https://i.imgur.com/lVqVtEg.png
Bieganie dookoła jest irytujące i szczerze mówiąc? Zbędne. Nie dokłada to do lore trzeba tylko biegać dookoła by się na plantację dostać.
Podgląd wydruku
https://i.imgur.com/lVqVtEg.png
Bieganie dookoła jest irytujące i szczerze mówiąc? Zbędne. Nie dokłada to do lore trzeba tylko biegać dookoła by się na plantację dostać.
Mnie tu przede wszystkim denerwuje nieintuicyjnosc mapki. Nie wiadomo gdzie to przejscie jest, gdzie nie. Powinno byc tu bardziej swobodnie.
Robi sie troche taka Nordia na mapach, gdzie schodki sa gdzies pochowane, ze bez klikania na oslep sie nie obejdzie itd.
Propozycja jak najbardziej na tak ^^
Załącznik 22306
To miejsce aż się prosi, żeby odblokować tam przejście.
Ja bym proponowal dodac tam nawet tp
Jest kibelek shreka
po padnięciu od mangaro IMO powinno się przejście odblokowywać
Co do Antka to 10000% racji, tam jest tylko jedno jajeczko a tyle zachodu:(
Plantację też warto "udrożnić" bo faktycznie jest mało intuicyjne dojście
Drogę na jajka udrożniłbym (a nawet nie wiem czy sugerowałbym tego zrobienie) dopiero po rozdaniu artefaktów za nie (i oczywiście otworzeniu tej bramy od drugiej stron), natomiast esencją farmienia nie powinna być upierdliwa droga na (nie do końca) niepowiązanej mapie.
w wiecznym ogniu jest skrót, który można aktywować wraz z postępem fabularnym, tutaj też można dorzucić coś w tym stylu. (niech ta blokada znika po zabiciu mangaro/mangaro osłabionego może?) [odnośnie uroczyska]
a do wiecznego ognia chodzisz po zrobieniu tam questów? skrót powinien być dla zbieraczy jajek (jak tam kobaltu)
W dzielnicy górniczej Devos też można by usunąć tą skałkę przy kratach, jak się idzie do Kopalni