-
Unikaty w sklepach
Witam wszystkich graczy. Podejmuję tu dyskusję na temat eq. Jej źródłem jest temat złoto w sekcji forum dla testerów. Nie przytoczę całej dyskusji bo zapewne bym dostał bana a poza tym ciągnie się na 12 stron.
Chcę się skoncentrować na jednym bardzo ważnym aspekcie.
Mianowicie zmiany pvp i kwestia eq. Otóż jak zapewne część graczy wie są prowadzone testy nad poprawką zmuszającą do inwestowania w obrony w podstawowych statystykach.:cool: Przeprowadziłem testy i uważam, że poprawka jest gotowa do wypuszczenia.
Jednak nie to jest tu najważniejsze. Jak wiecie złoto w grze jest o określonej puli i bogacenie graczy oznacza mniejszy jego drop z potworów. Jedyny sposób, żeby bicie potworków było bardziej opłacalne to powrót tego złota do całkowitej puli.
Dzieje się to poprzez prowizje z handlu, przegrywanie z potworami, kupowanie rzeczy w sklepach itp. Handel oczywiście to przekazywanie złota od gracza do gracza i nie licząc prowizji nic nie zmienia. Pomijam różne propozycję jakie się pojawiły i chcę się dowiedzieć na temat mojej propozycji, która spotkała się z bardzo ostrym sprzeciwem.
Chcąc iść na rękę biedniejszym graczom i umożliwić wszystkim zainteresowanym walkę pvp ( która po zmianach jest dużo ciekawsza!) wysunąłem propozycje mozliwości kupienia unikatowego eq na poziomie 0 u handlarza w Urkaden.
Eq z bossów odnawialnych od tego momentu leciałoby tylko z + (szansa dropu bez zmian albo większa). Cena unikatowego eq w sklepie wahałaby się od 18930 do 29635 golda. To akurat mnożnik razy 3 cennika występującego na testach.
Dlaczego takie zmiany?
1.PvP w nowej formie wymaga większego doboru eq i chcąc wyjść wszystkim walczącym na przeciw pragnę umożliwić skompletowanie go.
2. Odciągałoby to kasę do ogólnej puli, dzięki czemu expienie na potworach dawałoby dużo więcej kasy niż jest obecnie
3. Chomiki nie mogłyby spekulować cenami
4. Eq na poziomie 0 stałoby się sporo tańsze co umożliwiłoby zaopatrzenie się w nie zdecydowanej większości graczy (np. banickie buty za 25 k )
5. Różnica po obniżeniu jakości eq ( całe bonusy z eq zostały obniżone o 30% a dmg broni i zaklęć o 10% lecz bez obawy - wraz z paroma innymi poprawkami działa toi na korzyśc walk, różnorodności statystyk i jest na pewno działaniem w dobrym kierunku) pomiędzy zwykłym a unikatowym wyniosłaby tyle ile różnica pomiędzy 0 a +2. ( wyjątkiem są bronie)
6. Bicie bossów odnawialnych zachowa nadal sens gdyż zdolności jak i całą reszta będa bez zmian. A wszystkie looty z +, które byłyby lekko wzmocnione w porównaniu do obecnych różnic pomiędzy nimi.
Po wyjaśnieniu poprawki proszę o zagłosowanie - Czy jesteś za wprowadzeniem na takich (lub lekko zmodyfikowanych) zasadach zmian?
Jak już to napisałem zostało to bardzo chłodno ocenione i zastanawiam jak duże są dysproporcję tego co administracja i testerzy uważają za słuszne a czego by pragnął standardowy użytkownik.
Mogę okupić ten post banem, więc tym bardziej proszę o chętne i szybkie głosowanie.
Pozdrawiam.
-
-
Co to za brednie, oczywiście że na nie. Handel nic nie zmienia ?, handel to podstawa rozbudowanego systemu wymiany przedmiotów, który legł by w gruzach przez wymysł jednego gracza. Unikatowe eq jak sama nazwa wskazuje, jest wyjątkowe, i nie powinno być równie łatwo dostępne co zwykłe uzbrojenie.
-
Ja dodam od siebie, że popieram większą dostępność eq w sklepach - w sumie sam de facto to zaproponowałem. To oczywiście można w różnym stopniu zrealizować - proste wrzucenie całego eq do sklepu, wrzucenie niektórego, połączenie tego z questem czy też przewijający się przez forum pomysł wypożyczalni.
Ja w mniej radykalnej formie proponowałem umieszczenie w sklepach eq z bossów nieodnawialnych (tylko +0), natomiast to z odnawialnych do kupienia w specjalnym sklepiku pojawiającym się po zabiciu określonej liczby mini-bossów (też jedynie +0) / ewentualnie wypożyczalnia tych itemków (również tylko +0). Wyłącznie z bossów można by wydropić eq z plusami, zdolności i gemy, miksy itp.
-
Póki co nie za dobre wyniki ma ta propozycja. Mnie to w sumie nie dziwi, bo mi też się nie podoba.
-
I będą nadal takie wyniki. FoD nie dopisał jeszcze kilka dalszych postów, które poprawiają trochę tą propozycję. Mimo, że nie jest za takim pomysłem to jeszcze gdyby trzeba się było jakoś wysilić, by dostać takie eq w sklepie to można się zastanowić. Coś za coś, a nie wszystko na tacy...
-
Jestem na nie wy macie rozbudowywać jak najszybciej grę żeby gracze mogli się czym cieszyć a nie jakieś nowe pomysły. Powinniście cały swój wolny czas poświecić na budowaniu map nowych żeby nie czekać po 2 miesiące na miasto w którym nie którzy biją marne 10lv w jeden dzień. Dajcie atrakcje a nie jakieś zakazy
-
Jeśli wszystko pójdzie dobrze o czym Tomi pisał w dziale testowym to jest szansa na szybsze budowanie map i więcej atrakcji. Trzeba być cierpliwym.
-
Mi ta propozycja sie nie podoba, wiem Just na czym Ci zalezy, na pvp, na wiekszej ilosci graczy do walki, ale ulatwianie w ten sposob nie byloby dobre.
PS. Dieoxis, ja lv bije dluzej :) to, ze czesc graczy wydaje majatek na punkty mf to ich sprawa, ale niech pozniej nie narzekaja... niech taki gracz powalczy troche na kazdym lv i gwarantuje, ze czas w ktorym administracja bedzie przygotowywala upka minie szybko :)
-
Jestem całkowicie na nie, gra od razu traci w ten sposób swój wyjątkowy klimat, unikat to unikat jak powiedział coni, co to za unikat skoro pojawia się później w sklepie ? wtedy bezsensowne jest nadawanie mu tej nazwy, nieważne za jaką cenę byłby dostępny w sklepie, ja z miejsca przestałbym w to grać bo taka gra straciłaby "smaczek", osłony i mikstury odnowienia, rege, itp. w sklepie zrozumiem, reszty nigdy, VETO !
-
Jestem na nie też ewentualnie na jakieś eq ale nie unikaty ;)
-
No tylko nie mow mi, ze dla Ciebie klimat gry tworzy "unikat"...
-
jasne, że nie, unikaty tworzą tylko jego część ;) możesz to rozumieć jak sobie chcesz
-
Oj nie widzi mi się to... Unikat to ma być jednak unikat :)
-