PDA

Zobacz pełną wersję : Linki do pomocy oraz projekty mf na czacie "Pomoc"



Doktor Lewatywa
04-05-2012, 14:53
Tak jak w temacie. Mnie osobiście męczy regularne rozsyłanie linków na tym czacie, a i tak większość traktuje to jako spam (bo kto bezinteresownie chciałby pomagać?).
Pomyślałem więc o podwieszeniu gdzieś przydatnych linków do forum.
Moja wizja wygląda tak:
https://img843.imageshack.us/img843/4708/propozycjal.png

Jeśli da się to zrobić to bardzo prosiłbym o wprowadzenie :) Na pewno wielu ludziom się to przyda, bo na samodzielne szperanie na forum są zbyt leniwi.

Demoniczna Dusza
04-05-2012, 14:56
Jestem za, dręczy mnie to od długiego czasu. Piszemy poradniki, a i tak gracze zamiast tam zajrzeć pytają się w grze albo na forum (i to niekoniecznie w odpowiednim dziale).

BeLiaR
04-05-2012, 15:00
Zgadzam się :P Kiedyś jakiś gracz zapytał mnie o różaniec Leokadii , dałem mu link do solucji a on " no no ja znam takie strony , może nie jestem informatykeim ale głupi nie jestem " Więc jak będą linki bezpośrednio w grze to ludzie bardziej będą temu ufać :D

SystemOfADown
04-05-2012, 15:10
Antek , jednak Ci się pomysły nie kończą :)
Wielki plus. 3 razy tak.

Liliia
04-05-2012, 17:51
Pomysł ciekawy , popieram go. Początkujący gracze nie musieliby prosić innych z wyższymi poziomami o pomoc.

Eldoth
04-05-2012, 18:03
Popieram. Często ignoruje pytania "gzie nastempny bos?" a potem mam wyrzuty sumienia. Good idea!

ADIHC1
04-05-2012, 18:50
W menu Statystyki również mógłby pojawić się odnośnik do działu ze statystykami. A ten w Dzienniku mógłby przenosić bezpośrednio do Questów.

Krycha
04-05-2012, 19:53
Popieram. Jak najbardziej. Ale bez urazy - dajmy już Administracji skończyć tego długo wyczekiwanego upa, a potem niech zajmą się rzeczami, bez których żyliśmy do tej pory.

Cień zła
04-05-2012, 22:03
Jestem na tak. Czasami dobijają mnie pytania typu "Czy nimfe można pokonać grupowo?".

NieZabijajMnie
04-05-2012, 22:11