co słabszego atakujesz??").
Jest idealnie, nie potrzeba zmian.
Tu się zgodzę, jest dobrze, świat jest mały, gracze się nudzą, zbieranie kapsli nie dostarcza tego dreszczyku emocji co kiedyś. Wyrok śmierci uniemożliwia skuteczną pomoc, wystarczy zostać wyzerowanym, postawionym miksem i nie wejść - walka w plecy. Część graczy nie ma nawet zdolności "ożywienie" co brutalnie pokazuje o czym pisał aich. Jeśli czaszka nie sprawi, dla przykładu, że energia odnawiać się będzie 25% wolniej przez okres dwóch, może trzech godzin to będą noszone z równą dumą jak medale za pvp.
Usunąć wyrok z gry i nie ma problemu Lub zmienić troche jego działanie
nic nie zmieniać. Dobrze jest jak jest a jak ktoś miasto odwiedzi raz na ruski rok to się nic nie dzieje.
50 poziomy mogą co chwile odwiedzać miasto ale mi tu chodzi o nowicjuszy
Czaszki według mnie lepszy pomysł, bardziej by zniechęcał do bicia, jakby szansa dropu była dużo wyższa z takiej osoby.
e tam przedziały, lepiej byście samouczek walki grupowej gdzieś wprowadzili. Informacje o limitach pomocy dla agresora i takie tam, by nowi nauczyli sie walczyć grupowo. Gracze są chronieni do ok 20 lv, wiec co za problem gdzieś w fabule to wpleść. Myślę że jeżeli zrozumieją zasady bójek to będą mniej płakać przy atakach. (może nawet to polubią;-)
i zgodze sie z Pirratem. Czaszki to najlepsze wyjście.
jak rozważacie wprowadzenie limitu lvl w bójkach to zastanówcie się nad limitem lvl pomocy. walczące low lv (z róznica 2 poziomów) jeden z nich bierze 50 do pomocy i jest po zawodach.
Czaszki już są np. na jeziorze.
Pozdrawiam
żadnych przedziałów! to kompletnie zepsuje system bójek
Nie czytałem tematu, ale pewnie znowu ktoś płacze bo ubili go w bójce. Powiem tyle mapki z bójkami nie są obowiązkowe, czyli nie trzeba tam chodzić ani niczego zmieniać.
Nikt tu nie płacze bo go ubili w bójce
Dobrze jest jak jest, wiele razy sam przegrywalem w bojkach i dalej gram. Czasami sie uda czasami nie. Co do wyroku, nie trzeba zmian, zajmuje 2 sloty i 1 gracz w bojce moze uzyc tylko raz, no i kosztuje troszke mp, a do ozywnienia jest przeciez zdolnosc, miks i poska. Ja bym był za edukacją "świeżych" graczy w walkach TvT, zrobić poradnik, przykładowe taktyki, przydatne zdolności, na co zwracać uwagę itp.
Padł pomysł zmniejszenia regeneracji eny dla atakuących niższe lvl, myślę, że dla lvl 50+ to nie zrobi większej różnicy zważając na fakt, że i tak dostaje ułamek expa aż do nadejścia upka.
Zamiast zmieniać coś, co przynosi chociaz troche rozrywki dla lvl 50+ może ten czas poświęcić na upka? Jak będzie upek, to będą ciekawsze zajęcia, niż walenie w tube każdego napotkanego gracza na uroczej czy gdzie indziej.
Podsumowując, przestań płakać, nabij lvl, zrób se eq i będzie Ci łatwiej. Niecierpliwisz się? Kup se mf a za nie nabij lvl i kup se sprzęt.
Poziom mam wbity lecz eq trzeba nazbierac a drogie jest
Pancerz orka