Witam mam pytanie do administracji czy nie można już dzisiaj włączyć wbijania następnych poziomów ? Jak wiemy UPDATE pewnie będzie na dniach a każdy za ten czas wbije sobie 2-3lvle i trochę lepiej sie przygotuje na nowe bossy itd ?
Podgląd wydruku
Witam mam pytanie do administracji czy nie można już dzisiaj włączyć wbijania następnych poziomów ? Jak wiemy UPDATE pewnie będzie na dniach a każdy za ten czas wbije sobie 2-3lvle i trochę lepiej sie przygotuje na nowe bossy itd ?
Hmm ciekawy pomysł.
Ale z 2 strony to szybciej wbijemy następną blokade 30 (35lv?).
Więc i tak będziemy musieli czekać.
Zamiast ścisłej blokady powinien być potężny dzielnik. NP zdobywając 20lv mamy tylko 10% exp z potworków, mając 21 już tylko połowę z tego, 22, połowę z połowy itd... w ten sposób istniałaby szansa na zrobienie nawet i 24 lv ale trwało by to BARDZO długo. Z jednej strony gracze nie byliby przy ścianie, rank exp byłby zmienny, z drugiej admini nadal by kontrolowali znaczny wyskok lv. Gdyż wbicie 24lv zajmowałoby 100x więcej czasu niż normalnie :)
Przemyście to, duży dzielnik wrastający z każdym kolejnym lv i macie skuteczną blokadę, a my jako gracze nadal "możemy" expić :)
@up moim zdaniem bardzo dobry pomysł. 2 tygodnie by się nie marnowała energia ;p
Wszyscy wyżej macie rację tak to jedynie się marnujesz lub czasami ją zamieniam z nudów na bossa odnawialnego typu Tygrys/Goblin ale ile już tak można ?
Teraz stoi pewnie około 100 osob na Wywernie bo nic ciekawszego do roboty nie mają :/
blokada jest po to żebyś przy nastepnym upie nie narzekał że masz bossa na 3 ciosy
benerit świetny pomysł. Uważam, że powinien zostać wprowadzony. W tej wersji mfo levele wbija sie bardzo szybko więc takie zmniejszenie ilości otrzymywanego expa przedłuży nam radość wbijania leveli :d
Nom ja już mam dość czekania.Chciałbym już ten 30 lvl wbijać..
panowie i panie trochę Cierpliwości
Co wy myślicie że admini siedzą i nic nie robią??
Ciężko pracują dodatku teraz Świeta są proszę o trochę wyrozumiałości i czekać !!
ADMINI napisali uptade będzie na głownym "gdy będzie skończone"
a ja uważam że nie. jak bosy te skili nie mają jeszcze np kobra.....
WTF dajcie mu żyć Swięta
P.S Ok Nie zobaczyłem dokładnie o co chodzi. Sam lv mogą odblokować np do 22, troche expa wpadnie
Tu nie chodzi o update, ale o rozwiązanie kilku problemów za jednym zamachem. Drastyczne ograniczenie, zamiast kompletnej blokady spowoduje że:
- wariaci będą bić lv niezależnie jak mało exp się zdobywa i będą wydawać kasę (admini zadowoleni)
- gracze będą mieć satysfakcję, że ranking exp działa i rzeczywiście, pokazuje kto więcej potrafi go zdobyć
- zadziała pozytywny PR bo usunie się przynajmniej wizualną barierę dla graczy
- zadziała nadal model bariery gdyż:
jeśli na 20lv potrzeba 16000 exp = 110 walk z 3 tygrysami = 13h odnawiania energii
to przy ograniczeniu 10% na lv 21 mamy już 1100 walk = 5 dni
ale patrzmy dalej, na 22 lv exp zdobywany maleje dwukrotnie, co nawet zakładając, że potrzebujemy nadal 16000 już trwa 10 dni
23lv 20 dni (realnie jeszcze więcej gdyż jednak różnica w ilości exp potrzebnego do zdobycia jest ogromna)
24lv wyjdzie pewnie koło 2 miesięcy (ale jupi wciąż zdobywamy exp jakieś 2 (słownie: dwa) na tygrysach)
25lv nikt nie wbije bo będzie update :)
wzór:
ilość_exp = ilość_standardowego_exp / 2^(lv_postaci - lv_na_którym_jest_blokada) / 10
i niech minimum będzie ustawione na 1exp :)
Ale trochę to rozwali pvp.
Bo gracze gdy wbiją blokade to walczą ze sobą.
A jak ktoś będzie miał większy lv to zaraz będą teksty typu:
Masz +1/2lv więc nie walcze itp.
Teraz jest dobrze :)
I tak mało osób walczy (w porównaniu do mfo2), więc nie niszczcie tego.
