Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Temat: Paraliż, a ruch

  1. #1
    Kolega Dresa Konto usunięte

    Paraliż, a ruch

    To chyba błąd, gdy mamy paraliż to na manualu musimy coś zrobić np. uleczyć się miksem życia lv1, gdy mamy paraliż i gramy na auto to tura przemija

    Znienawidzona nie był w stanie wykonać ruchu

  2. #2
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    515
    Punkty Reputacji
    110
    No ,dziwne to jest ;p
    Przydała by się opcja "nic nie rób"

  3. #3
    Coni Konto usunięte
    Przeczekasz turę (to 60 sekund) i efekt jest ten sam ;p

  4. #4
    Kolega Dresa Konto usunięte
    Ale to według mnie i tak błąd

  5. #5
    Dołączył
    23-06-2011
    Postów
    616
    Punkty Reputacji
    68
    Załóżmy dla uproszczenia, że Twój skrypt auto składa się tylko z poleceń uzupełniania życia i many.
    - jeśli HP < 700 to...
    - jeśli MP < 20 to...

    Na manualu zawsze możesz użyć miksturki.
    Przy auto użyjesz tylko wtedy, gdy będą spełnione warunki.

    Sprawdź skrypt i warunki jakie miała Twoja postać w momencie paraliżu i zobacz czy faktycznie mogłaś wykonać automatycznie ruch.

  6. #6
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    6,026
    Punkty Reputacji
    303
    Może rozwiązaniem było by dodanie komendy "skrypt" - po jej wybraniu wykonujemy taką akcję jaką wykonał by w tym momencie skrypt.

  7. #7
    Kolega Dresa Konto usunięte
    Nie mogłam, ale nie o to mi się rozchodzi ;D W manualnej walce nie ma czegoś takiego jak "pomiń ruch" czy coś w ten deseń

  8. #8
    Coni Konto usunięte
    Może rozwiązaniem było by dodanie komendy "skrypt" - po jej wybraniu wykonujemy taką akcję jaką wykonał by w tym momencie skrypt.
    O przydałoby się, nie tylko w takiej sytuacji. Czasem ktoś chce sprawdzić jak zachowa się jego skrypt w danej sytuacji to się przyda.

    W manualnej walce nie ma czegoś takiego jak "pomiń ruch" czy coś w ten deseń
    W skrypcie też nie ma. Po prostu jak nie ma tego uwzględnionego i nie może atakować to po prostu przemija tura.
    Przeczekanie tury to ten sam efekt i tak samo pominie, bo zadziała wtedy skrypt a gdy w sytuacji z paraliżem nie wie co wykonać, bo nic nie pasuje to po prostu mija tura.
    Ostatnio edytowane przez Coni ; 18-12-2011 o 14:59

  9. #9
    Dołączył
    23-06-2011
    Postów
    616
    Punkty Reputacji
    68
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Może rozwiązaniem było by dodanie komendy "skrypt" - po jej wybraniu wykonujemy taką akcję jaką wykonał by w tym momencie skrypt.
    Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli. Przecież skrypt w tym momencie nie może nic wykonać.

    Cytat Napisał Znienawidzona Zobacz post
    Nie mogłam, ale nie o to mi się rozchodzi ;D W manualnej walce nie ma czegoś takiego jak "pomiń ruch" czy coś w ten deseń
    To co Twoim zdaniem powinien zrobić skrypt, jeśli nie może wykonać żadnego polecenia?

    Najprościej chyba dodać polecenie (poniżej warunków leczenia i uzupełniania many) np.:

    jeśli moja postać ma status paraliż, to użyj kamienia/runy.

  10. #10
    Coni Konto usunięte
    Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli. Przecież skrypt w tym momencie nie może nic wykonać.
    Zadziała tak jak skrypt, a jeżeli skrypt nic nie może zrobić to po prostu pominie turę, chyba oto chodzi.

  11. #11
    Dołączył
    23-06-2011
    Postów
    616
    Punkty Reputacji
    68
    Cytat Napisał Rylai Zobacz post
    Zadziała tak jak skrypt, a jeżeli skrypt nic nie może zrobić to po prostu pominie turę, chyba oto chodzi.
    Przepraszam, ale troszkę się już pogubiłem.
    - Skrypt zadziała jak skrypt?
    - Przecież teraz tura jest w takim przypadku pomijana ("Znienawidzona nie był w stanie wykonać ruchu")

  12. #12
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    6,026
    Punkty Reputacji
    303
    Cytat Napisał Rylai Zobacz post
    Zadziała tak jak skrypt, a jeżeli skrypt nic nie może zrobić to po prostu pominie turę, chyba oto chodzi.
    dokładnie + dodatkowo mogło by się przydać do "nadzorowanego" używania skryptu. Przy dobrym skrypcie można by non-stop używać tej komendy (odpada szukanie komendy i celu) i tylko od czasu do czasu "poprawiać" jeśli skrypt proponuje coś niewłaściwego.

    W przypadku paraliżu skrypt proponował by pominięcie kolejki.


    @ inne rozwiązanie to dodanie "pomiń kolejkę" w opcjach walki

  13. #13
    Kolega Dresa Konto usunięte
    @ inne rozwiązanie to dodanie "pomiń kolejkę" w opcjach walki
    True

  14. #14
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    515
    Punkty Reputacji
    110
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    @ inne rozwiązanie to dodanie "pomiń kolejkę" w opcjach walki
    ->
    Cytat Napisał ReveL Zobacz post
    Przydała by się opcja "nic nie rób"
    Napisałem już to

    ew. możesz dodać w skrypcie
    Warunek; 1.Jeżeli twoja postać ma status Paraliż.
    Użyj przedmiotu mikstura lv1 lub użyj kamienia na przeciwnika ;>

  15. #15
    Coni Konto usunięte
    Lepiej już dodać wykonywanie ruchu wg skryptu - przydatniejsze.
    A tak samo można pominąć ruch jeżeli skrypt nie wie co ma zrobić.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •