Proponował bym aby Zbroje i Bronie gdy są +4 to dodawał by się jeden slot na gem/ zdolność , a gdy jest +8 to drugi slot na gem/zdolność.
Podgląd wydruku
Proponował bym aby Zbroje i Bronie gdy są +4 to dodawał by się jeden slot na gem/ zdolność , a gdy jest +8 to drugi slot na gem/zdolność.
Na nie. I tak slotów jest dużo.
Logiczna i dosyc fajna propozycja.
Ale czy na pewno chcemy jeszcze bardziej zwiekszac przewage uzbrojenia z bonusami? Raczej nie.
Wtedy większość osób starało by się ulepszać eq do +8 bo by się naprawdę opłacało
Fajna propozycja lepiej tylko 1 slot od +4/5
Niezłe , ale można by dodać takie coś że jak mamy te +4 to 1 slot się zmniejsza ;]
Nie po to płaci się miliony na zrobienie dobrego itemka, żeby tracić sloty.
Najlepiej zostawić tak, jak jest teraz i niczego nie zmieniać.
Za duża przewaga, na nie
Na nie.
W 1610 roku pod Kłuszynem 7.000 Husarii stawiło czoła 35000 przeciwnikom z sojuszu Rosyjsko-Szweckiego i to dali to zrobić bez dodatkowych miejsc na gemy w zbrojach i kopiach czy koncerzach.
Kiedyś to było lepiej
Jak już coś to byłbym za pomniejszeniem bonusów i zmniejszeniem ilości slotów ;O
Na nie zarówno dodanie slotu dp +5 jak i pomniejszenie bonusu. Natomiast 1 slot w uzbrojeniu +8/+9 to dobry pomysł. Byłaby dodatkowa motywacja do kucia, bo różnica między +7, a +8 niewielka a trudność w wykuciu ogromna (+7 to idzie nawet zrobić z dwóch itemków +2 i bonusu za żetony).
Sugeruję autorowi zmienić odrobinę propozycje i dodać ankietę z pytaniem czy chcemy, aby itemki +9/+9 dostawały dodatkowy slot.
Chyba +8/+9 , ja bym proponował od +7 slot. Ale i tak nie przejdzie.
Dodatkowy slot??? Oszaleliście chyba... Niewiele graczy stać na takie przedmioty... Zwiększyłoby to tylko dominację bogatszych graczy nad słabszymi...
Jest wystarczająca...o PvP nie będą decydować statystyki lecz uzbrojenie.... chociaż już tak jest więc to po co ten efekt nasilać?
Usunac wszelkie ograniczenia skryptow i dodac kilka nowych operatorow takich jak i, lub, plus, minus, razy, podzielic i od razu bedzie weselej.
Oczywiście miało być +8/+9, mój błąd. Od +7 też mogłoby być, ale wolałbym od +8.
To nie jest kwestia zamożności - wręcz działałoby to na korzyść biednych z tego prostego powodu, że na najlepszych itemkach więcej jak +5/+6 nie podkujesz bo to będzie kosztować fortunę. Tym samym słabsze itemki, te z kategorii podkuwanych w zamyśle do +8 zyskałyby większą wartość, aczkolwiek uwierz mi, cena detaliczna tych itemków dalej byłaby taka sama. Słabsi zyskują zatem szansę na wyrównanie eq właśnie poprzez wykucie dobrego itemka. A co do wykucia +7 na nieunikacie to bez przesady, aż tak drogie to to nie jest.
Ad. Look
Zauważ, że paradoksalnie to działa przeciw bogaczom.
Przykład: podkucie butków z jeziora do +8. Nie nadają się do pvp i nikt z najlepszych w rankingu ich nie używa, ale gdyby doszedł slocik to wraz ze swoją uniwersalnością stwarzają ciekawy item dla biedniejszych. Bogaci dalej będą zasuwać w sandałkach kapłana +4/+5 i butkach orka z takowym plusem.
No nie. Jedni psioczą, że bonusy są za duże, że psują pvp, że w ogóle powinno ich nie być, a tu znajdują się jeszcze tacy, którzy chcą slotów im dokładać.
Tak łatwo zrobić itemek +8? Pokaż swoje.
Prawda jest taka, że gracz potrafiący zrobić itemek z dobrym plusem, jest także na tyle ogarnięty, by nie być biedakiem w grze.
Co prawda to prawda.Cytat:
Prawda jest taka, że gracz potrafiący zrobić itemek z dobrym plusem, jest także na tyle ogarnięty, by nie być biedakiem w grze.
Nie jest łatwo zrobić item +8 - jest pieruńsko trudno, ale jest to znacznie tańsze niż kupno 2 itemków +3/+4/+5 z setu orka i kapłana. Jak już znajdziesz odpowiednie itemki to zrobisz +8 korony z jeziora lub butów za mniej niż 1 kk.
Na nie... z powodów takich jakie podała lookatmyhorse między innymi