Jest dobrze, można mieć 5 postaci i wszystkimi wbijać limity :D
Ludzie lepiej żeby admini zajęli się robieniem nowego upa a nie jakieś bajery z expem. Ja uważam że jest dobrze. Jak nie macie co do roboty to idźcie na mapki "pvp". Ja tam cały czas siedzę odkąd wbiłem 20 lvl.
A teraz wymówek nie ma? Wielu - jak ja, nie gra na pvp i sie nudzą. I jeśli jest potrzeba to wymówka zawsze się znajdzie - bo masz włócznię, bo masz kajana, bo nie mam we wszystkich przedmiotach +3 etc... lv więcej jest taką samą wymówką jak każda inna.
Zresztą zawsze masz bijatyki :) a jako, że miejsca z bossami odnawialnymi to miejsca gdzie można się bić będzie dodatkowa mobilizacja do dbania o własny tyłek :) Wbijesz lv więcej - inni będą chcieli cię dogonić, a ty będziesz miał ułatwione zadanie i satysfakcję z rankingu.
Akurat bariera to kilka dwie linijki kodu w implementacji. Uwierzysz, że są gracze, których nie interesuje pvp poza turniejami.
Powinno się zrobić tak jak w mfo 2:
- słabe potwory
- średni exp
- dużo do wbicia
- ekwipunek w sklepach i z bossów na niższy lv a nie jest jak teraz na wyższy lv
Ten pomysł bez komentarza ...Cytat:
Tu nie chodzi o update, ale o rozwiązanie kilku problemów za jednym zamachem. Drastyczne ograniczenie, zamiast kompletnej blokady spowoduje że:
- wariaci będą bić lv niezależnie jak mało exp się zdobywa i będą wydawać kasę (admini zadowoleni)
- gracze będą mieć satysfakcję, że ranking exp działa i rzeczywiście, pokazuje kto więcej potrafi go zdobyć
- zadziała pozytywny PR bo usunie się przynajmniej wizualną barierę dla graczy
- zadziała nadal model bariery gdyż:
jeśli na 20lv potrzeba 16000 exp = 110 walk z 3 tygrysami = 13h odnawiania energii
to przy ograniczeniu 10% na lv 21 mamy już 1100 walk = 5 dni
ale patrzmy dalej, na 22 lv exp zdobywany maleje dwukrotnie, co nawet zakładając, że potrzebujemy nadal 16000 już trwa 10 dni
23lv 20 dni (realnie jeszcze więcej gdyż jednak różnica w ilości exp potrzebnego do zdobycia jest ogromna)
24lv wyjdzie pewnie koło 2 miesięcy (ale jupi wciąż zdobywamy exp jakieś 2 (słownie: dwa) na tygrysach)
25lv nikt nie wbije bo będzie update
wzór:
ilość_exp = ilość_standardowego_exp / 2^(lv_postaci - lv_na_którym_jest_blokada) / 10
i niech minimum będzie ustawione na 1exp
Ciekawe ile graczy wtedy zrezygnowało by z gry jak 25 lv trzeba wbić 2 miesiące o_o
Takie sposoby są mało owocne dla graczy i administracji
Może w mfo 4 wprowadzą to
Denifae ma racje.
Na MFO3 jest łatwiej i szybciej wbijać lvl'e, ponieważ tutaj 1 punkt energii na 1 walkę, a na MFO2 był jeden punkt ruchy, na ruch (czasami na 4-5 ruchów nic nie atakowało)
Ciekawi mnie czemu gracze World of Warcraft nie buntowali się że chcą cały czas wbijać poziomy.
Jak ktoś odpowie na to pytanie, to otwarta droga do tej propozycji ;)
Przecież było sporo akcji aby ponieść lub zmienić zasady levelcapa. Skąd masz informacje, że się nie buntowali?
Jedna rzecz mnie zaskakuje. Wciąż wszyscy chcą iść do przodu, wciąż każdy oczekuje możliwości rozwoju postaci. A jak się jakąś propozycję zgłosi (choćby nie wiem jak iluzoryczną) to okazuje się, że nikt nie chce się do przodu posuwać.
Chyba nie mówisz o tematach trolli które chciały tylko zrobić zamęt? ;)
Moim Zdaniem wystarczyłoby ziwekszyc liczbe trudnych misji ,na maxymalny lvl w danej blokadzie urozmaicic fabułe i tyle ,bo prawda taka ze dla upartego 2 dni zabawy i 3 tygodnie czekania co bedzie dalej :) fakt kolekcjonowanie eq napewno zabiera wiecej czasu ,ale gracze fabuły wcale nie potrzebuja miec wybitnego wyposazenia
benerit a pomyśl jakiego to by było frajerstwo gdyby teraz wbijali 2 miesiące 25 lvl a ze te 3 miesiące Ci co mają 20 wbili by w tydzień 25 ? Pomyśl :|
O mój boże. Robili by to z własnej woli !
