Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Zgłoś błąd

  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    9,800

    Zgłoś błąd

    Zanim zgłosisz błąd, przeczytaj dokładnie INSTRUKCJĘ:

    Gdy natrafisz na błąd w grze postaraj się opisać go jak najdokładniej.
    Powinieneś dostarczyć następujące informacje:

    1) Na czym polega błąd? (co się stało?)
    np. Nie mogę aktywować gemu. Klikam na guzik i nic się nie dzieje

    2) Czy błąd występuje zawsze, czy tylko czasami? Jeśli błąd nie występuje zawsze, to może uda ci się określić warunki, w których występuje.
    np. Problem występuje tylko w momencie gdy mam więcej niż 5 gemów.

    3) Podaj swój system operacyjny i przeglądarkę której używasz (łącznie z wersją)
    np. Windows XP, Firefox 3.6.2

    4) Warto również wkleić błędy z konsoli JavaScript (jeśli akurat wystąpią)

    5) Jeśli błąd da się pokazać na screenie to umieszczamy screena (ewentualnie filmik).

    6) Jeśli błąd dotyczy przebiegu walki - podaj link do raportu.

    7) Zanim napiszesz nowy temat, sprawdź czy podobny błąd nie został już zgłoszony. Wtedy swoje uwagi dopisz w tym temacie.

    Aby zgłosić błąd, użyj opcji tworzenia nowego tematu w dziale błędy, lub użyj gotowego linku: ZGŁOŚ BŁĄD
    Ostatnio edytowane przez Jeahok ; 12-07-2017 o 21:37

  2. #2

    Pomysł Zgłoś błąd

    Objawy:
    - automatycznie wylogowanie z gry do panelu lub strony głównej
    - lagi, przycinanie, wieszanie się
    - złe wyświetlanie mapy, stron mfo3, błędy z obrazkami itp.

    Co należy zrobić, aby wykryć możliwą przyczynę, co może pomóc w rozwiązaniu problemu?
    - wyłącz antywirus na chwilę (ochronę w czasie rzeczywistym)
    - wyczyść dane tymczasowe przeglądarki cache, cookie itp.
    - odśwież stronę używając [CTRL]+[F5]
    - sprawdź, czy na innej przeglądarce błąd występuje (staraj się użyć najnowszej wersji) - Opera, Chrome, Mozilla Firefox, IE
    - przywróć ustawienia domyśle w przeglądarce (jak nic innego nie pomoże można spróbować reinstalacji przeglądarki)
    - sprawdź na karcie w trybie prywatnym/incognito czy problem/błąd występuje
    - wyłącz chwilowo wtyczki, rozszerzenia, dodatki w przeglądarce
    - upewnij się, że logujesz się w właściwej strony tj. http://mfo3.pl - wszelkie inne to próby wyłudzania danych do konta
    - przy logowaniu użyj inny dostępny serwer - s1 lub s3 (wybierając [+] obok przycisku "Zaloguj się")
    - upewnij się, że połączenie z internetem jest aktywne i stabilne, i czy występuje problem także z innymi stronami
    - wyłącz chwilowo zbędne programy, komunikatory, akceleratory pobierania plików i inne
    - sprawdź czy problem występuje na innym komputerze
    - sprawdź czy problem występuje u innego dostawcy usługi Internet (ISP)
    - sprawdź, czy nie jest aktywne powiększenie/pomniejszenie strony, domyślne (100%) możesz przywrócić kombinacją klawiszy: [CTRL]+[0]

    Co zrobić, aby zwiększyć bezpieczeństwo i komfort działania MFO3?
    - przeskanuj komputer pakietem antywirusowym z aktualną bazą wirusów
    - przeprowadź defragmentację wszystkich partycji
    - wyczyść dane tymczasowe systemu (windows: oczyszczenie dysku)
    - ustaw wyższy priorytet dla przeglądarki z kartą na której jest otwarte mfo3
    - nie otwieraj plików/załączników pochodzących z nieznanych i niezaufanych źródeł
    - aktualizuj w miarę możliwości system i programy użytkowe do najnowszych wspieranych wersji

    Po wykonaniu każdej z powyższych czynności, sprawdź czy problem/błąd nadal występuje.
    Jeżeli mimo wypróbowania każdej z powyższych propozycji nie skutkuje skutecznym naprawieniem błędu, możesz ten błąd zgłosić w odpowiednim temacie: zgłoś błąd (stosując się do zaleceń podanych w 1. poście tego tematu), podając czy któraś z powyższych metod odniosła choćby minimalny efekt.
    Ostatnio edytowane przez ADIHC1 ; 04-04-2014 o 00:36 Powód: Aktualizacja

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •