PDA

Zobacz pełną wersję : Exp/Gem/Pkt/Eq



DziQ
26-06-2011, 13:18
Dzień Dobry . Jestem początkującym graczem i mam kilka pytań .
Jestem wojownikiem , mam 7 lvl

1: Moje staty dobrze ? : ( i w co dalej dawać)
HP 25
MP 13
Atak 22
Obrona 14
Atak magiczny 10
Obrona magiczna 14
Szczęście 15
Szybkość 27

2. Moje eq , dobre ? (jakie następne i skąd?)
Szabla +1 7llv
Maska 7lvl
Peleryna 5lvl
Długie skórzane buty 5lvl
Pierścień refleksu 7lvl

3. Gdzie expić ??

Mam expić na tych upiorach w jaskini ? I gdzie dalej ??

4. Skrypt . O co w nich chodzi ? Jak ułożyć skrypt ? Da się zrobić bym nie musiał atakować królików , osy ,itp ? Szkoda na nie energii ..

Ps : Posiadam leczenie ** oraz Gem Obrona Plus **

Przepraszam , że piszę ten temat , ale chciałbym dobrze zacząć . Bardzo mi się spodobała ta gra . Za odpowiedzi i porządne wytłumaczenie oczywiście daje + każdemu . Pozdrawiam

musaraj
26-06-2011, 13:23
Eq całkiem łądne, staty też niezłe.
Expij najlepiej na zabach 2, dają całkiem niezłego expa.
Niestety, przez dodanie ostatniego questa, expowisko z zabami się przeniosło na sam dół Części północnej Dębowego boru.
na upiorach (mrocznych zjawach) tez mozesz expic z powodzeniem.

Nie masz za co przepraszać :)

W skrypcie na tym poziomie ustaw Moja Postać.Hp < Przeciwnik.Zadane obrażenia. Dowolny atrybut. Średnie obrażenia
Użyj Leczenie 1 2 gwiazdka,
Następnie moja Postać.Hp < 130 Użyj Mistura Zycia 1

Oraz na koniec Moja Postać MP < 13 Uzyj Mikstura many 1

DziQ
26-06-2011, 13:37
Musaraj gdzie znajde te 2 żaby ? Północny Bór i gdzie dalej , przy Q tylko 1 szt jest . Napisz jeszcze skąd inne eq , jak dalej staty robić i do którego lvl na tych żabach ? A gdzie są ptaki gromu ? Może lepiej na dwugłowym wężu? A skryptów nie rozumiem .

Goddess Of War
26-06-2011, 14:21
lap poradnik gdzie expic

https://forum.mfo3.pl/showthread.php?612-Mag-od-1-10-w-2-dni-.

co do stat daj do 10 poziomu zeby wygladalo to tak

HP 40
MP 13
Atak 27
Obrona 14
Atak magiczny 10
Obrona magiczna 14