Własnie po to ograniczenie ,a nie marnowanie 31231232312 ruchów na wbicie ap na burze błyskawic i zdobyciu troche złota.
A zdobywanie expa wolniej za każdy level ponad (limit) było by świetnym urozmaiceniem.
A to ,że potem wbiją tyle samo expa inni w pare dni to strata tyle co męczyli sie z wbijaniem tego
Nie wiem gdzie tu jest frajerstwo. Zawsze lepiej, by ten exp leciał niż w ogóle.
jak dla mnie pomysł zbędny powiedzmy sobie szczerze w mfo 2 dało rade wbić 10+ w jeden dzień i nikt jakoś nie chciał ograniczenia expa tu lvl wolniej idzie niż w mfo2 i jest dobrze tak jak jest; teraz narzekacie że wam exp nie leci a później będzie, że exp leci i też będzie źle bo za mało go leci i tak w kółko .
Z tego co pamiętam w mf2 exp się odkładał, więc nikt nie miał z tym problemów.
tylko że tam aktualizacje były raz na rok ... a tu będą co 1-2 miesiące jak ma wyjść mfo w wakacje z beta wersji : )
Jeśli nie pojawi się informacja dlaczego jest tak, a nie inaczej, to tego typu wypowiedzi, wynikające z niezrozumienia, będą się pojawiać bardzo często. Potrzebna będzie klarowna informacja, że gracz osiągnął maksymalny poziom, ale zamiast blokady poziomu, ograniczono ilość zdobywanego doświadczenia (teraz w raportach jest napisane, dlaczego nie dostaje się doświadczenia - w tym samym miejscu powinno być napisane, dlaczego dostaje się go mniej).Cytat:
benerit a pomyśl jakiego to by było frajerstwo gdyby teraz wbijali 2 miesiące 25 lvl a ze te 3 miesiące Ci co mają 20 wbili by w tydzień 25 ? Pomyśl :|
Dobrze powiedziane QSQ :D
Z czasem znudzi się gra wbijanie 2 miesiące 1 lewela ...
może nie 2 miesiące tylko mniej ??
Więc jeśli długo wbijasz lv powyżej blokady czekając na update to gra się tobie nudzi, ale kiedy przez ten sam czas nie zdobywasz żadnego exp bo jest całkowita blokada, wtedy jest ciekawe i gra się nie nudzi?
Nikt nie każe tobie tego lv zdobywać. Kto chce robi lv do blokady i gra kolejnymi postaciami. Może później jak przejdzie fabułę później postanowi coś podexpić powyżej blokady.
Co do czasu - podałem ogólny wzór wykładniczy. Jaki będzie dzielnik - to nieistotne. Najważniejsze, że granica funkcji dominującej dąży do zera.
Pomysł ciekawy, ale należałoby by dodać, że nie otrzymuje się 10 punktów statystyk do rozdania za każdy lvl ponad limit, bo PvP sensu by nie miało.
Dlaczego bez sensu? Idealnie dopasowane poziomem postacie będziesz miał w turniejach. W grze taka sytuacja aktualnie wynika tylko i wyłącznie z braku update'u i moim zdaniem jej utrzymywanie jako idealnego rozwiązania jest błędem. Z tego co mi wiadomo PvP poza bójkami polega na zgodzie OBU graczy na pojedynek. Jeśli ktoś nie chce walczyć z silniejszymi - nie zgadza się. Jeśli ktoś wyda kasę i uzyska te 3 lv przewagi nad innymi ma małe szanse na pojedynki. Więc albo wydaje kasę i bije lv i jest szczęśliwy z rankingu doświadczenia, albo nie wydaje kasy i trzyma ten sam poziom co inni z którymi walczy na PvP.
wiecie co? Twórcy zabijają te grę takimi ograniczeniami. Jest rzeczą naturalną, że gra sie po to by wbić wyższy level. Takie ograniczenie dławi grę bo zniechęca gracza, a jeśli ograniczenia robione są już na samym początku gry to gra w sposób naturalny zdechnie.
a właśnie zaczyna się odpływ zniechęconych graczy z MFO3, bo ile można wbijać golda i po co.
Co na to admini - "poczekajcie, wszystko w swoim czasie".
Pozdrawiam
Benerit
napisałeś że jak ktoś chce walczyć to niech nie wbija lv?
Ok proste, ale niektórzy robią pkty ene po to źeby nabić gemy, zdobyć trochę złota, jakieś eq z bossów odnawialnych.
W ten sposób lv sam się wbije po pewnym czasie.
I co wtedy? Zero frajdy z pvp, bo żaden 20lv nie będzie chciał walczyć z 21+.